Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт моста на км 140+605 автомобільної дороги державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк»
Очікувана вартість
5 289 500,00 UAH
UA-2019-08-22-000518-c 3a526d6019784f5aa6667e121991e046
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна Миколаївна

380501818498 od@dn.ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Вебсайт: http://dn.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна Миколаївна
380501818498
od@dn.ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 14:08
Очікувана вартість: 5 289 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт моста на км 140+605 автомобільної дороги державного значення
Н-15 Запоріжжя-Донецьк»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт моста на км 140+605 автомобільної дороги державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Донецька область, Мост на км 140+605 автомобільної дороги державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117(зі змінами), за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Виконавця, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Джерело фінансування - місцевий бюджет. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), оформленого згідно з договором. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Джерело фінансування - місцевий бюджет. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 10:27
Відомість обсягів робіт.docx
22 серпня 2019 10:25
Проект договору.docx
22 серпня 2019 10:24
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" 5 279 642,56
UAH з ПДВ
5 225 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАНКОМ 5 289 000,00
UAH з ПДВ
5 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 14:51
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:49
скан ДФС.pdf
17 вересня 2019 13:43
Електронний підпис
17 вересня 2019 10:54
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2019 10:54
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
17 вересня 2019 10:54
Підписаний_dovidka_0919_7160.pdf
17 вересня 2019 10:54
Договірна ціна.pdf
17 вересня 2019 10:54
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2019 10:54
Довідка.pdf
17 вересня 2019 10:54
Довідка ДФС СКМ.pdf
17 вересня 2019 10:54
Dovidka_19253616960460813871.pdf.p7s
17 вересня 2019 10:54
Dovidka_19253616960460813871.pdf
06 вересня 2019 18:50
Електронний підпис
06 вересня 2019 18:45
Тех частина.pdf
06 вересня 2019 18:45
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 18:45
Ком частина.pdf
06 вересня 2019 18:45
Квал частина.pdf
06 вересня 2019 18:45
Лiцензiя_завiрена_копiя.zip
06 вересня 2019 18:45
Гарантия_12941.zip
06 вересня 2019 18:45
Виписка.PDF

Публічні документи

09 вересня 2019 14:05
Електронний підпис
09 вересня 2019 13:59
Довідка (7).pdf
09 вересня 2019 13:59
Гарантия 12974.zip
09 вересня 2019 13:59
14.Копія Статуту.pdf
09 вересня 2019 13:59
13.Календарний графік.pdf
09 вересня 2019 13:59
12.Копія ліцензії.pdf
09 вересня 2019 13:58
9.Перелік та обсяг робіт.pdf
09 вересня 2019 13:58
2.Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 13:58
1.Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Строительная Компания Масштаб"

ТОВ ДАНКОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Строительная Компания Масштаб"
#37862486
Переможець 5 225 600,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Строительная Компания Масштаб"
#37862486
5 225 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 09:15
ДУ від 20.12.2019 до договору №2-70 від 25.09.2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:14
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 09:48
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 09:25
ДУ від 29.11.2019 до договору №2-70 від 25.09.2019.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 09:23
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 16:03
ДУ від 23.10.2019 до договору №2-70 від 25.09.2019.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 16:03
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 08:19
ДУ від 02.10.2019 до договору №2-70 від 25.09.2019.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 08:18
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 08:53
Договір №2-70 від 25.09.2019.pdf укладений
26 вересня 2019 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 2.1 розділу 2 договору
Номер договору про закупівлю: 2-70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів фінансування, зміна банківських реквізитів замовника, зменшення строків виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 2-70
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни (без зміни обсягу робіт).
Номер договору про закупівлю: 2-70
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 189 752,08
UAH (в тому числі ПДВ 864 958,68 UAH)