Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39110000-6 (Стільці учнівські). (Джерело фінансування закупівлі – кошти Спеціального фонду Державного бюджету).
Очікувана вартість
341 625,00 UAH
UA-2019-08-22-000486-b 6070293d36b14b9eb932148ed6d5eb4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 11:17
Очікувана вартість: 341 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 708,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39110000-6 (Стільці учнівські). (Джерело фінансування закупівлі – кошти Спеціального фонду Державного бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 11:01
Зміни.docx
30 серпня 2019 11:01
Додаток 4_зміни.docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 1 (3).docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 2 (3).docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 3 (1).docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 5 (3).doc
22 серпня 2019 15:37
ТД (3).docx
30 серпня 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 11:01
Зміни.docx
30 серпня 2019 11:01
Додаток 4_зміни.docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 4 (3).docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 1 (3).docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 2 (3).docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 3 (1).docx
22 серпня 2019 15:37
Додаток 5 (3).doc
22 серпня 2019 15:37
ТД (3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тех.вимог.
Дата подання: 27 серпня 2019 14:55
Дата відповіді: 30 серпня 2019 11:02
Добрий день! Якщо брати за основу фото надане на тех.завданні і виконувати стілець по аналогії та у відповідності до вказаних технічних парметрів , то не зовсім зрозуміло як отримати габаритний розмір ширини сидіння 425 мм. Адже ширина фанери 380 мм (для 6-ї ростової категорії - учні ВУЗів), ширина труби 30 мм. Ітого 380+30+30= 440. В ТЗ вказано 425 мм. Чи допустим габаритний розмір ширини 440 мм? Глибина сидіння 434 мм- це є габаритний розмір глибини стільця? Дайте поясненя "Висота спинки мінімальна 360 мм"? Це відстань від сидіння до нижньої точки фанерної спинки?Якщо ні, то вкажіть висота між якими точками мається на увазі. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше питання до Тендерної документації внесені зміни
Уточнення тех.вимог. -2
Дата подання: 30 серпня 2019 13:37
Дата відповіді: 04 вересня 2019 12:45
Добрий день! ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ, БУДЬ ЛАСКА, НА ЗАПИТАННЯ: 1) Висота спинки - 380 мм: це висота від сидіння до верхньої точки фанерної спинки? 2) Висота від підлоги до сидіння - не вказано, будь ласка вкажіть(!)? 3) Габаритна ширина стільця 425 мм ( профіль труби 30*15 мм сидіння із фанери має розмір 380*380 мм.(!) Додаємо (!): ширина фанери 380 мм + 30 мм (ширина профілю МК з лівої сторони) + 30 мм (ширина профілю МК з правої сторони)=440 мм. Ці данні ми беремо опираючись на зовнішніх вигляд стільця. Якщо фанера знаходиться поміж двох металевих профілів (як на зображення) то вийти на габаритний розмір 425 мм - не можливо.(!). Щоб зробити габаритний розмір 425 мм, то потрібно розташовувати фанерне сидіння НА металових профілях, що буде відрізнятись від зображення! Тому що потрібно вам конкретно, щоб стільчик відповідав зображенню або габаритним розмірам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до додатку №4 вимоги до предмету закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015 –39110000-6, Стільці учнівські - 500 шт. повідомляємо:
1) 380 мм це висота від сидіння до верхньої точки фанерної спинки;
2) Висота від підлоги до сидіння 450 мм;
3) Габаритна ширина стільця 425 мм, потрібно розташовувати фанерне сидіння НА металових профілях;
4) Важливо, щоб стілець відповідав технічним завданням.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000486-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Печений Володимир Борисович", Код ЄДРПОУ:2959011296
Дата подання: 18 жовтня 2019 11:02
Скарга від Учасника ФО-П Печений В.Б.
Скарга від Учасника ФО-П Печений В.Б.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-22-000486-b
ДК 021:2015:39110000-6 Стулья, сопутствующие товары и запасные части
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій,
«У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Ознайомившись з Протоколом розгляду пропозицій по закупівлі, ми виявили, що обґрунтування є надуманим і не відповідає дійсності.
Дана транслітерація згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та із Наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призводить до відхилення їх пропозицій.
1. Означений у Протоколі недолік: Учасником не заповнений Додаток 1 «Специфікація» до проекту Договору, що не відповідає вимогам п.7 ч.1 Розділу 3 Тендерної документації., не вважаємо вагомою причиною для відхилення Тендерної пропозиції, наданою Учасником Печеним Володимиром Борисовичем, оскільки між Замовником та Учасником не було досягнуто кінцевого рішення щодо назви продукції та правил вірного заповнення документів Тендерної пропозиції. Відповідно до цього ФО-П Печений Володимир Борисович підписав та завірив печаткою Додаток 1 « Специфікацію» до проекту Договору , даючи свою згоду на форму та інформацію, прописану в «Специфікації».
Керуючись вищесказаним, Учасник ФО-П Печений В. Б. вимагає повернення до Перекваліфікації та визнання ФО-П Печений В. Б. Переможцем.
Якщо повернення до перекваліфікації технічно неможливо,ФО-П Печений В. Б. вимагає скасування тендерної закупівлі та проведення повторної тендерної закупівлі з дотриманням чинного законодавства України.
Згідно Статті 11. Частина 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Оскільки рішення прийняте за протоколом тендерної комісії на нашу думку є не правомірним та прийнятим з порушенням вимог законодавства, нагадуємо про безпосередню відповідальність пов’язаних з цим осіб, згідно з «Розділом VIII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог цього Закону частина 2. та Згідно кодексу України про адміністративні правопорушення "Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2019 11:53
Шановний учасник,
Згідно Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації
«Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у Тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує Тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції».
Відсутність заповненого Додатку 1 «Специфікація» до проекту Договору не відповідає вимогам п.7 ч.1 Розділу 3 Тендерної документації, а саме: «7) проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку** учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються;»
Тобто учасник не виконав вимоги Тендерної документації.
Надана Вами тендерна пропозиція не відповідає всім вимогам Тендерної документації. Аргументована відповідь щодо невідповідності Вашої тендерної пропозиції зазначена в протоколі відхилення, який розміщено в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 11:02
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 205 320,00
UAH з ПДВ
194 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 225 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" 282 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 258 000,00
UAH з ПДВ
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бережна Тетяна Анатоліївна 267 900,00
UAH з ПДВ
257 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 16:08
ЕЦП до довідки ДФС.p7s
20 вересня 2019 16:08
Довідка ДФС.pdf
20 вересня 2019 16:08
Довідка МВС Воронюк Н.В..pdf
10 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:32
Довідка щодо персоналу.pdf
10 вересня 2019 17:32
Довідка мат-тех бази.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 13:00
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:56
Форма 4-ОПП.pdf
10 вересня 2019 12:56
Сан.-Гіг. єкспертиза.pdf
10 вересня 2019 12:56
Право підпису.pdf
10 вересня 2019 12:56
Паспорт Печений В.Б..pdf
10 вересня 2019 12:56
Матер.технічна база.pdf
10 вересня 2019 12:56
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
10 вересня 2019 12:56
Інформація про учасника.pdf
10 вересня 2019 12:56
Довідка МВС 05.08.19.pdf
10 вересня 2019 12:56
Довідка з НАЗК 24.07.19.pdf
10 вересня 2019 12:56
Довідка з банку 15.08.19.pdf
10 вересня 2019 12:56
Витяг з реестру ПДВ.pdf
10 вересня 2019 12:56
Витяг з ЄДР 05.08.2019.pdf
10 вересня 2019 12:56
Виписка з ЄДР.pdf
10 вересня 2019 12:56
Види діяльності.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 17:12
Електронний підпис
29 жовтня 2019 17:11
ДФС.PDF
29 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
29 жовтня 2019 10:06
МВД.PDF
29 жовтня 2019 10:06
Довідка.pdf
29 жовтня 2019 10:06
банкрутство.pdf
24 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:48
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:44
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:43
Висновок СЕС 22046_2004.PDF
02 вересня 2019 14:43
заглушки.jpg
02 вересня 2019 14:43
Висновок СЕС 16371_2016.PDF
02 вересня 2019 14:43
СЕС фарба.pdf
02 вересня 2019 14:43
Лист відгук Софійвка.jpg
02 вересня 2019 14:43
тендерна пропозиція.PDF
02 вересня 2019 14:43
висновок СЕС стільці.PDF
02 вересня 2019 14:43
СЕС фанера.PDF
02 вересня 2019 14:43
Висновок СЕС 19917_2016.PDF
02 вересня 2019 14:43
наказ №2 призн.дир..pdf
02 вересня 2019 14:43
Сертификат труба.jpg
02 вересня 2019 14:43
Витяг з реєстру пл под .jpg
02 вересня 2019 14:43
лак на водной основе.pdf
02 вересня 2019 14:43
Статистика.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 12:03
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:50
6 Тендерна пропозиція.PDF
04 вересня 2019 11:50
5 Проект договору.pdf
04 вересня 2019 11:50
4 Відповідність ст17.pdf
04 вересня 2019 11:50
2 Відповідність ст 16 .pdf
04 вересня 2019 11:50
1 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 16:30
Електронний підпис
10 вересня 2019 16:29
6 Інші документи.pdf
10 вересня 2019 16:29
4 Проект Договору.pdf
10 вересня 2019 16:29
3 Технічна специфікація.pdf
10 вересня 2019 16:29
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

ФОП Бережна Тетяна Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Рішення скасоване 194 999,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:23
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 194 999,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:23
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Відхилено 195 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 14:05
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"
#41083811
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 15:11

Документи

09 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис

Документи

17 жовтня 2019 14:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"
#41083811
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 14:52
Договор.pdf укладений
11 листопада 2019 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 333,33 UAH)