Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери, та суміжне обладнання
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000476-b 768ab431acdf4a88888a23387579cc48
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Любов Володимирівна

+380456338004 sr-fursy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фурсівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363225
Місцезнаходження: 09150, Україна , Київська обл., Фурси, вулиця Радянська,48
Контактна особа: Бондаренко Любов Володимирівна
+380456338004
sr-fursy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 15:37
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивні дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09150, Україна, Київська область, Фурси, вул.Шкільна буд .26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09150, Україна, Київська область, Фурси, вул.Шкільна буд .26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Моноблоки для комплектування інтерактивних дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09150, Україна, Київська область, Фурси, вул.Шкільна буд .26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладної (джерело фінансування -місцевий бюджет) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:32
Проект договору.docx
22 серпня 2019 15:32
Додаток 3.docx
22 серпня 2019 15:32
Додатки.docx
22 серпня 2019 15:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (компютери).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:25
Дата відповіді: 27 серпня 2019 14:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до технічних вимог закупівлі (додаток №3 до ТД) усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим. Також п.7 додатоку №3 до ТД стоїть вимога, що в тендерній пропозиції мають бути вказані моделі запропонованого товару.
2) Відповідно до розділу V п.1 тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості в тендерній пропозиції зазначаються без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 114 887,50
UAH з ПДВ
114 887,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 13:08
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:07
ISO14001 Maxell.pdf
05 вересня 2019 13:07
ISO 9001 Maxell.pdf
05 вересня 2019 13:07
Висновок СЕС Maxell.pdf
05 вересня 2019 13:07
ISO9001 Intech.pdf
05 вересня 2019 13:07
ISO14001 Intech.pdf
05 вересня 2019 13:07
Статут.pdf
05 вересня 2019 13:07
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 13:07
Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 13:07
Витяг з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 13:07
Виписка з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 13:07
4-ОПП.pdf
05 вересня 2019 13:07
Уповноважена особа.pdf
05 вересня 2019 13:07
Технічні вимоги згода.pdf
05 вересня 2019 13:07
Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 13:07
Таблиця відповідності.pdf
05 вересня 2019 13:07
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 13:07
Лист-згода істотні.pdf
05 вересня 2019 13:07
Інформаційна довідка.pdf
05 вересня 2019 13:07
Згода на обробку ПД.pdf
05 вересня 2019 13:07
Згода Додаток 4.pdf
05 вересня 2019 13:07
Довідка стаття 17.pdf
05 вересня 2019 13:07
Довідка ліцензування.pdf
05 вересня 2019 13:07
Довідка досвід.pdf
05 вересня 2019 13:07
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 15:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій