Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту НДС "Искатель"
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000457-c 4e438cf24b82428880d2308ae7869c61
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ошарін

+380982886306 pgrgp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Причорноморське державне регіональне геологічне підприємство
Код ЄДРПОУ: 01432144
Місцезнаходження: 65070, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Інглезі, буд. 1
Контактна особа: Сергій Ошарін
+380982886306
pgrgp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:41
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту НДС "Искатель" ( згідно укладеного договору з Державною службою геології і надр України про закупівлю геологорозвідувальних робіт за державні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65070, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Інглезі, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Дата складання та підписання Акту прийняття Судна в ремонт на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія Дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на весь обсяг наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту та Виконавчої ремонтної відомості, на підставі отриманого Замовником Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 10:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 10:10
Проект договора.doc
22 серпня 2019 10:10
Тендерна документація 2.doc
22 серпня 2019 10:10
Тендерна документація на анг.языке 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-01-000027 ● 7e043de3899f41a49533d65e7bc8cf15
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.10.2019 Одеса № 346

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 01.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 01.10.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.10.2019 № 346
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-08-22-000457-c 22.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунене шляхом відміни торгів

2019-10-08 11:27:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2019-10-08 13:14:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШІП РЕПЕЙР СЕРВІС" 4 099 999,00
UAH з ПДВ
4 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОСФОР-ОДЕСА" 4 167 000,00
UAH з ПДВ
4 167 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 19:57
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 19:57
Наказ№1.pdf
09 вересня 2019 19:57
Статут. копия pdf.pdf
09 вересня 2019 19:57
Протокол копия .pdf
09 вересня 2019 19:57
Выписка .pdf
09 вересня 2019 19:57
Наказ Бухгалтер .pdf
09 вересня 2019 19:57
Свідоцтво регістра.pdf
09 вересня 2019 19:57
Оренда МТБ.pdf
09 вересня 2019 19:57
МТБ_Прцівникі.pdf
09 вересня 2019 19:57
Специфікація .pdf
09 вересня 2019 19:57
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШІП РЕПЕЙР СЕРВІС"

ТОВ "БОСФОР-ОДЕСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШІП РЕПЕЙР СЕРВІС"
#42909143
Відхилено 4 099 999,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 10:21
ТОВ "БОСФОР-ОДЕСА"
#40943046
Переможець 4 167 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 09:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОСФОР-ОДЕСА"
#40943046
4 167 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 жовтня 2019 11:13
Коментар щодо відміни: порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
08 жовтня 2019 11:13
Електронний підпис
08 жовтня 2019 11:09
протокол 8 об отмене торгов.doc