Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення Караванського сільського будинку культури Нововодолазького району Харківської області за адресою: вул.Молодіжна, буд.№68, с.Караван, Нововодолазький район, Харківська область (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
3 371 035,20 UAH
UA-2019-08-22-000415-c 37edf701b40a438284370a9c2c851211
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Юріївна Гребенюк

+380958705100 vostarovirivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОВІРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НОВОВОДОЛАЗЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42707493
Місцезнаходження: 63250, Україна , Харківська обл., с. Старовірівка, вул. Гагаріна, буд. 35
Контактна особа: Людмила Юріївна Гребенюк
+380958705100
vostarovirivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:02
Очікувана вартість: 3 371 035,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 855,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення Караванського сільського будинку культури Нововодолазького району Харківської області за адресою: вул.Молодіжна, буд.№68, с.Караван, Нововодолазький район, Харківська область (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63240, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, с.Караван, вул.Молодіжна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється поетапно шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторнами акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати протягом 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:37
Протокол №51.pdf
03 вересня 2019 16:37
ТД Кап ремонт Караван (із змінами 03.09.2019).docx
03 вересня 2019 16:37
ТД Кап ремонт Караван (перелік змін 03.09.2019).docx
23 серпня 2019 15:39
Протокол №43.pdf
22 серпня 2019 10:01
Додаток 9 Проект договору.doc
03 вересня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:37
Протокол №51.pdf
03 вересня 2019 16:37
ТД Кап ремонт Караван (із змінами 03.09.2019).docx
23 серпня 2019 15:39
ТД Кап ремонт Караван із змінами 23.08.2019.docx
22 серпня 2019 10:01
ТД Кап ремонт Караван.docx
03 вересня 2019 16:37
ТД Кап ремонт Караван (перелік змін 03.09.2019).docx
23 серпня 2019 15:39
ТД Кап ремонт Караван(перелік змін 23.08.2019).docx
23 серпня 2019 15:39
Протокол №43.pdf
22 серпня 2019 10:01
Додаток 9 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000415-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:14061407
Дата подання: 04 жовтня 2019 14:52
Заява у відповідності до ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Підстави подання заяви ,посилання на порушення процедури закупівлі або прийняття рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2019 19:30
Шановний Учаснику! Замовник відхиляє Вашу вимогу, бо Ваша тендерна пропозиція була відхилена правомірно згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі": п.4 ч.1 ст. 30 Закону – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. А саме тендерна пропозиція вих. №1 від 09.09.2019 року не відповідає Додатку 1 до тендерної документації, Учасник відступив від наведеної форми у тендерній документації. Тендерна пропозиція ТОВ «СБ Рембудсервіс»не містить: ціну пропозиції, загальний строк виконання робіт, строк гарантії на виконані роботи. Довідка №9 від 09.09.2019 року – дата укладання договору не співпадає з датою цього договору згідно Актів виконаних робіт. Відсутні листи-згоди на обробку персональних даних на працівників. У довідці №8 від 09.09.2019 року відсутня можливість встановити наявність розряду кожного працівника, чи його відсутність. Не має запису у довідці «без розряду», якщо він дійсно відсутній, чи помилково не зазначений.

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 14:52
скарга тендер.PDF

Документи

08 жовтня 2019 19:30
Протокол 60.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" 2 950 487,00
UAH з ПДВ
2 799 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ" 3 040 171,49
UAH з ПДВ
2 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" 3 321 006,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 3 201 673,68
UAH з ПДВ
3 201 673,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 15:27
Електронний підпис
11 вересня 2019 15:27
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 12:52
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:51
Протокол_НР.7Z
09 вересня 2019 12:51
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
09 вересня 2019 12:51
Лист_для_клieнтiв.7z
09 вересня 2019 12:51
Гарантiя_14296-19.7z
09 вересня 2019 12:51
Витяг_iз_Статуту.7z
09 вересня 2019 12:51
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
09 вересня 2019 12:51
Листи - згоди.pdf
09 вересня 2019 12:51
Документи.pdf
09 вересня 2019 12:51
Довідки. Частина 3.pdf
09 вересня 2019 12:51
Довідки. Частина 2.pdf
09 вересня 2019 12:51
Довідки. Частина 1.pdf
09 вересня 2019 12:51
Довідки ст.17.pdf
09 вересня 2019 12:51
Довідки Договір.pdf
09 вересня 2019 12:51
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 12:23
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:05
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:03
штатний розпис.pdf
09 вересня 2019 17:03
протокол повноважень.pdf
09 вересня 2019 17:03
пропозиція.pdf
09 вересня 2019 17:03
Підписаний_Лицензия.pdf
09 вересня 2019 17:03
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
09 вересня 2019 17:03
Підписаний_G0919-6865-GL_tender.pdf
09 вересня 2019 17:03
обладнання.pdf
09 вересня 2019 17:03
Лист відгук Дергачі !.pdf
09 вересня 2019 17:03
кошторис скан.pdf
09 вересня 2019 17:03
копія витягу ПДВ.pdf
09 вересня 2019 17:03
захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 17:03
довідки ст. 17.pdf
09 вересня 2019 17:03
довідка працівники.pdf
09 вересня 2019 17:03
довідка пояснення.pdf
09 вересня 2019 17:03
довідка досвід роботи.pdf
09 вересня 2019 17:03
відгук Запоріжжя.PDF
09 вересня 2019 17:03
акт запоріжжя.pdf
09 вересня 2019 17:03
акт Дергачі.pdf
09 вересня 2019 17:03
lic_zaver.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 16:41
Електронний підпис
10 вересня 2019 16:38
пал кул сп лист.pdf
10 вересня 2019 16:31
Календарний графік.PDF
10 вересня 2019 16:31
досвід.rar
10 вересня 2019 16:31
документи особи.PDF
10 вересня 2019 16:31
документи СП.pdf
10 вересня 2019 16:31
довідки банк.pdf
10 вересня 2019 16:31
Довідка СП.PDF
10 вересня 2019 16:31
G6605.19.7z
10 вересня 2019 16:31
ДЦ56.PDF
10 вересня 2019 16:31
ДЦр12.PDF
10 вересня 2019 16:31
ДЦВР.PDF
10 вересня 2019 16:31
ДЦлок.PDF
10 вересня 2019 16:31
ТЗ2.PDF
10 вересня 2019 16:31
ТЗ1.PDF
10 вересня 2019 16:31
протокол.PDF
10 вересня 2019 16:31
мод ст.PDF
10 вересня 2019 16:31
відгук 2.PDF
10 вересня 2019 16:31
відгук1.PDF
10 вересня 2019 16:31
Штат посвідчення.PDF
10 вересня 2019 16:31
Частина 2.PDF
10 вересня 2019 16:31
Частина 1.PDF
10 вересня 2019 16:31
уставні документи.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 17:46
Електронний підпис
10 жовтня 2019 17:44
МВС.pdf
01 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:27
ТП.pdf
10 вересня 2019 11:53
Електронний підпис
10 вересня 2019 10:46
інші документи.pdf
10 вересня 2019 10:46
Гарантія 14203-19.zip
10 вересня 2019 10:46
док.щодо підпису док.ТП.pdf
10 вересня 2019 10:46
Протокол_НР.7Z
10 вересня 2019 10:46
Витяг_iз_Статуту.7z
10 вересня 2019 10:46
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
10 вересня 2019 10:46
Лист_для_клieнтiв.7z
10 вересня 2019 10:46
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
10 вересня 2019 10:46
Змiни_до_гарантii_14203-19.7z
10 вересня 2019 10:46
інф.про субпідрядника.pdf
10 вересня 2019 10:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС"

ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"

ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС"
#40994200
Відхилено 2 799 990,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 08:39
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"
#37575840
Відхилено 2 799 999,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 18:48
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:42
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 3 201 673,68
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 19:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
3 201 673,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:32
Додаткова угода №10.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:29
План фінансування к дод угоде №10.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 16:51
доп угода №9.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 16:49
Календарний график к доп угоде 9.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 15:58
Календарний графік (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2020 15:53
ДУ № 8.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 15:53
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 14:51
Календарний граф №4 к доп уг 7 дог 186 в 24.10.2019.pdf зміни до договору
12 червня 2020 14:15
Доп угода №7 к дог 186.pdf зміни до договору
12 червня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 14:38
Дод.угода №6.pdf зміни до договору
12 березня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 10:59
Додаткова угода №5 до договору № 186 від 24.10.2019 року.pdf зміни до договору
10 березня 2020 10:56
План фінансування виконаних робіт.pdf зміни до договору
10 березня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 10:46
Дод угод №4.pdf зміни до договору
04 березня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:06
Календарний графік.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:04
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2019 13:36
Дод уг №3.pdf зміни до договору
22 грудня 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 13:07
Дод.угода №2 від 31.10.19.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:03
Додаток №3(План фінансування).pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:03
Додаток №1(Договірна ціна).pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:03
Додаток №2(Календарний графік).pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 13:11
Доп Угода №1 Карав.клуб.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 16:21
відомість ресурсів.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
договір №186.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
договірна ціна.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
календарний графік.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
локальний кошторис.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
об’єктний кошторис.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
план фінансування.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
розрахунок 1-2.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
розрахунок 5.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12
розрахунок 6.pdf укладений
24 жовтня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів замовника;
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.11.1 Розділу «XI Інші умови» Сторони вирішили внести зміни в окремі положення договору, виклавши в новій редакції Додаток №1 до Договору «Договірна ціна», Додаток №2 до Договору «Календарний графік виконання робіт», Додаток №3 до Договору «План фінансування виконаних робіт»
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.11.1 "XI Інші умови" вирішили внести зміни в окремі положення договору, виклавши в новій редакції Розділ "XIII. Місце знаходження та банківські реквізити сторін". Всі інші положення Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг фінансування на 2019 рік згідно з рішенням XXII сесії Старовірівської сільської ради VII скликання від 12.12.2019 року складає 275 348,45 грн. (Двісті сімдесят п'ять тисяч триста сорок вісім гривень 45 коп.), у тому числі ПДВ - 45891,14 грн. Обсяг фінансування на 2020 рік згідно з рішенням XXIV сесії Старовірівської сільської ради VII скликання від 20.02.2020 року складає 2 926 325,23 грн. (Два мільйони дев'ятсот двадцять шість тисяч триста двадцять п'ять гривень 23 коп.), у тому числі ПДВ - 487 720,87 грн. Внесені зміни в окремі положення договору, викладено в новій редакції Додаток № 3 до договору "План фінансування виконаних робіт"
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 186 від 24.10.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.11.1 Розділу "XI Інші умови" Сторони вирішили внести зміни в окремі положення договору, виклавши в новій редакції Розділ "XIII.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до договору № 186 від 24.10.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт до 31 липня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згщно з п.11.1 Роздшу «XI 1нш1 умови» Сторони вир1шили внести зм1ни в окрем1 положения договору, виклавши в новш редакцн п.5.1., п.п.5.1.1.Роздшу «V. ВИКОНАННЯ РОЫТ» та в зв’язку з установлениям карантину з метою запобшання поширенню на територп Украши коронав1русу COVID-19 Строк виконання робгг: до 31 серпня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Строк виконання робіт: до 31 жовтня 2020 року Строки виконання робіт за Договором визначаються календарним графіком виконання робіт (Додаток 2 до Договору), який є невід’ємною частиною Договору, з правом передчасного виконання
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.11.2 п.п. 4 Розділу «XI Інші умови» п.3.1. викласти у новій редакції:«3.1. Ціна цього Договору становить - 3 020 131,29 грн. (три мільйони двадцять тисяч сто тридцять одна гривня 29 коп.), в тому числі ПДВ (20%) - 503 355,21 грн. (п’ятсот три тисячі триста п’ятдесят п’ять ривень 21 коп.)» 2. Згідно з п.11.1 Розділу «XI Інші умови» Сторони вирішили внести зміни в окремі положення договору, виклавши в новій редакції Додаток №1 до Договору «Договірна ціна», Додаток №2 до Договору «Календарний графік виконання робіт», Додаток №3 до Договору «План фінансування виконаних робіт»:Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» в новій редакції є невід’ємною частиною цього Договору.Додаток №2 до Договору «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції є невід’ємною частиною цьоі'о Договору.Додаток №3 до Договору «І Ідан фінансування виконаних робі т» в новій редакції є невід’ємною частиною цього Договору
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML