Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000408-b c07a9b7429aa47cd945de15e5d962745
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрут Олена Анатоліївна

+380432465234 vin_mkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Некрут Олена Анатоліївна
+380432465234
vin_mkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 14:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 14:51
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:39
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:47
Цінова пропозиція.doc
22 серпня 2019 14:47
Технічні вимоги.docx
22 серпня 2019 14:47
Оголошення.doc
22 серпня 2019 14:47
Додаток 3.docx
22 серпня 2019 14:47
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:30
Дата відповіді: 27 серпня 2019 11:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головний критерій оцінювання – це повна відповідність заявленим вимогам. І все вірно, з метою рівних можливостей і відкритості ми вимагаємо від Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам Замовника.
Ціна учасника не платника ПДВ буде вважатися як остаточна без додавання ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 89 415,00
UAH з ПДВ
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 89 910,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 89 820,00
UAH з ПДВ
89 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:45
Сервіс_центри.pdf
30 серпня 2019 11:45
Лист-підтвердження.pdf
30 серпня 2019 11:45
propozitsiya_ 89910.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 87 999,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:09
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 88 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Відхилено 89 820,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 14:33

Документи

06 вересня 2019 14:09
Протокол відхилення.PDF

Документи

06 вересня 2019 14:15
Протокол відхилення 1.PDF

Документи

06 вересня 2019 14:32
протокол відх. 2.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій