Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи(Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області)
Очікувана вартість
24 377 875,00 UAH
UA-2019-08-22-000329-b d0a5c1a2cc9744c99c49778c295fe554
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:18
Очікувана вартість: 24 377 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 889,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Українка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти») Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:01
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження аналогічного досвіду
Дата подання: 27 серпня 2019 14:27
Дата відповіді: 28 серпня 2019 14:24
Чи необхідно для підтвердження аналогічного досвіду виконання робіт надавати всі додатки до аналогічного договору/ів?
Відповідь: Додатки до договору є його невід"ємною частиною.
Щодо проекту договору
Дата подання: 27 серпня 2019 14:47
Дата відповіді: 28 серпня 2019 14:27
Згідно пункту 3.7 Рекомендації по складанню додатків до договору підряду в капітальному будівництві план фінансування складається Замовником. Якщо умовами тендерної документації це покладається на Учасника, просимо надати необхідну інформацію для складання плану фінансування згідно пункту 3.2 цих Рекомендацій, а саме: джерела капітальних вкладень та обсяги на 2019 та на 2020 роки. Чи може Учасник на свій розсуд встановити обсяг фінансування за місяцями відповідно до календарного графіку та приблизної форми плану фінансування, що зазначені у пункті 3.2 Рекомендацій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: План фінансування надається Учасником відповідно до строків виконання робіт: вересень 2019-червень 2020р.р.
Щодо календарного графіку
Дата подання: 27 серпня 2019 14:52
Дата відповіді: 28 серпня 2019 14:34
Чи може Учасник використати у якості шаблону для складання календарного графіку Таблицю 1 пункту 2.4 Рекомендації по складанню додатків до договору підряду в капітальному будівництві? Або просимо надати свою форму календарного графіку (тендерна документація містить порожню таблицю Додаток 2 до Проекту договору).
Відповідь: Календарний графік виконання робіт надається Учасником відповідно до строків виконання робіт: вересень 2019-червень 2020р.р. Додаток №2 до проєкту договору містить таблицю, яку Учасник заповнює самостійно, відповідно до строків, вказаних у тендерній документації Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000329-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 26 вересня 2019 10:07
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №2 від 23.09.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 08:37
По-перше слід зауважити, що відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Звертаємо вашу увагу, що в протоколі №2 від 23.09.2019 детально викладені підстави відхилення.
Щодо вимог, зазначених у зверненні ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРІНГ ПОСТАЧ».
1. В Проекті договору не заповнені п. 3.1. та п. 4.4. проекту договору.
2. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації» ч.1. ст. 25 – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
ч. 3 ст. 25 – «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.»
Отже відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» «лист-гарантія щодо дійсності тендерної пропозиції (уточнення)» завантажений після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не є частиною пропозиції. А отже вимога ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРІНГ ПОСТАЧ» не виконана.
3. Не виконана саме вимога п. 36 Додатку 1 до Тендерної документації. Відсутня саме довідка щодо підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що передбачені тендерною документацією.
4. Не виконана саме вимога п. 37 Додатку 1 до Тендерної документації. Відсутня саме довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з підтвердженням їх кваліфікації.
5. У довідці №17-м від 05.09.2019 року, яка підписана головним бухгалтером відсутня інформація про відсутність заборгованісті по податкам і зборах по обов’язковим платежам до бюджету станом на 31.07.2019 року або більш пізню дату. А отже вимога тендерної документації не виконана.
Дана довідка містить інформацію на виконання вимоги додатку 1 до Тендерної документації «3. Довідку у довільній формі про відсутність простроченої заборгованості за авансами (попередньою оплатою), отриманою від бюджетних установ, підприємств та організацій.»
6. Вимога тендерної документації не виконана. Не надано календарний графік виконання робіт саме з 1 етапу другої черги.
На підставі вищенаведеного не має підстав для задоволення вимоги ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРІНГ ПОСТАЧ».
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000329-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 07 жовтня 2019 12:13
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол №4 від 01.10.2019 року про визначення переможцем Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6», та повідомлення про намір укласти Договір по предмету закупівлі: закупівля робіт, «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області, Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
3. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №2 від 23.09.2019 року про невідповідність Тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ»;
4. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 14:11
Відповідь прикріплено.

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 10:07
Скарга

Документи подані скаржником

07 жовтня 2019 12:13
Скарга.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-22-000329-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ КСМ-ГРУП, Код ЄДРПОУ:35508002
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:32
Оскарження дискваліфікації ТОВ КСМ-ГРУП
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ГРУП» код ЄДРПОУ 35508002 місцезнаходження: 03148, м. Київ, вул. Петра Курінного, 2-А. електронна пошта: kolot.ksm@gmail.com телефон 095-659-70-36 Найменування замовника: Виконавчий комітет Української міської ради код ЄДРПОУ 24884653 місцезнаходження: 08720, Київська обл., Обухівський район, місто Українка, площа Шевченка, будинок 1 тел./факс (04572) 2-17-08, 2-15-35, E-mail: rada@ukrainka.org Інформація про закупівлю: d0a5c1a2cc9744c99c49778c295fe554 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-22-000329-b Плата за подання скарги – 15 000,00 грн., Без ПДВ СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями) Виконавчим комітетом Української міської ради (надалі по тексту - Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію щодо робіт з «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Товариством з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП» (надалі по тексту - Скаржник) була подана тендерна пропозиція у відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі по тексту - Закон «Про публічні закупівлі»). Тендерним комітетом Виконавчого комітету Української міської ради (Протокол розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р.) відхилена пропозиція ТОВ «КСМ-ГРУП» (далі - Скаржник) на закупівлю робіт з «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області». Скаржник не погоджується з рішенням Тендерного комітету Замовника оформленого Протоколом розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на наступне: 1. Згідно п.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що в довідці вих.14/12 від 30.08.2019 Учасником зазначено, що техніка за позиціями 1 – 10, 13 довідки орендована, натомість на підтвердження права користування технікою надано Договір про надання автотранспортних послуг від 31.08.2019 року, а також додаток 5 до договору від 26.08.2019 з переліком техніки. Проте, як зазначає тендерний комітет, використання ТОВ «КСМ-ГРУП» техніки за позиціями 1-10, 13 довідки вих.14/12 від 30.08.2019 року не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник не погоджується з вищевикладеною підставою для відхилення тендерної пропозиції з огляду на наступне: Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати довідку за формою згідно Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання та матеріально–технічної бази. За вимогами Додатку 2, техніка Учасника повинна бути власна або орендована, а у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю техніку, вказану учасником у таблиці. ТОВ «КСМ-ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано договір про надання автотранспортних послуг від 31.08.2019 року, а також додаток 5 до договору від 26.08.2019 року з переліком техніки. Даний договір підтверджує право користування ТОВ «КСМ-ГРУП» технікою, що вказана в Додатку №5 до Договору. Таким чином, ТОВ «КСМ-ГРУП» додержано вимоги щодо надання копії договору оренди на всю техніку, вказану у довідці вих.14/12 від 30.08.2019 за формою згідно Додатку 2. 2. Згідно п.2 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до пункту 1 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати довідку, складену згідно Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання замовлення. У Додатку 2 наведена форма довідки, якої Учасники повинні дотримуватися, а саме Учасники повинні вказати адресу місця реєстрації/фактичне місцезнаходження техніки. Проте, як зазначає тендерний комітет, Учасник ТОВ «КСМ-ГРУП» відступив від даної форми, зазначивши лише м. Київ, вул. Колекторна та Метрологічна. Скаржник не погоджується з вищевикладеною підставою для відхилення тендерної пропозиції з огляду на наступне: ТОВ «КСМ-ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано довідку згідно з формою Додатку 2 до Тендерної документації, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання замовлення. Згідно з формою довідки учасник повинен вказати адресу місця реєстрації або фактичне місцезнаходження техніки. ТОВ «КСМ-ГРУП» вказано фактичне місцезнаходження техніки у м. Київ на вул. Колекторна та на вул. Метрологічній. Тому п.2 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. не може бути підставою для відхилення Пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП». 3. Згідно п.3 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до пункту 2 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати Довідку, складену згідно Додатку 3, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації для виконання замовлення. У Додатку 3 подається Форма довідки, якої учасники повинні дотримуватися, а саме для працівників будівельних спеціальностей потрібно вказувати стаж роботи (у роках «від – до») на посадах за фахом. Проте, як зазначає тендерний комітет, Учасник ТОВ «КСМ-ГРУП» відступив від даної форми. Скаржник не погоджується з вищевикладеною підставою для відхилення тендерної пропозиції з огляду на наступне: ТОВ «КСМ-ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано довідку згідно з формою Додатку 3, де вказано перелік робітників за спеціальностями, з вказанням розряду, кількості робітників та їх стаж роботи по спеціальності. Зауваження замовника полягає в тому, що стаж роботи не вказано у роках «від – до», але стаж роботи за фахом вказано в роках для кожного робітника окремо. Таким чином, ТОВ «КСМ-ГРУП» не відступило від форми довідки згідно Додатку 3 Тендерної документації, та надало всю необхідну інформацію. 4. Згідно п.4 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати довідку за формою згідно Додатку 4, що містить інформацію про укладені договори на виконання будівельно-монтажних робіт з улаштування каналізаційних мереж. В довідку включаються на вибір Учасника договори (не менше двох договорів) з наданням позитивного відгуку від замовника або іншого підтвердження його повного виконання. Як передбачено формою Додатку 4, для документального підтвердження надаються копії вказаних учасником у таблиці договорів (згідно з п.3 додатку 1) та за вимогою Замовника копії кошторисних розрахунків. Проте, як зазначає тендерний комітет, учасником надано лише копію першої сторінки Договору № 17/02/08/Б від 18.02.2009, вказаного у п.1. Довідки вих. № 14/14 від 30.08.2019 року, договори, вказані у пунктах 3 та 4 Довідки вих. № 14/14 від 30.08.2019 року в повному обсязі не виконані, що, як зазначає тендерний комітет, не відповідає вимогам ТД. Скаржник не погоджується з вищевикладеною підставою для відхилення тендерної пропозиції з огляду на наступне: ТОВ «КСМ-ГРУП» надано копію першої сторінки Договору № 17/02/08/Б від 18.02.2009 та копію додаткової угоди №1/С до Договору № 17/02/08/Б від 01.09.2009 р, що вказано у п.1. Довідки вих. № 14/14 від 30.08.2019 р. Дані документи містять всю необхідну інформацію для розгляду тендерним комітетом замовника в якості договору, що підтверджує досвід Скаржника. Надані в складі тендерної пропозиції Акти виконаних робіт до договору № 17/02/08/Б від 18.02.2009 підтверджують повне виконання в повному обсязі робіт з влаштування каналізаційних мереж. Також зауважимо, що Замовником в тендерній документації не вимагається надання всіх сторінок договорів, що підтверджують досвід учасника в складі тендерної пропозиції. Договори, вказані у пунктах 3 та 4 Довідки вих. № 14/14 від 30.08.2019 підтверджують досвід у виконанні робіт по влаштуванню каналізаційних колекторів в межах міста з облаштуванням кріплення котлованів та досвід у будівництві та ремонті каналізаційних колодязів, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД. Таким чином, ТОВ «КСМ-ГРУП» додержано вимоги відповідно до пункту 3 Додатку 1 до ТД щодо надання копій вказаних учасником у таблиці договорів (згідно з п.3 додатку 1) та за вимогою Замовника копії кошторисних розрахунків. 5. Згідно п.5 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП», складеної на виконання Додатку 1 до ТД (пункт 23) строк виконання робіт становить 9 місяців, що, як зазначає тендерний комітет, не відповідає вимогам Технічного завдання до предмету закупівлі: «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (Додаток 7). ТОВ «КСМ-ГРУП» підготовлено тендерну пропозицію згідно з вимогами тендерної документації. Згідно з п 4.4 Загальних положень Тендерної документації, строк виконання робіт зазначено вересень 2019- червень 2020р.р., тобто 10 місяців. ТОВ «КСМ-ГРУП» вказало у своїй пропозиції строк 9 місяців з врахуванням того, що кінцевий строк виконання робіт – червень 2020 р., а вересень 2019 р. вже закінчився. Також у п.5.1. форми договору, що є Додатком №6 до тендерної документації також вказано строк виконання робіт вересень 2019- червень 2020р. Таким чином в Тендерній документації Замовником допущені невідповідності щодо строків виконання робіт, при цьому строки, вказані в пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП» відповідають вимогам тендерної документації. 6. Згідно п.6 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до Календарного графіку виконання робіт, що надано ТОВ «КСМ-ГРУП» разом з проектом Договору про закупівлю на виконання пункту 24 Додатку 1 до ТД, строк виконання робіт з 01.06.2019 по 21.06.2020 (тривалість 387 днів), що, як зазначає тендерний комітет, не відповідає вимогам ТД та Технічного завдання Замовника (Додаток 7) до ТД. ТОВ «КСМ-ГРУП» підготовлено тендерну пропозицію згідно з вимогами тендерної документації. Згідно з п 4.4 Загальних положень Тендерної документації, строк виконання робіт зазначено вересень 2019- червень 2020р.р., тобто 10 місяців. ТОВ «КСМ-ГРУП» вказало у своїй пропозиції строк 9 місяців з врахуванням того, що кінцевий строк виконання робіт – червень 2020 р., а вересень 2019 р. вже закінчився. Також у п.5.1. форми договору, що є Додатком №6 до тендерної документації також вказано строк виконання робіт вересень 2019- червень 2020р.р. При уважному вивченні Календарного графіку виконання робіт, що надано ТОВ «КСМ-ГРУП» разом з проектом Договору про закупівлю на виконання пункту 24 Додатку 1 до ТД, можна побачити, що дата початку будівельних робіт по другій черзі будівництва - 30.09.2019, що відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином в Тендерній документації Замовником допущені невідповідності щодо строків виконання робіт, при цьому строки, вказані в пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП» відповідають вимогам тендерної документації. 7. Згідно п.7 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до пункту 26 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати сканований дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий уповноваженим органом. Учасником надано скановану копію з копії відповідного дозволу, що, як зазначає тендерний комітет, не відповідає вимогам ТД. ТОВ «КСМ-ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий уповноваженим органом, яка відповідає вимогам тендерної документації. В тендерній документації відсутня заборона щодо надання копій з копії документу. Таким чином ТОВ «КСМ-ГРУП» додержано вимоги тендерної документації. 8. Згідно п.8 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до пункту 27 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати скановану ліцензію на провадження відповідної діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством України Учасником надано скановану копію з копії відповідної ліцензії, що, як зазначає тендерний комітет, не відповідає вимогам ТД. ТОВ «КСМ-ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано копію чинної ліцензії на виконання будівельних робіт, що видана уповноваженим органом, яка відповідає вимогам тендерної документації. В тендерній документації відсутня заборона щодо надання копій з копії документу. Таким чином ТОВ «КСМ-ГРУП» додержано вимоги тендерної документації. 9. Згідно п.9 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до пункту 40 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати довідку про відсутність підстав, передбачених частиною першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Як зазначає тендерний комітет, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП» вказана довідка відсутня. ТОВ «КСМ-ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано довідки про відсутність підстав, передбачених частиною першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що вимагаються тендерною документацією, а саме: №14/01 від 05.09.2019, №14/03 від 05.09.2019, №14/15 від 30.08.2019, №14/16 від 30.08.2019, №14/17 від 30.08.2019, №14/18 від 30.08.2019, №14/19 від 30.08.2019. Таким чином, ТОВ «КСМ-ГРУП» додержано вимогу щодо надання довідок про відсутність підстав, передбачених частиною першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 10. Згідно п.10 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №4 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до пункту 41 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати довідку/лист довільної форми щодо спроможності виконання власними силами робіт передбачених тендерною пропозицією, у разі неможливості виконання робіт власними силами вказати процентне співвідношення спроможності виконання робіт. Як зазначає тендерний комітет, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП» вказана довідка/лист відсутній. ТОВ «КСМ-ГРУП» надано довідку довільної форми вих. №14/11 від 30.08.2019, в якій вказано, що в разі присудження договору субпідрядні організації залучатися не будуть, тобто даним листом надано підтвердження щодо спроможності виконання власними силами робіт передбачених тендерною пропозицією. Таким чином ТОВ «КСМ-ГРУП» додержано вимогу тендерної документації щодо надання довідки щодо спроможності виконання власними силами робіт передбачених тендерною пропозицією. 11. Згідно п.11 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до Додатку 1 до ТД, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про відсутність простроченої заборгованості за авансами (попередньою оплатою), отриманою від бюджетних установ, підприємств та організацій. Як зазначає тендерний комітет, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП» вказана довідка відсутня. Згідно з вимогами тендерної документації довідка у довільній формі про відсутність простроченої заборгованості за авансами (попередньою оплатою), отриманою від бюджетних установ, підприємств та організацій вимагається від учасника, пропозиція якого за результатами оцінки тендерних пропозицій визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2-х робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Частиною 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. За умовами Тендерної документації - кінцевим строком для подання тендерних пропозицій є 06.09.2019 року. Таким чином, зазначені вище у Тендерній документації документи, що надаються після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції учасника. Таким чином ТОВ «КСМ-ГРУП» додержано вимогу тендерної документації щодо надання довідки про відсутність простроченої заборгованості за авансами (попередньою оплатою), отриманою від бюджетних установ, підприємств та організацій. 12. Згідно п.12 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до підпункту 4, розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником у складі пропозиції надається відповідний лист-гарантія. Як зазначає тендерний комітет, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ГРУП» вказаний лист-гарантія відсутній. ТОВ «КСМ-ГРУП» погодилось з умовою щодо дії строку тендерної пропозиції протягом 90 днів шляхом подання своєї пропозиції у відповідності до умов тендерної документації. ТОВ «КСМ-ГРУП» в складі пропозиції не було надано ніякої інформації щодо непогодження з вимогою тендерної щодо строку дії пропозиції протягом 90 днів. Також ТОВ «КСМ-ГРУП» в складі пропозиції було подано ФОРМУ «ТЕНДЕРНАЯ ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку 5 тендерної документації. Пунктом 2 даної форми зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і Ви можете прийняти рішення про намір укласти договір у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.» Таким чином ТОВ «КСМ-ГРУП» надано всі необхідні підтвердження щодо погодження зі строком дії тендерної пропозиції протягом 90 днів у відповідності з вимогами тендерної документації. 13. Згідно п.13 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до п.6 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі визначених у Додатку 7 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції відскановані документи: договірну ціну та всі розрахунки до неї, орієнтовний графік виконання робіт (з обов’язковим зазначенням строків виготовлення та поставки обладнання/матеріалів, виконання будівельно-монтажних робіт, здачі об’єкту в експлуатацію). Як зазначає тендерний комітет, графік виконання робіт складений ТОВ «КСМ-ГРУП» не містить зазначення строків виготовлення та поставки обладнання/матеріалів, виконання будівельно-монтажних робіт, здачі об’єкту в експлуатацію. ТОВ «КСМ-ГРУП» надано графік виконання робіт, у якому встановлюється послідовність і терміни виконання робіт з максимально можливим їх суміщенням. Для виконання робіт, що передбачені графіком необхідна наявність будівельних матеріалів та обладнання. Таким чином, строки вказані в графіку виконання робіт інформують щодо виготовлення і поставки обладнання/матеріалів на будівельний майданчик, тому що без них неможливе виконання робіт. Згідно з ДБН А.3.1-5:2016 «ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА» детальний графік виконання робіт та поставки обладнання/матеріалів є окремими документами та розробляються Генеральним підрядником в складі Проекту виконання робіт. Проект виконання робіт розробляється після підписання договору на виконання будівельних та монтажних робіт на основі робочої документації та проекту організації будівництва, що надається замовником, і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Таким чином ТОВ «КСМ-ГРУП» надано графік виконання робіт із зазначенням всієї необхідної інформації у відповідності з вимогами тендерної документації. 14. Згідно п.14 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен вказати обсяг робіт, який Учасник спроможний виконати власними і залученими силами та засобами, та/або матеріальні ресурси, якими Учасник спроможний забезпечити об’єкт будівництва, за відсутності авансу/попередньої оплати (у відсотковому відношенні до повного обсягу робіт). Як зазначає тендерний комітет, Учасник ТОВ «КСМ-ГРУП» надав довідку, в якій зазначив, що згоден виконувати роботи власними силами та засобами та/або матеріальними ресурсами тільки згідно умов авансування передбаченого в договорі, що не відповідає вимогам ТД. Таким чином, наданою довідкою вих.№14/10 від 30.08.2019 ТОВ «КСМ-ГРУП» повідомило замовника про те, що в разі присудження договору буде дотримуватися вказаних у формі договору, що є Додатком №6 о тендерної документації, умов щодо авансування. Таким чином, Скаржник згоден виконувати роботи та забезпечувати об’єкт будівництва тільки за умови авансування згідно умов договору, що відповідає вимогам тендерної документації, та не суперечить жодному її пункту. 15. Згідно п.15 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зі змінами і доповненнями та відомчими нормами, з урахуванням тих видів робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання субпідрядникам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Остаточно виводиться вартість (з ПДВ) всього комплексу робіт. Учасник у складі пропозиції надає лист-підтвердження, щодо правил розрахунку, вказаних у цьому абзаці. Як зазначає тендерний комітет, Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» у складі тендерної пропозиції вищевказаного листа-підтвердження не надано. ТОВ «КСМ-ГРУП» в складі тендерної пропозиції надано розрахунок вартості робіт у вигляді твердої договірної ціни, локальних кошторисів та підсумкових відомостей ресурсів у відповідності до всіх вимог тендерної документації та з урахуванням всіх пунктів технічного завдання замовника. Крім того, відповідно до ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються: очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. З аналізу положень, вищезазначеного Закону можна зробити висновок, що очікувана вартість закупівлі визначена Замовником у оголошенні про проведення відкритих торгів не підлягає збільшенню. При цьому, відповідно до п.24 Додатку №1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» Тендерної документації серед документів, що подаються Замовнику визначено Проект договору про закупівлю (Додаток 6), подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі на кожній сторінці з обов’язковим заповненням всіх додаткових реквізитів та додатків з відбитком печатки (за наявності). ТОВ «КСМ-ГРУП» на виконання вищезазначених умов підписало та надало проект договору, який містив всі заповненні додаткові реквізити та додатки, в тому числі загальну вартість Договору (вартість всього комплексу робіт(з ПДВ). Таким чином, вищезазначене додатково свідчить про надання ТОВ «КСМ-ГРУП» підтвердження про остаточну вартість (з ПДВ) всього комплексу робіт. 16. Згідно п.15 Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 р. Замовник повідомляє про те, що відповідно до розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документів або належним чином засвідченої копії документів – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати та підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документа. Як зазначає тендерний комітет, копії документів, наданих ТОВ «КСМ-ГРУП» не засвідчені належним чином, відповідно до вимог ТД, не містять зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка вказані копії засвідчила. ТОВ «КСМ-ГРУП» подано пропозицію, оформлену згідно з вимогами тендерної документації. При цьому, в пп. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції., п.3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вказано, що несуттєвими вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - відсутність дати підпису на копії документу або належним чином засвідченої копії документу. Таким чином, відсутність зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка засвідчила вказані копії не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 3, 18, 16, 28, 21, 30 Закону «Про публічні закупівлі», вимогами Тендерної документації на закупівлю робіт з «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області», ТОВ «КСМ-ГРУП» Товариство з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП» до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень у тендері за процедурою відкритих торгів для робіт з «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-22-000329-b, інформація про закупівлю: d0a5c1a2cc9744c99c49778c295fe554. 3. Зобов'язати замовника Виконавчий комітет Української міської ради скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП» викладене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій №3 від 27.09.2019 року, переглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП» знову та прийняти рішення у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. Файли/документи, які можуть підтвердити викладене у цій скарзі, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. Директор Сєрая В.Г.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2019 13:45
Рішення від 09.10.2019 № 14505 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 13:45
Рішення від 29.10.2019 № 15605.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 22:03
Номер скарги: UA-2019-08-22-000329-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ КСМ-ГРУП, Код ЄДРПОУ:35508002
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:06
Оскарження визнання переможцем процедури КП БІМ №6
В зв’язку з викладеним вище, керуючись ст. ст. 3, 18, 16, 28, 30 Закону «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити органом оскарження ретельну перевірку всієї (в цілому) тендерної пропозиції КП БІМ №6, код ЄДРПОУ 04013399 на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у Тендерній документації. 3. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 4. Зобов'язати замовника - Виконавчий комітет Української міської ради скасувати своє рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №4 від 01.10.2019 року про визначення КП БІМ №6, код ЄДРПОУ 04013399 переможцем Процедури закупівлі «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-22-000329-b) та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також переглянути всі пропозиції закупівлі знову.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 11:57
рішення від 16.10.2019 №14767+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 11:57
рішення від 31.10.2019 № 15772.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 22:02
Номер скарги: UA-2019-08-22-000329-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:47
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Української міської ради, скасувати Протокол №4 від 01.10.2019 року про визначення переможцем Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6», та повідомлення про намір укласти Договір по предмету закупівлі: закупівля робіт, «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області, Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-22-000329-b . 4. Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Української міської ради, скасувати Протокол засідання тендерного комітету №2 від 23.09.2019 року про невідповідність Тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», переглянути тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» знову, та прийняти рішення у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 11:49
рішення від 16.10.2019 № 14756+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 11:49
рішення від 29.10.2019 №15607 .pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 23:15

Документи подані скаржником

07 жовтня 2019 15:31
Скарга ТОВ КСМ-ГРУП
07 жовтня 2019 15:31
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 09:06
Платіжне доручення
11 жовтня 2019 09:06
Скарга ТОВ КСМ-ГРУП

Документи подані замовником

23 жовтня 2019 11:43
Інформація.docx

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 15:47
Скарга.pdf
11 жовтня 2019 15:47
Платіжне доручення.pdf
29 жовтня 2019 12:50
Письмові пояснення.pdf
29 жовтня 2019 12:52
Письмові пояснення.pdf

Документи подані замовником

23 жовтня 2019 11:52
Інформація.docx
29 жовтня 2019 13:40
Інформація уточнююча.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000023 ● 2b7f912181254db78b87002e12a63a59
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2019-08-22-000329-b 22.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 13:35:47

Запит про надання пояснень

Чому до тендерної документації не було внесено зміни в частині строків виконання робіт виходячи з кінцевого терміну для подання тендерних пропозицій учасниками та укладання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-06 09:41:42

Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області).

Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації. Адже, згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру.
Згідно частини 1 статті 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
22.08.2019 року оголошено процедуру торгів UA-2019-08-22-000329-b Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області).
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
09.09.2019 року відбувся аукціон.
Отже, замовник при визначенні переможця 13.09.2019 (у відповідності до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі») має право укласти договір з учасником не раніше 22.09.2019 та не пізніше 02.10.2019
Враховуючи, що при проведенні відкритих торгів замовник не має права використовувати умови ч.3 статті 631 Цивільного кодексу України, то при оприлюдненні закупівлі було визначено дати вересень-грудень.
Неможливо при оприлюдненні оголошення на проведення закупівлі точно визначити початкову дату початку робіт, бо під час проведення процедури існують ситуації, які можуть відтермінувати зазначену початкову дату, в тому числі:
- Подовження терміну розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів;
- Ненадання переможцем закупівлі документів, що повинен надати переможець на виконання статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Відмова переможця підписати договір і необхідність визначення іншого переможця;
- Надання скарги до Антимонопольного комітету України.
і при цьому ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Цивільним або Господарським кодексами України не заборонено укладання договору після встановлення в оголошенні початкової дати робіт.
Що в подальшому і відбулось адже з 26.09.2019 року було заблоковано системи у зв'язку із розглядом скарг Антимонопольним комітетом України.
В результаті розгляду скарг порушень у діях тендерного комітету не виявлено, систему було розблоковано та 15.11.2019 року укладено договір на виконання робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що у випадку відсутності будь-яких перепон у проведенні даної процедури закупівлі 22 вересня 2019 року можливо було підписати договір з потенційним переможцем, що відповідає строкам вказаним у проекті договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП «Ялик» 23 196 902,40
UAH з ПДВ
23 196 902,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 24 239 711,11
UAH з ПДВ
24 117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КСМ-ГРУП 24 312 697,75
UAH з ПДВ
24 190 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6 24 205 731,60
UAH з ПДВ
24 205 731,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕШТОР" 24 300 000,00
UAH з ПДВ
24 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 14:59
46-~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
31. Довідка КЕП.pdf
06 вересня 2019 14:59
14_~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
16157E~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
352CFD~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
Лист підтвер_ціна проп.pdf
06 вересня 2019 14:59
4056F1~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
36__~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
___~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 вересня 2019 14:59
1-17_~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
2.0 Працівники_1час.rar
06 вересня 2019 14:59
2.0 Працівники_2час.rar
06 вересня 2019 14:59
119ID~1.PDF
06 вересня 2019 14:59
1.1.6 Опис Ялик2.pdf
06 вересня 2019 14:59
Статистика_вiд_09.08.2019.pdf
06 вересня 2019 14:58
Казначейство_вiд_12.08.2019.pdf
06 вересня 2019 14:58
дов_биз.pdf
06 вересня 2019 14:58
дов_биз2.pdf
06 вересня 2019 14:58
Довiдка_Ялик_06_08_2019.pdf
06 вересня 2019 14:58
Договір з казначейством.pdf
06 вересня 2019 14:58
Довiдка_Ялик_04_09_2019.pdf
06 вересня 2019 14:58
корупцiя_ялик.pdf
06 вересня 2019 14:58
витяг 1 (3).pdf
06 вересня 2019 14:58
Document_USR_1005709157.rtf
06 вересня 2019 14:58
дов_прив2.pdf
06 вересня 2019 14:58
Витяг_ПДВ.pdf
06 вересня 2019 14:58
дов_прив1.pdf
06 вересня 2019 14:58
витяг пдв.pdf
06 вересня 2019 14:58
Document_USR_1005709157 (1).rtf
06 вересня 2019 14:58
Договора МТБ ч2.rar
06 вересня 2019 14:58
Договора МТБ ч1.rar
06 вересня 2019 14:58
Договора приміщень.rar
06 вересня 2019 14:58
111_3_~1.PDF
06 вересня 2019 14:58
_2_-_2~1.PDF

Публічні документи

16 вересня 2019 17:03
172
16 вересня 2019 17:03
173
16 вересня 2019 17:03
Повний витяг з ЄДР
16 вересня 2019 17:03
Кошторис 2 черга
16 вересня 2019 17:03
Кошторис 1 черга
06 вересня 2019 14:59
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:54
Кошторис.zip

Публічні документи

06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть15.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть14.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть13.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть12.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть11.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть10.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть9.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть8.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть7.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть6.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть5.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть4.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть3.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть2.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть1.pdf
06 вересня 2019 11:08
КСМ-ГРУП_Часть0.PDF
06 вересня 2019 11:08
Кошторис imd.rar

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:22
МВС БИМ 6.pdf
04 жовтня 2019 10:22
корупц та ст 17 БИМ 6.pdf
04 жовтня 2019 10:22
ДФС БИМ 6.pdf
01 жовтня 2019 14:11
розрахунок зп.pdf
01 жовтня 2019 14:11
пояснювальна записка.pdf
01 жовтня 2019 14:11
підсумкова відомість.pdf
01 жовтня 2019 14:11
обсяг робіт без авансу.pdf
01 жовтня 2019 14:11
локальні кошториси ч 3.pdf
01 жовтня 2019 14:11
локальні кошториси ч 2.pdf
01 жовтня 2019 14:11
локальні кошториси ч 1.pdf
01 жовтня 2019 14:11
кошторисний прибуток.pdf
01 жовтня 2019 14:11
зведений кошторис.pdf
01 жовтня 2019 14:10
загальновиробничі ч 2.pdf
01 жовтня 2019 14:10
загальновиробничі ч 1.pdf
01 жовтня 2019 14:10
договірна ціна.pdf
01 жовтня 2019 14:10
довідка без субпідр.pdf
01 жовтня 2019 14:10
655.imd
01 жовтня 2019 14:10
ТП оновлена.pdf
06 вересня 2019 12:27
довідка технічна.pdf
06 вересня 2019 12:27
довідка без субпідр.pdf
06 вересня 2019 12:27
відгук водоканал.pdf
06 вересня 2019 12:27
довідка довкілля 2.pdf
06 вересня 2019 12:27
Документ_ЄДР_1005703310.zip
06 вересня 2019 12:27
ліцензія.pdf
06 вересня 2019 12:27
загальновиробничі ч 2.pdf
06 вересня 2019 12:27
довідка МТБ 1.pdf
06 вересня 2019 12:27
розрахунок зп.pdf
06 вересня 2019 12:27
протокол зборів.pdf
06 вересня 2019 12:27
довідка власними силами.pdf
06 вересня 2019 12:26
аналог дог 2.pdf
06 вересня 2019 12:26
загальновиробничі ч 1.pdf
06 вересня 2019 12:26
договірна ціна.pdf
06 вересня 2019 12:26
підсумкова відомість.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка відомості.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка персонал.pdf
06 вересня 2019 12:26
аналог дог 1.pdf
06 вересня 2019 12:26
статут нотар БИМ6.pdf
06 вересня 2019 12:26
обсяг робіт без авансу.pdf
06 вересня 2019 12:26
довидка ст 17 та пояснен.pdf
06 вересня 2019 12:26
ТП БИМ 6.pdf
06 вересня 2019 12:26
655.imd
06 вересня 2019 12:26
Дозвіл_оригінал.pdf
06 вересня 2019 12:26
баланс звіт квитанція.pdf
06 вересня 2019 12:26
свідоцтво ПДВ.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка ІТР.pdf
06 вересня 2019 12:26
посвідчення зварники.pdf
06 вересня 2019 12:26
пояснювальна записка.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка МТБ 2.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка ст 17 коротка.pdf
06 вересня 2019 12:26
витяг з протоколу.pdf
06 вересня 2019 12:26
зведений кошторис.pdf
06 вересня 2019 12:26
відомості ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 12:26
кошторисний прибуток.pdf
06 вересня 2019 12:26
ліцензія.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка ІТР 5 років.pdf
06 вересня 2019 12:26
локальні кошториси ч 3.pdf
06 вересня 2019 12:26
витяг.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка строк дії.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка довкілля.pdf
06 вересня 2019 12:26
дозвіл_копія.pdf
06 вересня 2019 12:26
655.imd
06 вересня 2019 12:26
посвідчення водіїв.pdf
06 вересня 2019 12:26
локальні кошториси ч 2.pdf
06 вересня 2019 12:26
заява нотар БИМ 6.pdf
06 вересня 2019 12:26
довідка досвід.pdf
06 вересня 2019 12:25
локальні кошториси ч 1.pdf
06 вересня 2019 12:25
Сертификат Superlit - вода.PDF
06 вересня 2019 12:25
наказ голова.pdf
06 вересня 2019 12:25
довідка працівники 2.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 10:23
Статут.pdf
05 вересня 2019 10:23
Протокол1_19.pdf
05 вересня 2019 10:23
Відомості ЕДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 10:23
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП «Ялик»

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ КСМ-ГРУП

КП БІМ №6

ТОВ "БЕШТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 23 196 902,40
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 10:51
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Відхилено 24 117 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 09:47
ТОВ КСМ-ГРУП
#35508002
Відхилено 24 190 800,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:10
Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6
#04013399
Переможець 24 205 731,60
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 13:38

Документи

16 вересня 2019 10:51
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:50
Протокол №1.docx
09 вересня 2019 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2019 09:47
Електронний підпис
23 вересня 2019 09:47
Протокол № 2.docx
16 вересня 2019 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 вересня 2019 15:09
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:09
Протокол №3.docx
23 вересня 2019 09:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6
#04013399
24 205 731,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 09:04
Додаткова угода № 2 (1).PDF зміни до договору
29 травня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 16:46
Дод.угода №1 (1).PDF зміни до договору
25 листопада 2019 16:46
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:35
Дог 525.pdf укладений
15 листопада 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 525
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з необхідністю коригування проекту, що обумовлює виконання додадкових робіт,які не були передбачені проектом
Номер договору про закупівлю: 525
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML