Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 24 377 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 889,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти») | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 14:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 14:01 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №2 від 23.09.2019 року;
3. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що в протоколі №2 від 23.09.2019 детально викладені підстави відхилення.
Щодо вимог, зазначених у зверненні ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРІНГ ПОСТАЧ».
1. В Проекті договору не заповнені п. 3.1. та п. 4.4. проекту договору.
2. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації» ч.1. ст. 25 – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
ч. 3 ст. 25 – «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.»
Отже відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» «лист-гарантія щодо дійсності тендерної пропозиції (уточнення)» завантажений після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не є частиною пропозиції. А отже вимога ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРІНГ ПОСТАЧ» не виконана.
3. Не виконана саме вимога п. 36 Додатку 1 до Тендерної документації. Відсутня саме довідка щодо підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що передбачені тендерною документацією.
4. Не виконана саме вимога п. 37 Додатку 1 до Тендерної документації. Відсутня саме довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з підтвердженням їх кваліфікації.
5. У довідці №17-м від 05.09.2019 року, яка підписана головним бухгалтером відсутня інформація про відсутність заборгованісті по податкам і зборах по обов’язковим платежам до бюджету станом на 31.07.2019 року або більш пізню дату. А отже вимога тендерної документації не виконана.
Дана довідка містить інформацію на виконання вимоги додатку 1 до Тендерної документації «3. Довідку у довільній формі про відсутність простроченої заборгованості за авансами (попередньою оплатою), отриманою від бюджетних установ, підприємств та організацій.»
6. Вимога тендерної документації не виконана. Не надано календарний графік виконання робіт саме з 1 етапу другої черги.
На підставі вищенаведеного не має підстав для задоволення вимоги ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРІНГ ПОСТАЧ».
2. Скасувати Протокол №4 від 01.10.2019 року про визначення переможцем Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6», та повідомлення про намір укласти Договір по предмету закупівлі: закупівля робіт, «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області, Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
3. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №2 від 23.09.2019 року про невідповідність Тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ»;
4. Прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:32
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:06
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000023 ● 2b7f912181254db78b87002e12a63a59
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 214
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2019-08-22-000329-b 22.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-03 13:35:47
Запит про надання пояснень
Чому до тендерної документації не було внесено зміни в частині строків виконання робіт виходячи з кінцевого терміну для подання тендерних пропозицій учасниками та укладання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-06 09:41:42
Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області).
Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації. Адже, згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру.
Згідно частини 1 статті 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
22.08.2019 року оголошено процедуру торгів UA-2019-08-22-000329-b Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області).
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
09.09.2019 року відбувся аукціон.
Отже, замовник при визначенні переможця 13.09.2019 (у відповідності до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі») має право укласти договір з учасником не раніше 22.09.2019 та не пізніше 02.10.2019
Враховуючи, що при проведенні відкритих торгів замовник не має права використовувати умови ч.3 статті 631 Цивільного кодексу України, то при оприлюдненні закупівлі було визначено дати вересень-грудень.
Неможливо при оприлюдненні оголошення на проведення закупівлі точно визначити початкову дату початку робіт, бо під час проведення процедури існують ситуації, які можуть відтермінувати зазначену початкову дату, в тому числі:
- Подовження терміну розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів;
- Ненадання переможцем закупівлі документів, що повинен надати переможець на виконання статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Відмова переможця підписати договір і необхідність визначення іншого переможця;
- Надання скарги до Антимонопольного комітету України.
і при цьому ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Цивільним або Господарським кодексами України не заборонено укладання договору після встановлення в оголошенні початкової дати робіт.
Що в подальшому і відбулось адже з 26.09.2019 року було заблоковано системи у зв'язку із розглядом скарг Антимонопольним комітетом України.
В результаті розгляду скарг порушень у діях тендерного комітету не виявлено, систему було розблоковано та 15.11.2019 року укладено договір на виконання робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що у випадку відсутності будь-яких перепон у проведенні даної процедури закупівлі 22 вересня 2019 року можливо було підписати договір з потенційним переможцем, що відповідає строкам вказаним у проекті договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП «Ялик» |
23 196 902,40
UAH з ПДВ
|
23 196 902,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
24 239 711,11
UAH з ПДВ
|
24 117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КСМ-ГРУП |
24 312 697,75
UAH з ПДВ
|
24 190 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6 |
24 205 731,60
UAH з ПДВ
|
24 205 731,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕШТОР" |
24 300 000,00
UAH з ПДВ
|
24 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП «Ялик» #34019103 |
Відхилено |
23 196 902,40
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 10:51
|
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ #39699116 |
Відхилено |
24 117 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 09:47
|
ТОВ КСМ-ГРУП #35508002 |
Відхилено |
24 190 800,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:10
|
Колективне підприємство по будівництву інженерних мереж №6 #04013399 |
Переможець |
24 205 731,60
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 09:04
|
Додаткова угода № 2 (1).PDF | зміни до договору |
29 травня 2020 09:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:46
|
Дод.угода №1 (1).PDF | зміни до договору |
25 листопада 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 14:35
|
Дог 525.pdf | укладений |
15 листопада 2019 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з необхідністю коригування проекту, що обумовлює виконання додадкових робіт,які не були передбачені проектом |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |