Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (НОУТБУКИ)
Очікувана вартість
289 793,00 UAH
UA-2019-08-22-000295-a ● d6a6b0216e6846238053620b67126520
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Ярмолинецька ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02004574 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вулиця Шевченка 41 |
Контактна особа: |
Слободян Аліна Олександрівна +380385321664 yarm-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2019 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 12:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 12:21 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 289 793,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
НОУТБУКИ (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32100, Україна, Хмельницька область, смт Ярмолинці, вул. Шевчека 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Ноутбуки | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 13:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 12:17 |
пртокол 3.jpeg | |
22 серпня 2019 12:17 |
Тендерна документація нова.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:45
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими в зазначених технічних вимогах).
У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
Участь в закупівлі ФОП що не є платником ПДВ допускається. Система сама обирає переможця відповідно до загальної суми.
У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
Участь в закупівлі ФОП що не є платником ПДВ допускається. Система сама обирає переможця відповідно до загальної суми.
Уточнення
Дата подання: 23 серпня 2019 16:26
Дата відповіді: 27 серпня 2019 10:13
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Потрібно тільки введення в експлуатацію обладнання, тобто перевірка на працездатність обладнання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна #2631713187 |
Переможець |
288 860,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:44
|
акт | укладений |
02 січня 2020 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 11:14
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 11:07
|