Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Монітори комп"ютерні)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000276-a a16744a4e3df4c37b6b04c9536da49b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юркова Олена Сергіївна

D4529758@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові"
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, 12
Контактна особа: Юркова Олена Сергіївна
D4529758@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 15:20
Початок аукціону: 30 серпня 2019 15:20
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Комп’ютерне обладнання (Монітори комп"ютерні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:46
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Так, якщо запропонований товар повністю відповідає заявленим вимогам.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- В формі цінової пропозиції міститься вимога щодо виробника
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Так, допускаємо ФОП
Замовник діє виключно в рамках чиного законодавства України.
Під час оголошення закупівлі та розгляду пропозицій Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 :
Відповідно п. 2 Частини ІІ зазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕЄС розміщується інформація про:
- очікувану вартість та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні)
Відповідно п. 11 Частини ІІ зазначеної Інструкції:
«На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої/ приведеної ціни.»

Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 31 800,00
UAH з ПДВ
31 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 33 570,00
UAH з ПДВ
33 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 13:39
Статут.pdf
28 серпня 2019 13:39
Стаття 17.pdf
28 серпня 2019 13:39
Рахунок в Укрсиб.tif
28 серпня 2019 13:39
Пропозиція.pdf
28 серпня 2019 13:39
Довідка Мін.Юст..png
28 серпня 2019 13:39
Довідка МВС.jpg
28 серпня 2019 13:39
Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2019 13:39
Довідка ДФС 28.08.19.jpg
28 серпня 2019 13:39
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2019 13:39
Військова частина.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 13:58
Авторизаці Philips.pdf
29 серпня 2019 13:58
Certificate_Philips_monitors.pdf
29 серпня 2019 13:58
Certificate_Philips_ISO9001-2008.pdf
29 серпня 2019 13:58
Certificate_Philips_ ISO14001_2004.pdf
29 серпня 2019 13:42
Certificate_Philips_monitors.pdf
29 серпня 2019 13:42
Certificate_Philips_ISO9001-2008.pdf
29 серпня 2019 13:42
Certificate_Philips_ ISO14001_2004.pdf
29 серпня 2019 13:42
МП_Наказ_1.pdf
29 серпня 2019 13:42
МП Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 13:42
МП Виписка.pdf
29 серпня 2019 13:42
МП Лист 4402849.pdf
29 серпня 2019 13:42
МП Лист 4 4402849.pdf
29 серпня 2019 13:42
МП Лист 3 4402849.pdf
29 серпня 2019 13:42
МП Лист 2 4402849.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 31 800,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:02
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 33 570,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 10:53

Документи

03 вересня 2019 17:02
Ріш відхил ПП Апрєль.doc

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
33 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ Магазин ПОЗИТИВ Дог № 2210_42 від 16.09.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:24