Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фотоапарат
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-08-22-000257-b 3330f52d58184b7fa7fa27943f46f14e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buhsumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 12:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 12:45
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:27
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
фотоапарат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 вересня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання товару та підписання накладної на оплату товару протягом 7-ми банківських днів. Джерело фінансування - державний бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 12:41
документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 серпня 2019 10:42
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналог і еквівалент товару не допускається. Щодо питання третього: відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 11 375,00
UAH з ПДВ
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 11 287,00
UAH з ПДВ
11 287,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 11 980,00
UAH з ПДВ
11 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 00:43
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_10500.pdf
27 серпня 2019 12:34
W300_1.png
27 серпня 2019 12:34
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
27 серпня 2019 12:34
W300.png
27 серпня 2019 12:34
Завірені.zip
27 серпня 2019 12:34
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 12:44
Certificate-185463.pdf
27 серпня 2019 12:44
Certificate-182599.pdf

Публічні документи

24 серпня 2019 15:55
проект договору Суми.pdf
24 серпня 2019 15:55
пропозиція Суми.pdf
24 серпня 2019 15:55
тех вимоги Суми.pdf
24 серпня 2019 15:55
Уст.док.підп..pdf
24 серпня 2019 15:55
Довідка без печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Переможець 10 500,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 14:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
10 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 15:56
договір укладений
12 вересня 2019 15:55