09120000-6 Газове паливо(природний газ) (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 244 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000211-c 125e9afcb95a4410bd547035b6147f9b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Маханькова

080462608351 bux.osvita.chrda@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147569
Місцезнаходження замовника: 14035, Україна, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
Контактна особа замовника: Тетяна Михайлівна Маханькова
080462608351
bux.osvita.chrda@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 13:10
Очікувана вартість: 2 244 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68 383,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детальна інформація розміщена в прікріплених файлах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170000 метр кубічний
09120000-6 Газове паливо (природний газ)(кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-22-000211-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 25 серпня 2019 18:39
Щодо виключення зі складу ТД дискримінаційної вимоги
Відповідно до пп. 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів».
В тендерній документації ніде не вказаний перелік установ та лабораторій, в яких може бути проведено дослідження якісних показників природного газу, їх адреси, вартість доставки проб товару та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. Ця вимога через невизначеність критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеність переліку цих лабораторій, їх адрес та вартості послуг з лабораторних досліджень та доставки проб товару для проведення таких досліджень, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів. Крім того, така невизначеність не дає можливості учасникам сформувати остаточну ціну своєї тендерної пропозиції. Замовником у тендерній документації не надано обгрунтування необхідності встановлення вищезазначеної вимоги.
Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу також на те, що аналогічна вимога тендерної документації вже була визнана Антимонопольним комітетом України дискримінаційною (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 р.).
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2019 08:37
Було прийнято рішення задовольнити надану вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000211-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 25 серпня 2019 18:46
Щодо виключення дискримінаційної вимоги
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання прородохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля.».
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Як вбачається із Тендерної документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), затвердженої рішенням тендерного комітету, згідно з протоколом від 22.08.2019, (ідентифікаційний номер UA-2019-08-22-000211-c) предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування. З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71). Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів. Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону). Діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.
Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями і за результатами якої замовник придбаває предмет закупівлі, не здійснює негативний вплив на навколишнє середовище. Поряд з цим, згідно із пунктом 7 частини другої статті 22 та пунктом 4 частини другої статті 38, пункту 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи та оператор газосховищ зобов’язані вживати заходів до підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності. З огляду на положення Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» екологічні обов’язки встановлені для кожної людини та підприємства у відповідній сфері життя та діяльності. За таких обставин, просимо роз’яснити якими діючими законодавчими або нормативно-правовими актами для суб’єктів господарювання, що провадять діяльність, пов’язану із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями, встановлені порядок, вимоги та форма складання опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також обов’язковість підтвердження уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності такого суб’єкта господарювання вимогам екологічного законодавства. У разі відсутності таких вимог у діючих законодавчих або нормативно-правових актах, ці умови тендерної документації підлягають виключенню.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Така умова тендерної документації вочевидь може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників на користь заздалегідь відомого учасника, з яким замовник діяв узгоджено, що порушує права на участь у закупівлі та дискримінує значне коло учасників – постачальників природного газу (дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі). Тому вона підлягає виключенню із тендерної документації.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити наступну вимогу: «Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання прородохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2019 08:43
Було прийнято рішення задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000211-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 25 серпня 2019 18:49
Щодо виключення дискримінаційної вимоги ТД
Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання».
На нашу думку, зазначена вимога жодним чином не стосується предмета закупівлі, яким є газове паливо, та не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. І взагалі, вищезазначена вимога розцінюється нами як дискримінаційна.
Відповідно до аб. 5 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим просимо виключити зі складу тендерної документації зазначену вимогу: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2019 08:48
Було прийнято рішення задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000211-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 27 серпня 2019 09:35
Щодо виключення зі складу ТД дискримінаційної вимоги
Відповідно до п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню аналогічних договорів щодо постачання природного газу; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (документ про освіту таких працівників та трудові книжки (у випадку їх наявності) на зазначених за довідкою працівників.). Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів. Для підтвердження реальності найманих працівників, що мають необхідні знання та досвід учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб)».
Форма, порядок заповнення та подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1 ДФ) затверджені Наказом Міністерства фінансів України № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» від 13.01.2015.
Податковий розрахунок – це документ, який свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, сум утриманого та /або сплаченого податку. В цьому розрахунку зазначаються дані про виплати за звітний період всім фізичних особам, які співпрацювали з підприємством в цьому звітному періоді.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Інформація про суми нарахованого доходу та утриманого з нього податку є конфіденційною інформацією і не підлягає розголошенню без відома суб’єкта персональних даних. Враховуючи вищевикладене, у разі відмови хоча б однієї особи (персональні дані якої зазначені у податковому розрахунку за формою № 1 ДФ) на використання своїх персональних даних, пропозиція такого учасника процедури закупівлі може бути відхилена Замовником як така, що не відповідає документації, з незалежних від учасника Процедури закупівлі причин.
Замовник не обгрунтував необхідність встановлення даної вимоги в Документації. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників тими, хто може надати зазначений документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Звертаємо Вашу увагу, що аналогічна вимога тендерної документації вже була визнана АМКУ дискримінаційною (рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 р.)
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційною є також вимога щодо зазначення у довідці працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Звертаємо Вашу увагу, що не всі потенційні учасники закупівлі зможуть виконати зазначену вимогу, що є дискримінацією.
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити зі складу тендерної документації наступні вимоги: «Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів. Для підтвердження реальності найманих працівників, що мають необхідні знання та досвід учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітній період або оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом (з метою забезпечення захисту особистої інформації працівників, учасник може затонувати інформацію про ІПН таких осіб)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2019 09:00
Було прийнято рішення задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2019-08-22-000211-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39576385
Дата подання: 27 серпня 2019 09:56
Щодо виключення зі складу ТД дискримінаційної вимоги (аналогічні договори)
Відповідно до п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»*:
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання природного газу кінцевим споживачам у відповідності до законодавства у сфері постачання природного газу та правил постачання природного газу. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Учасники зобов’язані надати аналогічний договір (договори), що сумарно підтверджують факт поставки природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі;
Відтак, в складі тендерної пропозиції учасником подається не менше одного повністю виконаного аналогічного договору з документами, що засвідчують факт його повного виконання».
Встановлення у тендерній документації вимоги щодо визнання аналогічними договорами лише тих договорів, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі, а також вимоги надати аналогічний договір (договори), що сумарно підтверджують факт поставки природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі, обмежує конкуренцію серед учасників та є дискримінацією.
Замовник не обгрунтував необхідність встановлення даних вимог в Документації. Звертаємо Вашу увагу, що аналогічна вимога тендерної документації вже була визнана АМКУ дискримінаційною (рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 р.)
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити зі складу тендерної документації наступні вимоги: «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Учасники зобов’язані надати аналогічний договір (договори), що сумарно підтверджують факт поставки природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 серпня 2019 08:54
Прийнято рішення задовольнити дану вимогу

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-03-000020 ● e9130b0a76b5494db928e6fcad4d851c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03 17:42:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.09.2019 № 54
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 03.09.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-22-000211-c 22.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна процедури закупівлі

2019-09-06 10:13:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації, 02147569, Україна, м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
  2. Інформація про предмет закупівлі: 09120000-6 Газове паливо (природний газ)(кошти місцевого бюджету), 2244000UAH, 09120000-6, ДК021, 170000, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 125e9afcb95a4410bd547035b6147f9b, 2019-08-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішеннями тендерного комітету від 22.08.2019 № 142 та від 30.08.2019 № 150 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 68383,00 гривень, або 3,05 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником 22.08.2019 та 27.08.2019 внесено зміни до тендерної документації. При цьому, Замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону., 05 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини першої статті 24 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини першої статті 24 Закону.) • усунуто

Замовником процедуру закупівлі відмінено

2019-09-06 12:59:12

Інформація про відміну

Дата скасування
06 вересня 2019 10:17
Причина скасування
п1 ст.31 замовник відміняє торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
06 вересня 2019 10:16 Протокол № 160 відміна Газ.docx
06 вересня 2019 10:17 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку