Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вироби
Очікувана вартість
215 000,00 UAH
UA-2019-08-22-000182-a bc3529f023f146709ee8171ae2c12de5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зілько Тетяна Іванівна

(044) 281-79-93 t.zilko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Зілько Тетяна Іванівна
(044) 281-79-93
t.zilko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 215 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Металопластикові вироби (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Товар - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Послуги - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих послуг. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару/надання Послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 16:09
Перелік змін_04.09.2019.docx
04 вересня 2019 16:08
Тендерна документація_04.09.2019.docx
29 серпня 2019 14:46
Перелік змін.docx
04 вересня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 16:09
Перелік змін_04.09.2019.docx
04 вересня 2019 16:08
Тендерна документація_04.09.2019.docx
29 серпня 2019 14:46
Тендерна документація_29.08.2019.docx
22 серпня 2019 10:59
Тендерна документація.docx
29 серпня 2019 14:46
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТХ
Дата подання: 26 серпня 2019 14:51
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:47
Доброго дня. "Колір: сірий" - це який? необхідний РАЛ чи хоча б фото чи назва кольору? сірий може буди - антрацит 7016, 7024, світло-сірий 7002...
Відповідь: Замовником внесені зміни від 29.08.2019 № 15-10-149 до тендерної документації від 21.08.2019 № 15-03-427 (редакція 01).
ТХ
Дата подання: 26 серпня 2019 14:51
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:47
Доброго дня. "Колір: сірий" - це який? необхідний РАЛ чи хоча б фото чи назва кольору? сірий може буди - антрацит 7016, 7024, світло-сірий 7002...
Відповідь: Замовником внесені зміни від 29.08.2019 № 15-10-149 до тендерної документації від 21.08.2019 № 15-03-427 (редакція 01).
ТХ
Дата подання: 26 серпня 2019 14:59
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:47
які строки реалізації проекту? коли має бути доставка?
Відповідь: Поставки Товару: орієнтовно 30 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника, але не більше 45 календарних днів.

Надання Послуг: орієнтовно 30 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника, але не більше 45 календарних днів.
тх
Дата подання: 27 серпня 2019 10:52
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:48
Ламинация наружная или двухсторонняя?
Відповідь: Замовником внесені зміни від 29.08.2019 № 15-10-149 до тендерної документації від 21.08.2019 № 15-03-427 (редакція 01).
ТХ
Дата подання: 28 серпня 2019 08:34
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:48
1. починаючі з 9-ої позиції "Дверний блок металопластиковий" - всі двері мають бути міжкімнатними у віконному профілі чи повноцінна вхідна група у дверному профілі? 2. Також до всіх дверей: умова "Ручка нажимна стандартна. Замок - роликовий стандартний. Доводчик" - не можлива в одній конструкції. На нажимну ручку - технічно не можливо поставити роликовий замок, адже він передбачений для офісної прямої ручки. Тому необхідно отримати уточнення від Замовника, що потрібно в першу чергу, необхідно виправити помилку. 3. Вікна, перша ж конструкція - умова "фурнітура: кількість запірних 7 шт" і так само на всіх вікнах. Кількість запірних елементів залежить від розмірів створки, на першу створку - передбачено 4 шт і цього достатньо, 7 шт - це занадто, це можливо, але у всього має бути сенс. Думаю, що знову необхідне уточнення, можливо помилка, а можливо тест на уважність) 4. починаючі з 9-ої позиції - ручка в дверях має бути двостороння чи тільки з однієї сторони?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни від 29.08.2019 № 15-10-149 до тендерної документації від 21.08.2019 № 15-03-427 (редакція 01).
ТХ
Дата подання: 30 серпня 2019 09:16
Дата відповіді: 03 вересня 2019 15:33
колір "RAL №9006" - це покраска, в ПВХ свої кольори і їх значно менше - фото варіантів у вкладеному файлі. починаючі з 6ої конструкції - скрізь замовник написав "Ламінування - зовнішнє", але ж всі вікна далі білі. думаю просто скопіювали скрізь....
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів.
З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
17 вересня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій