Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5.
Очікувана вартість
515 520,00 UAH
UA-2019-08-22-000073-b c929f66f91ed4aebab3de5f6aaf4eba9
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 41810926
Місцезнаходження замовника: 71601, Україна, Запорізька обл., місто Василівка, бульвар Центральний,6
Контактна особа замовника: Григоренко Тетяна Євгеніївна
+380617572274
sczk_vrr@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 09:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 09:58
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:52
Очікувана вартість: 515 520,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 577,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 шт
Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71601, Україна, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 серпня 2019 10:07
Електронний цифровий підпис
22 серпня 2019 09:54
8.pdf
22 серпня 2019 09:54
7.pdf
22 серпня 2019 09:54
6 проект договора.pdf
22 серпня 2019 09:54
5 тех.pdf
22 серпня 2019 09:54
4.pdf
22 серпня 2019 09:54
3.pdf
22 серпня 2019 09:54
2.pdf
22 серпня 2019 09:54
1.pdf
22 серпня 2019 09:54
скан Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-17-000045 ● 22efb1ff71b74ee78a25db5982ef43e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-17 17:04:46
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
17.09.2019 № 144
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5), ID: UA-2019-08-22-000073-b, яка проводиться КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області, 41810926, Україна, місто Василівка, бульвар Центральний,6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5., 515520UAH, 39110000-6, ДК021, 288, шт
  3. Інформація про оприлюднення: c929f66f91ed4aebab3de5f6aaf4eba9, 2019-08-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затвердженим Уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Комунальної установи "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 22 серпня 2019 № 55; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2019 № 60; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"; повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель 22.08.2019, не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги частини 2 статті 21 Закону. При цьому, умовами тендерної документації Замовника від учасника вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, безвідкличної та безумовної, розміром 3 % від суми закупівлі (15 465,60 гривень). Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 ( далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі»., 18 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення Наказу № 490. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 514 944,00
UAH з ПДВ
512 366,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевченко Сергій Григорович 513 216,00
UAH з ПДВ
513 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 09:31
sign.p7s
13 вересня 2019 09:30
Юр. особа корупція.PDF
13 вересня 2019 09:30
Ліцензування без ДК.PDF
13 вересня 2019 09:30
Довідка судимість.pdf
13 вересня 2019 09:29
Довідка податкова.pdf
09 вересня 2019 14:23
sign.p7s
05 вересня 2019 11:35
sign.p7s
05 вересня 2019 11:32
ГАРАНТІЯ_413.2019-НГЕ.7z
05 вересня 2019 11:32
6 Проект договору.PDF
05 вересня 2019 11:32
4 Відповідність ст.17.pdf
05 вересня 2019 11:32
3 Відповідність ст.16.pdf
05 вересня 2019 11:32
2 Тендерна пропозиція.PDF
05 вересня 2019 11:32
1 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 11:26
sign.p7s
04 вересня 2019 11:22
щодо санкцій.pdf
04 вересня 2019 11:22
паспорт код.pdf
04 вересня 2019 11:22
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 11:22
Витяг єдиного податку.pdf
04 вересня 2019 11:22
8.Перс.дані.pdf
04 вересня 2019 11:22
6 проект договора.pdf
04 вересня 2019 11:22
5.Тех.вимоги.pdf
04 вересня 2019 11:22
4.Довідка ст.17.pdf
04 вересня 2019 11:22
2.Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 11:22
1.Відомості про учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Переможець 512 366,40
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
512 366,40
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку