Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5.
Очікувана вартість
515 520,00 UAH
UA-2019-08-22-000073-b c929f66f91ed4aebab3de5f6aaf4eba9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Тетяна Євгеніївна

+380617572274 sczk_vrr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 41810926
Місцезнаходження: 71601, Україна , Запорізька обл., місто Василівка, бульвар Центральний,6
Контактна особа: Григоренко Тетяна Євгеніївна
+380617572274
sczk_vrr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 09:58
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 09:58
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:52
Очікувана вартість: 515 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 577,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 шт
Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71601, Україна, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 09:54
8.pdf
22 серпня 2019 09:54
7.pdf
22 серпня 2019 09:54
6 проект договора.pdf
22 серпня 2019 09:54
5 тех.pdf
22 серпня 2019 09:54
4.pdf
22 серпня 2019 09:54
3.pdf
22 серпня 2019 09:54
2.pdf
22 серпня 2019 09:54
1.pdf
22 серпня 2019 09:54
скан Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-17-000045 ● 22efb1ff71b74ee78a25db5982ef43e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
17.09.2019 № 144
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5), ID: UA-2019-08-22-000073-b, яка проводиться КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 514 944,00
UAH з ПДВ
512 366,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевченко Сергій Григорович 513 216,00
UAH з ПДВ
513 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 09:31
Електронний підпис
13 вересня 2019 09:30
Юр. особа корупція.PDF
13 вересня 2019 09:30
Ліцензування без ДК.PDF
13 вересня 2019 09:30
Довідка судимість.pdf
13 вересня 2019 09:29
Довідка податкова.pdf
09 вересня 2019 14:23
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:35
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:32
ГАРАНТІЯ_413.2019-НГЕ.7z
05 вересня 2019 11:32
6 Проект договору.PDF
05 вересня 2019 11:32
4 Відповідність ст.17.pdf
05 вересня 2019 11:32
3 Відповідність ст.16.pdf
05 вересня 2019 11:32
2 Тендерна пропозиція.PDF
05 вересня 2019 11:32
1 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 11:26
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:22
щодо санкцій.pdf
04 вересня 2019 11:22
паспорт код.pdf
04 вересня 2019 11:22
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 11:22
Витяг єдиного податку.pdf
04 вересня 2019 11:22
8.Перс.дані.pdf
04 вересня 2019 11:22
6 проект договора.pdf
04 вересня 2019 11:22
5.Тех.вимоги.pdf
04 вересня 2019 11:22
4.Довідка ст.17.pdf
04 вересня 2019 11:22
2.Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 11:22
1.Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

ФОП Шевченко Сергій Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Очікує рішення 512 366,40
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:30
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Рішення скасоване 512 366,40
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:30

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 вересня 2019 14:30
Коментар щодо відміни: Через неможливість усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель .
Документи:
23 вересня 2019 14:30
Протокол