Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5.
Очікувана вартість
515 520,00 UAH
UA-2019-08-22-000073-b c929f66f91ed4aebab3de5f6aaf4eba9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 41810926
Місцезнаходження замовника: 71601, Україна , Запорізька обл., місто Василівка, бульвар Центральний,6
Контактна особа замовника: Григоренко Тетяна Євгеніївна
+380617572274
sczk_vrr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 09:58
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 09:58
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:52
Очікувана вартість: 515 520,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 577,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 шт
Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71601, Україна, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 серпня 2019 10:07
Електронний цифровий підпис
22 серпня 2019 09:54
8.pdf
22 серпня 2019 09:54
7.pdf
22 серпня 2019 09:54
6 проект договора.pdf
22 серпня 2019 09:54
5 тех.pdf
22 серпня 2019 09:54
4.pdf
22 серпня 2019 09:54
3.pdf
22 серпня 2019 09:54
2.pdf
22 серпня 2019 09:54
1.pdf
22 серпня 2019 09:54
скан Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-17-000045 ● 22efb1ff71b74ee78a25db5982ef43e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-17 17:04:46
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
17.09.2019 № 144
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5), ID: UA-2019-08-22-000073-b, яка проводиться КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області, 41810926, Україна, місто Василівка, бульвар Центральний,6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання крісел для актової зали КЗ "Василівський ЦКД" ВРР ЗО за адресою: 71601, Запорізька область, м.Василівка, бульвар Центральний,5., 515520UAH, 39110000-6, ДК021, 288, шт
  3. Інформація про оприлюднення: c929f66f91ed4aebab3de5f6aaf4eba9, 2019-08-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затвердженим Уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Комунальної установи "Сервісний центр закладів культури" Василівської районної ради Запорізької області (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 22 серпня 2019 № 55; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2019 № 60; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"; повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель 22.08.2019, не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги частини 2 статті 21 Закону. При цьому, умовами тендерної документації Замовника від учасника вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, безвідкличної та безумовної, розміром 3 % від суми закупівлі (15 465,60 гривень). Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 ( далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі»., 18 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення Наказу № 490. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 514 944,00
UAH з ПДВ
512 366,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевченко Сергій Григорович 513 216,00
UAH з ПДВ
513 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 09:31
sign.p7s
13 вересня 2019 09:30
Юр. особа корупція.PDF
13 вересня 2019 09:30
Ліцензування без ДК.PDF
13 вересня 2019 09:30
Довідка судимість.pdf
13 вересня 2019 09:29
Довідка податкова.pdf
09 вересня 2019 14:23
sign.p7s
05 вересня 2019 11:35
sign.p7s
05 вересня 2019 11:32
ГАРАНТІЯ_413.2019-НГЕ.7z
05 вересня 2019 11:32
6 Проект договору.PDF
05 вересня 2019 11:32
4 Відповідність ст.17.pdf
05 вересня 2019 11:32
3 Відповідність ст.16.pdf
05 вересня 2019 11:32
2 Тендерна пропозиція.PDF
05 вересня 2019 11:32
1 Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 11:26
sign.p7s
04 вересня 2019 11:22
щодо санкцій.pdf
04 вересня 2019 11:22
паспорт код.pdf
04 вересня 2019 11:22
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 11:22
Витяг єдиного податку.pdf
04 вересня 2019 11:22
8.Перс.дані.pdf
04 вересня 2019 11:22
6 проект договора.pdf
04 вересня 2019 11:22
5.Тех.вимоги.pdf
04 вересня 2019 11:22
4.Довідка ст.17.pdf
04 вересня 2019 11:22
2.Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 11:22
1.Відомості про учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Очікує рішення 512 366,40
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:30
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Рішення скасоване 512 366,40
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:30

Інформація про відміну

Дата скасування
23 вересня 2019 14:30
Причина скасування
Через неможливість усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель .
Документи
23 вересня 2019 14:30 Протокол

Актуальні тендери

До пошуку