Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста качанна, яблука, лимони, апельсини, банани, морква
Очікувана вартість
323 700,00 UAH
UA-2019-08-21-003176-c d64cca6db76e4658908b767d648d308d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонід Попов

+380574256415 pr.mkupyansk@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Леонід Попов
+380574256415
pr.mkupyansk@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:30
Очікувана вартість: 323 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 618,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 кілограм
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади дошкільної освіти міста Куп’янська Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3120 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади дошкільної освіти міста Куп’янська Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
540 кілограм
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади дошкільної освіти міста Куп’янська Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2012 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади дошкільної освіти міста Куп’янська Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2562 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади дошкільної освіти міста Куп’янська Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2760 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади дошкільної освіти міста Куп’янська Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:59
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-21-003176-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ВЕСЕЛКОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2737513938
Дата подання: 12 вересня 2019 10:11
Запит 1
Відповідно до інформації в системі електронних закупівель ProZorro,Замовником Відділом освіти Купянської міської ради Харківської області було проведено закупівлю UA-2019-08-21-003176-c на Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи.

Відповідно до протоколу розкриття закупівлі взяли участь 2 учасника:
1.ФОП Стеніна Олена Василівна
2.ФОП Веселков Андрій Олегович

Ціна учасника ФОП Стеніна Олена Василівна була визнана електронною системою закупівель,як найбільш економічно вигідна,однак в складі своєї тендерної пропозиції ФОП Стеніна О.В.,надала сфальсифіковану декларацію виробника Фермерського господарства «Овочі Слобощанщини »,дуже схожу на ту яка було видано ФОП Веселкову А.О.,позиції ідентичні,з однаковим обсягом,впевнений що посвідчення про якість було незаконно скопійовано,та відредактовано у графічному редакторі,а саме була стерта адреса та ЄДРПОУ виробника,змінена дата та номер посвідчення,в позиції 5 змінено назву,а 6 позиція стерта,не вказано хто підписує,та змінено термін придатності.
ФОП Веселков Андрій Олегович звернувся з офіційним запитом б/н від 06.09.2019 року до Фермерського Господарства « Овочі Слобожанщини» щодо роз’яснення на предмет фальсифікації декларації виробника(посвідчення про якість №15 від 20.08.,чи дійсно воно було видано,на що отримали Лист-Відповідь б/н ,про те що дана декларація не видавалась ні ФОП Стеніна ,ні будь – яким іншим Замовникам.
Також наголошую на тому, що в Стаття 358. Уголовного кодексу України передбачено покарання за Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів
1. Підроблення посвідчення або іншого офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, нотаріусом, державним реєстратором, суб’єктом державної реєстрації прав, особою, яка уповноважена на виконання функцій держави щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державним виконавцем, приватним виконавцем, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут -
караються штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.

Вимагаю,дискалификувати Учасника ФОП Стеніна Олена Василівна,в іншому випадку будемо вимушені звернутися до Органів Внутрішніх Справ,що до подальшого розгляду всіх невідповідностей документів ,які надала в складі пропозиції ФОП Стеніна,та щодо незаконного визнання ФОП Стеніна О.В. переможцем торгів.

Додатки:
1)Лист-Запит
2)Лист-Відповідь
3)Договір з виробником Фермерским господарством «Овочі Слобожанщини» та ФОП Веселковим А.О.
4)якісне посвідчення ФОП Веселков А.О.
5)якісне посвідчення ФОП Стеніна О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 14:31
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження щодо документів, наданих ФОП Стеніною О.В., будуть розглянуті.

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 10:10
Лист-запит.PDF
12 вересня 2019 10:10
лист відповідь 2.pdf
12 вересня 2019 10:10
договір веелков (1).pdf
12 вересня 2019 10:11
декларації.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Стеніна Олена Василівна" 249 736,00
UAH з ПДВ
249 736,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ВЕСЕЛКОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ 319 810,00
UAH з ПДВ
319 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 08:17
Ненадання документів.pdf
13 вересня 2019 08:17
ДФС.pdf
13 вересня 2019 08:17
МВС Документ.pdf
13 вересня 2019 08:17
Супровідний лист.pdf
07 вересня 2019 10:02
Біржа.pdf
07 вересня 2019 10:02
Додаток 1.pdf
05 вересня 2019 13:52
Біржа.pdf
05 вересня 2019 13:03
Додаток 6.pdf
05 вересня 2019 13:03
Додаток 5.pdf
05 вересня 2019 13:03
Графік та маршрут.pdf
05 вересня 2019 13:03
Специфікація.pdf
05 вересня 2019 13:03
Додаток 4.pdf
05 вересня 2019 13:03
Довідки на потужності.pdf
05 вересня 2019 13:03
Відомості ст. 9 ЗУ.pdf
05 вересня 2019 13:03
Банкрутство.pdf
05 вересня 2019 13:03
Судимість (учасник).pdf
05 вересня 2019 13:03
Антиконкурентні дії.pdf
05 вересня 2019 13:03
Повноваження підпису.pdf
05 вересня 2019 13:03
Довідка про Статут.pdf
05 вересня 2019 13:03
Паспорт, код.pdf
05 вересня 2019 13:03
Витяг з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 13:03
мед книжки.PDF
05 вересня 2019 13:03
Трудовий договір.pdf
05 вересня 2019 13:03
Довідка про працівників.pdf
05 вересня 2019 13:03
Право власності.pdf
05 вересня 2019 13:03
Договір оренди майна.pdf
05 вересня 2019 13:03
Транспорт та МТБ.pdf
05 вересня 2019 13:03
Посвідчення про якість.pdf
05 вересня 2019 13:03
Додаток 2.pdf
05 вересня 2019 13:03
Додаток 1.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 16:13
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:12
Трудові договори.PDF
02 вересня 2019 16:12
Тех.паспорта.PDF
02 вересня 2019 16:12
Тех.вимоги.PDF
02 вересня 2019 16:12
Тендерна пропозиція.PDF
02 вересня 2019 16:12
сертифікати якості.PDF
02 вересня 2019 16:12
Реєстрація потужності.PDF
02 вересня 2019 16:12
проект договору0001.PDF
02 вересня 2019 16:12
Паспорт Веселков.PDF
02 вересня 2019 16:12
Мед.книжки.PDF
02 вересня 2019 16:12
Лист щодо ліцензування.PDF
02 вересня 2019 16:12
ідентифікаційний номер.PDF
02 вересня 2019 16:12
Договір суб.оренди.PDF
02 вересня 2019 16:12
Договір на дезинф.транс..PDF
02 вересня 2019 16:12
Договір дератизації.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка ст.50 ЗУ.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка сл.ос.корупц..PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка працівників.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка повноваження.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка п.9 ч 2.ст.9 ЗУ.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка несудимість.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка МТБ.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка корупція.PDF
02 вересня 2019 16:12
Довідка Біржа.pdf
02 вересня 2019 16:12
Довідка банкрутство.PDF
02 вересня 2019 16:12
гарантійний Лист.PDF
02 вересня 2019 16:12
Витяг з ЄДР Веселков.PDF
02 вересня 2019 16:12
Акти дезинф..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Стеніна Олена Василівна"

Фізична особа-підприємець ВЕСЕЛКОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Стеніна Олена Василівна"
#2503000789
Переможець 249 736,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Стеніна Олена Василівна"
#2503000789
249 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:08
Додаткова угода № 5.pdf укладений
26 грудня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:06
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 16:39
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 11:28
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 11:27
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 13:49
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 16:13
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 08:42
Договор № 284.pdf укладений
23 вересня 2019 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку № 1 (Специфікація) та до п.1.2. розділу І Договору
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 до Договору № 284
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатку №1, п.1.2. договору
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору № 284
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатку №1, п.1.2 договору
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору № 284
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку № 1 (Специфікація) та до п.1.2. розділу І Договору
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4 до Договору № 284
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатку №1 (Специфікація), п.1.2 та п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 143 475,09
UAH