Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (спеціалізоване автоматизоване робоче місце) – 386 комплектів (державний бюджет (державний дорожній фонд))
Machines for data processing (hardware) (specialized automated workplace) - 386 sets (state budget (state road fund))
Очікувана вартість
17 370 000,00 UAH
UA-2019-08-21-003123-c f232ee536cdb49a083539a3402eb41f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Фещенко

+380979392244 infra.pro.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Артем Фещенко
+380979392244
infra.pro.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Artem Feshchenko
+380979392244
infra.pro.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:23
Очікувана вартість: 17 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 521100 UAH
Publication date: 21 серпня 2019 16:51
Enquiries until: 10 вересня 2019 18:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 17 370 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 86 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435 (as amended). KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
386 комплект
спеціалізоване автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

specialized automated workplace
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 10 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 12:56
Додаток 4 Договір АРМ.docx
10 вересня 2019 12:56
Додаток 2 ТД.docx
10 вересня 2019 12:56
Додаток 3 ТД.docx
10 вересня 2019 12:56
Тендерна документація АРМ.docx
10 вересня 2019 12:56
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 16:51
Додаток 5 ТД.docx
21 серпня 2019 16:51
Додаток 1 ТД.docx
10 вересня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 12:56
Додаток 4 Договір АРМ.docx
21 серпня 2019 16:51
Додаток 4 Договір.docx
10 вересня 2019 12:56
Додаток 2 ТД.docx
21 серпня 2019 16:51
Додаток 2 ТД.docx
10 вересня 2019 12:56
Додаток 3 ТД.docx
21 серпня 2019 16:51
Додаток 3 ТД.docx
10 вересня 2019 12:56
Тендерна документація АРМ.docx
21 серпня 2019 16:55
Тендерна документація АРМ.docx
21 серпня 2019 16:51
Тендерна документація АРМ.docx
10 вересня 2019 12:56
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 16:51
Додаток 5 ТД.docx
21 серпня 2019 16:51
Додаток 1 ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення форм-фактору САРМ
Дата подання: 05 вересня 2019 14:07
Дата відповіді: 09 вересня 2019 16:55
Пункт 2.1 "Вимоги до конструктивних характеристик САРМ" Додатку №2 визначає форм-фактор як “моноблок або мікро-ПК в комплекті з монітором”, тоді як п.1 "Технічних вимог до САРМ" Додатку №2 визначає форм-фактор лише як “Micro Form Factor”. Прохання уточнити які саме форм-фактори автоматизованих робочих місць можливі до постачання.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до Технічного завдання.
Пункт №1 Розділу №4 Додатку №2 (Технічні вимоги) у редакції:
“Форм-фактор корпусу: моноблок або мікро-ПК (Micro Form Factor) в комплекті з монітором.”
Питання щодо підтвердження відповідності пропозиції технічним, кількісним та якісним х-кам
Дата подання: 06 вересня 2019 19:06
Дата відповіді: 09 вересня 2019 16:57
Додаток №2 визначає вимоги до авторизаційного листа: “Учасник повинен мати партнерський статус або бути авторизованим представником виробника запропонованого обладнання, спеціалізованого та антивірусного програмного забезпечення. Для підтвердження авторизації учасник повинен надати підписаний виробником (або його офіційним представництвом/офіційним дистрибютором у разі відсутності виробника в Україні) авторизаційний лист щодо відповідності технічних параметрів запропонованого обладнання та спеціалізованого програмного забезпечення вимогам цього Технічного завдання. В цьому листі повинно бути вказано найменування замовника та номер конкурсних торгів у електронній системі закупівель.” Питання: Зазвичай авторизаційний лист, або лист на підтвердження партнерського статусу не містить інформації про відповідність обладнання або програмного забезпечення вимогам технічних завдань, а містить інформацію про статус партнера та його повноваження на офіційне постачання обладнання, програмних засобів, послуг тощо. Учасник торгів, уповноважений виробником або його офіційним представництвом/офіційним дистрибютором на участь у торгах, на вимогу тендерної документації подає довідку про відповідність своєї пропозиції технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі. Навіщо двічи подавати однакову інформацію, враховуючи, що технічні характеристики знаходяться на сайті виробника у відкритому доступі і правильно вибрати товар найбільш відповідний вимогам ТД завдання Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до Технічного завдання.
Викласти пункт 5 Додатку №2 (Технічні вимоги) у такій редакції:
“Учасник повинен мати партнерський статус або бути авторизованим представником виробника запропонованого обладнання, спеціалізованого та антивірусного програмного забезпечення. Для підтвердження авторизації учасник повинен надати підписаний виробником (або його офіційним представництвом/офіційним дистрибютором у разі відсутності виробника в Україні) авторизаційний лист, що підтверждує партнерський статус та містить інформацію про найменування замовника та номер конкурсних торгів у електронній системі закупівель.”

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-21-003123-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 05 вересня 2019 16:49
Вимога внесення змін у тендерну документацію для усунення невідповідностей
Доброго дня. Просимо внести зміни до тендерної документації враховуючи нижченаведене.
1) У п. 2.1. Додатку 3 тендерної документації передбачено, що учасник надає у складі пропозиції:
Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних ДОГВОРІВ у 2017 – 2019 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження).
Підтверджуючі документи:
Лист-відгук від замовника щодо підтвердження належного виконання ДОГОВОРУ та засвідчену належним чином копію ДОГОВОРУ, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі обладнання (майна).

При цьому, слід зазначити, що ч. 2, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено один із кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Просимо надати роз’яснення, яку кількість аналогічних договорів має надати учасник у складі пропозиції та яку кількість аналогічних договір учасник має вказати в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів? Один аналогічний договір чи більше?
Крім того, просимо привести вимоги тендерної документації у відповідності до норм ч. 2, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації.

2) В пункті 1, розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема:
- п.п.1.3. Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 2; 2.1).

Просимо надати уточнення де саме міститься Додаток 2.1 ? (з посиланням на сторінку тендерної документації чи додаток до тендерної документації).

3) Просимо надати роз’яснення, чи потрібно учаснику заповнювати Проект договору (Додаток 4), який необхідно надати у складі пропозиції. Якщо проект договору має бути заповнений прохання вказати які саме розділи проекту договору мають заповнюватись?

4) В пункті 4, Додатку 2 тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції завірені копії декларації відповідності системи сертифікації УкрСЕПРО, або свідоцтво про визнання виданого органом сертифікації відповідної галузі акредитації, якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації.

Проте, існує або декларація відповідності постачальника або сертифікат відповідності УкрСЕПРО, водночас сертифікат відповідності УкрСЕПРО станом на 05.09.2019 року не видається, оскільки державна система сертифікації (Система УкрСЕПРО) припинила своє існування з 01.01.2018 року. Крім того, обов’язкова сертифікація в Україні скасована з 01.01.2018 року.
Отже, просимо надати роз’яснення які саме документи має надати учасник у складі пропозиції згідно пункту 4, Додатку 2 тендерної документації.

Враховуючи вищевикладені невідповідності, просимо внести зміни до тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2019 17:18
Доброго дня.
1) На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям достатньо одного договору.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Зміни у Додаток 3: “Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору у 2017 – 2019 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження).
2) Буде внесено зміни до тендерної документації та викладено в наступній редакції: "п.п.1.3. Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 2)".
3) Проект договору заповнюється в частині реквізитів Учасника.
4) Учасник надає за наявності декларацію відповідності виробника, або сертифікат відповідності Укр СЕПРО. У випадку, якшо товар почав вироблятися після 01.01.2018р. та, відповідно, не має сертифікату УкрСЕПРО, учасником надається довідка в довільній формі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-21-003123-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:59
Скарга що стосуються прийнятого рішення Замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
рішення Замовника щодо відхилення ТОВ "Технології для бізнесу" та допущення ТОВ «Е-Лайт», ТОВ «Айті-Солюшнс» ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Енглер» до Аукціону в даних відкритих торгах є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, Тендерній документації та порушує права нашого підприємства закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIIІ від 25.12.2015 р. щодо об’єктивної та неупередженої оцінки Замовником тендерних пропозицій; добросовісної конкуренції серед учасників. відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. А також нівелює основну мету публічних закупівель щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Неможливість усунення порушення Закону України про публічні закупівлі допущених при формуванні скарги
Дата: 03 жовтня 2019 17:10
Рішення від 03.10.2019 № 14158.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2019 13:35

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 11:59
скарга .pdf
01 жовтня 2019 11:59
квитанція про оплату.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 вересня 2019
UA-2019-08-21-003123-cf232ee536cdb49a083539a3402eb41f9
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Е-ЛАЙТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 вересня 2019 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 15:52
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:52
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:51
Копія Витягу з ЄДР.pdf
20 вересня 2019 15:51
Документ_ЄДР_1005716131.zip
20 вересня 2019 15:51
Гарантия_5813.zip
20 вересня 2019 15:51
Licence.zip
20 вересня 2019 15:51
Dovirenist_Ryzhiy.zip
20 вересня 2019 15:51
Цінова пропозиція.pdf

Документи

20 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:07
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 вересня 2019 17:07
Dovirenist Savchenko.zip
20 вересня 2019 17:07
Dovidka pro nazvu.zip
20 вересня 2019 17:07
Bankivska Licenzia.zip
20 вересня 2019 17:07
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 17:07
Технічні вимоги.pdf
20 вересня 2019 17:07
Реєстр документів.pdf
20 вересня 2019 17:07
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 17:07
Переклад листа ESET.pdf
20 вересня 2019 17:07
Лист щодо назв моделей.pdf
20 вересня 2019 17:07
Лист виробника Acronis.pdf
20 вересня 2019 17:07
Інші документи.pdf
20 вересня 2019 17:07
Авторизаційний лист ESET.pdf
20 вересня 2019 17:07
Авторизаційний лист Dell.pdf
20 вересня 2019 17:07
201495_19_21_25_521 100.zip

Документи

20 вересня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 17:13
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 вересня 2019 17:10
Реєстр документів .pdf
20 вересня 2019 17:10
Проект договору .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Е-ЛАЙТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Е-ЛАЙТ" 17 156 928,00
UAH з ПДВ
17 070 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 17 176 614,00
UAH з ПДВ
17 089 764,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 17 199 774,00
UAH з ПДВ
17 199 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 15:52
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:52
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:51
Копія Витягу з ЄДР.pdf
20 вересня 2019 15:51
Документ_ЄДР_1005716131.zip
20 вересня 2019 15:51
Гарантия_5813.zip
20 вересня 2019 15:51
Licence.zip
20 вересня 2019 15:51
Dovirenist_Ryzhiy.zip
20 вересня 2019 15:51
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
20 вересня 2019 17:07
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 вересня 2019 17:07
Dovirenist Savchenko.zip
20 вересня 2019 17:07
Dovidka pro nazvu.zip
20 вересня 2019 17:07
Bankivska Licenzia.zip
20 вересня 2019 17:07
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 17:07
Технічні вимоги.pdf
20 вересня 2019 17:07
Реєстр документів.pdf
20 вересня 2019 17:07
Проект договору.pdf
20 вересня 2019 17:07
Переклад листа ESET.pdf
20 вересня 2019 17:07
Лист щодо назв моделей.pdf
20 вересня 2019 17:07
Лист виробника Acronis.pdf
20 вересня 2019 17:07
Інші документи.pdf
20 вересня 2019 17:07
Авторизаційний лист ESET.pdf
20 вересня 2019 17:07
Авторизаційний лист Dell.pdf
20 вересня 2019 17:07
201495_19_21_25_521 100.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Е-ЛАЙТ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Е-ЛАЙТ"
#38651382
Переможець 17 070 078,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Е-ЛАЙТ"
#38651382
17 070 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 14:09
Договір 19 281019.pdf укладений
28 жовтня 2019 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 070 078,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 845 013,00 UAH)