Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні бланки нотаріальних документів
Special forms of notarial documents
Очікувана вартість
170 640 000,00 UAH
UA-2019-08-21-003023-c f0f320504b3d4fb79d464cfe00af4afe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потапчук Юрій Віталійович

+380442067195 y.potapchuk@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: https://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Контактна особа: Потапчук Юрій Віталійович
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Додаткові контактні особи: Віктор Сальник
+380442067150
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE National information systems
National ID: 39787008
Contact point: Potapchuk Yurii Vitaliiovych
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Additional contacts: Viktor Salnyk
+380442067150

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 170 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 853 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5100000 UAH
Publication date: 21 серпня 2019 16:36
Enquiries until: 22 вересня 2019 11:00
Complaints submission until: до 28 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 170 640 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 853 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Scope of the procurement
Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14400000 шт
Спеціальні бланки нотаріальних документів (Кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Special forms of notarial documents
CPV: 22450000-9
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка продукції Постачальником здійснюється на підставі заявок Замовника. Максимальний обсяг замовлення за кожною заявкою не повинен перевищувати 2 мільйони Бланків Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 17:23
Перелік змін-2 до ТД Бланки.docx
24 вересня 2019 17:23
ТД (зі змінами-2) Бланки.docx
19 вересня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 20:58
ТД (зі змінами) Бланки.docx
18 вересня 2019 20:58
Перелік змін до ТД Бланки.docx
24 вересня 2019 17:23
Перелік змін-2 до ТД Бланки.docx
24 вересня 2019 17:23
ТД (зі змінами-2) Бланки.docx
21 серпня 2019 16:37
ТД Бланки.docx
19 вересня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 22:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 20:58
ТД (зі змінами) Бланки.docx
18 вересня 2019 20:58
Перелік змін до ТД Бланки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

опис та вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів
Дата подання: 10 вересня 2019 10:51
Дата відповіді: 12 вересня 2019 17:55
Відповідно до п. 2.2. проекту договору виготовлена Продукція повинна відповідати Технічним вимогам до Бланків (Додаток 3 до Договору), Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812, іншим нормативним актам Кабінету Міністрів України та Міністерства юстиції України, що містять опис та вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, а також зразкам Продукції, затвердженим Замовником згідно положень розділу 4 цього Договору. Отже просимо повідомити про накази Міністерства юстиції України, що містять опис та вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, а також про порядок ознайомлення з ними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677).
Технічний опис спеціального бланка нотаріального документа розроблено на підставі вищезазначеного Опису і зразка та затверджено наказом Міністерства юстиції України від 29.01.2018 № 8/5-ДСК, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 січня 2018 року за № 117/31569 (має гриф «Для службового користування»).
В технічних характеристиках предмету закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) замовником вказано детальну технічну інформацію відповідно до вищевказаних нормативних документів, необхідну учаснику для розрахунку тендерної пропозиції.
Тобто учасники закупівлі можуть розрахувати ціну своєї пропозиції на підставі відкритої інформації, наведеної в постанові Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677) та технічних характеристиках предмета закупівлі, вказаних у додатку 3 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді лише через електронну систему закупівель. Водночас, згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи вимоги законодавства щодо доступу до інформації з обмеженим доступом Технічний опис спеціального бланка нотаріального документа, як документ з грифом «ДСК», не може бути оприлюднено на загальнодоступному он-лайн ресурсі – електронній системі закупівель.
Таким чином, з метою обмеження розповсюдження інформації з обмеженим доступом, замовник надасть технічний опис, що має гриф «ДСК», безпосередньо переможцю торгів після укладення з ним відповідного договору.
Крім того, звертаємо увагу, що дана закупівля бланків не є новою, з квітня 2018 року державне підприємство «Національні інформаційні системи» забезпечує державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви, приватних нотаріусів спеціальними бланками нотаріальних документів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677) та наказу Міністерства юстиції України від 29.01.2018 № 8/5-ДСК, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 січня 2018 року за № 117/31569.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-21-003023-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ПЕРЕДОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Код ЄДРПОУ:31059007
Дата подання: 13 вересня 2019 09:34
вимога щодо технічних характеристик
Звертаємо Вашу увагу, що Ви вимагаєте від Учасника необхідність додержуватись у т.ч. технічних вимог щодо Продукції, які визначені нормативними актами Міністерства юстиції України з грифом ДСК, окрім технічних характеристик предмету закупівлі, що зазначені безпосередньо в тендерній документації.
Отже, Учасник не може погоджуватись виготовляти продукцію, якщо відносно такої Продукції існують ще технічні характеристики, окрім тих, що зазначені в тендерній документації, адже не можливо визначити спроможність виготовлення такої продукції, підрахувати витрати та собівартість одиниці продукції.
Таким чином, на порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не містить повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Адже відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Але в тендерній документації Вами лише зроблено посилання на додаткові технічні характеристики, які визначені наказами для службового користування та відсутні в документації.
З приводу того, що вказана закупівля не є новою, то додатково звертаємо Вашу увагу, що 11.01.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 230-р/пк-пз та 01.03.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 1873-р/пк-пз, згідно з якими за результатами розгляду скарг Колегія постановила зобов'язати державне підприємство "Національні інформаційні системи" внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі: "ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-11-27-001874-b, з метою усунення порушень, викладених у мотивувальній частинах рішення. У скаргах різних Учасників та мотивувальних частинах рішення зазначалось саме про необґрунтованість посилання на технічні характеристики, які визначені нормативними актами Міністерства юстиції України з грифом ДСК і до яких відсутній доступ Учасників. Таким чином, посилання на стару закупівлю лише підтверджує обґрунтованість зазначених вище зауважень, з якими погодився орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Таким чином, просимо або забезпечити можливість Учасника ознайомитись з наказами, що мають гриф ДСК, до подання пропозиції або прибрати відповідні посилання у тендерній документації на технічні характеристики, які визначені наказом ДСК.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що Технічні характеристики предмету закупівлі містять у собі неузгодженості та помилки. Зокрема, пункт 11 зазначає, що напис та зображення малого Державного Герба України повність? металізовані та розміщені на прозорому фоні. Просимо підтвердити, що це описка та зазначене слово потрібно читати як «повністю». Просимо внести відповідні зміни до технічного опису та усунути описку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 21:01
В технічних характеристиках предмету закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) замовником вказано детальну технічну інформацію відповідно до:
– Опису і зразку спеціального бланка нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677);
– Технічного опису спеціального бланка нотаріального документа, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.01.2018 № 8/5-ДСК, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 січня 2018 року за № 117/31569.
Додаток 3 до проєкту договору містить Технічні вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, які ідентичні технічним характеристикам, наведеним у додатку 3 до тендерної документації.
При виконання договору сторони в першу чергу повинні керуватись умовами укладеного договору, у тому числі технічними вимогами, наведеними у додатку 3 договору.

Щодо рішень колегії АМКУ в рамках закупівлі UA-2017-11-27-001874-b:
1. У рішенні № 230-р/пк-пз від 11.01.2018 колегія АМКУ зазначила, що «… проект договору не містить додатку 3. Документація не містить функціонального алгоритму виконання QR-коду, захисних елементів, нанесення оптично-електронного елемента та оптичну металізовану наскрізну нумерацію, що не надає можливості учасникам (у тому числі, Скаржнику) запропонувати предмет закупівлі у відповідності до вимог додатку 4 Документації та підпункту 2.2 пункту 2 проекту договору та належним чином підготувати свої тендерні пропозиції …».
За результатами цього рішення замовник вніс зміни у технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема деталізував інформацію про захисні елементи бланків та оптичний електронний елемент.
Звертаємо увагу, що технічні вимоги в поточній закупівлі еквіваленті вимогам закупівлі UA-2017-11-27-001874-b (з урахуванням змін за результатами скарги).
Щодо ознайомлення учасників за наказом ДСК повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 84 Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736, працівник іншої установи може ознайомитися із змістом документа з грифом «Для службового користування», отриманим від іншої установи, лише за письмовою згодою установи - розробника такого документа.
Враховуючи, що розробником наказ від 29.01.2018 № 8/5-ДСК є Міністерство юстиції України, пропонуємо звертатися саме до Мінюсту з проханням ознайомлення з цим документом.
2. У рішенні № 1873-р/пк-пз від 01.03.2018 колегія АМКУ зробила висновок, «…що проект договору не містить додаток 3 - технічні вимоги до бланків. Враховуючи викладене, умови Документації містять неузгодженість між собою, зокрема, відсутність додатку 3 проекта договору з технічними характеристиками продукції, що дозволить Замовника встановлювати технічні характеристики після укладення договору. Тобто, станом на подання тендерних пропозицій, учасники не мають інформації щодо технічних умов проекта договора, який потенційний переможець повинен бути підписати за результатами Процедурі закупівлі та виконувати в повному обсязі.».
Звертаємо увагу, що замовник врахував зауваження колегії АМКУ (які стосувались саме відсутності додатку з технічними вимогами у проєкті договору) та включив до складу тендерної документації додаток 3 до проєкту договору «Технічні вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів».

Щодо орфографічної помилки в технічних характеристика повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-21-003023-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ПЕРЕДОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, Код ЄДРПОУ:31059007
Дата подання: 13 вересня 2019 09:35
вимога щодо умов договору
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником пропонується укласти договір строком на два роки, починаючи з 01 січня 2020 року, хоча умовами договору не передбачена можливість зміни ціни, а виготовлення та поставка має здійснюватися до кінця 2021 року. З огляду на те, що вся захищена поліграфічна продукція виготовляється з сировини та матеріалів, що імпортуються в Україну, то левову частку собівартості будь-якої поліграфічної продукції займає саме вартість імпортних матеріалів та сировини, які безпосередньо залежать від курсу валют.
Пунктом 7 частини 4 статті 36 «Про публічні закупівлі» передбачена можливість зміни ціни у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Разом з тим, проект договору у складі тендерної документації, що має підписати Учасник, не містить вказаного пункту.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на довгостроковість поставки, просимо Вас додати до істотних умов проекту договору можливість зміни ціни у випадку зміни курсу іноземної валюти.
Зазначені зміни дозволять зекономити кошти державного бюджету, адже в іншому випадку Учасники мають закладати в пропозицію ризики зміни вартості матеріалів та сировини та курсу валют аж до 2021 року включно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 21:02
Замовник не вважає за доцільне вносити в проєкт договору запропоновані зміни.

Документи

18 вересня 2019 16:19
Протокол

Документи

18 вересня 2019 16:19
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-21-003023-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДП Київська офсетна фабрика, Код ЄДРПОУ:05450185
Дата подання: 09 жовтня 2019 14:50
Скарга про визнання незаконним рішення тендерного комітету Замовника
04 жовтня 2019 року ДП «НАІС» (Замовник) опубліковано Форма протокол розгляду тендерних пропозицій (додається) де зазначено, що пропозицію державного підприємства Київська офсетна фабрика відхилено та вказано підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. Учасник не може погодитися з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції тому, що вважає підстави відхилення пропозиції необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а наслідком його прийняття є порушення прав та законних інтересів Учасника закупівлі. Суть скарги, доводи та твердження Учасника про порушення Замовником прав та інтересів ДП КОФ викладені у змісті скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2019 12:36
Скарга відкликана скаржником
Причина: Рішення учасника (скаржника)
Дата: 29 жовтня 2019 09:30
Рішення від 11.10.2019 №14617 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 12:36
Рішення від 29.10.2019 №15578.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 16:45
Номер скарги: UA-2019-08-21-003023-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів", Код ЄДРПОУ:16286441
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:42
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції Поліграфкомбінату "Україна", оформлене протоколом розгляду тендерних пропозиції від 04.10.2019, не відповідає ст.ст. 3, 30 Закону України "Про публічні закупівлі", постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та тендерній документації. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону, - не надав забезпечення тендерної пропозиції , якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Зважаючи на те, що Поліграфкомбінат "Україна" надав забезпечення тендерної пропозиції та повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Детальний опис порушень Замовника викладено в скарзі від 07.10.2019 № 02/3990, яка прикріплена нижче.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2019 22:51
Рішення від 10.10.2019 № 14573 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 22:50
Рішення від 28.10.2019 № 15511.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 23:04

Документи подані скаржником

09 жовтня 2019 14:49
Скарга ДП КОФ
09 жовтня 2019 14:49
ТД (із змінами-2)
09 жовтня 2019 14:49
Оголошення

Документи Органу Оскарження

30 жовтня 2019 16:45
Рішення від 29.10.2019 №15578.pdf

Документи подані скаржником

08 жовтня 2019 10:41
Електронний підпис
08 жовтня 2019 10:41
Дов-ка ст. 17.pdf
08 жовтня 2019 10:42
Копія Статуту з описом.pdf
08 жовтня 2019 10:42
Лист ПАТ АБ Укргазбанк.pdf
08 жовтня 2019 10:42
Платіжне доручення.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 жовтня 2019
UA-2019-08-21-003023-cf0f320504b3d4fb79d464cfe00af4afe
Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Учасник Документи Рішення
ДП Поліграфічний комбінат Зоря Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП Київська офсетна фабрика Документи
Відхилено
Документи
ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 13:00
Лист-відгук МОУ.PDF
01 жовтня 2019 13:00
Договір МОУ.pdf
01 жовтня 2019 13:00
Статут.pdf
01 жовтня 2019 13:00
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:20
Накладна 911.pdf
01 жовтня 2019 16:20
Накладна 910.pdf
01 жовтня 2019 16:20
Лист відгук.pdf
01 жовтня 2019 16:20
Договір досвід.PDF

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 09:11
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:08
Дов-ка ст. 17.pdf
02 жовтня 2019 09:08
Копія Статуту з описом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

ДП Київська офсетна фабрика

ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 169 344 000,00
UAH з ПДВ
169 344 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 13:00
Лист-відгук МОУ.PDF
01 жовтня 2019 13:00
Договір МОУ.pdf
01 жовтня 2019 13:00
Статут.pdf
01 жовтня 2019 13:00
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій