Спеціальні бланки нотаріальних документів
Special forms of notarial documents
Очікувана вартість
170 640 000,00 UAH
UA-2019-08-21-003023-c f0f320504b3d4fb79d464cfe00af4afe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт замовника: https://nais.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Контактна особа замовника: Потапчук Юрій Віталійович
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Додаткові контактні особи: Віктор Сальник
+380442067150
Official name: GovE National information systems
National ID: 39787008
Contact point: Potapchuk Yurii Vitaliiovych
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Additional contacts: Viktor Salnyk
+380442067150

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:40
Очікувана вартість: 170 640 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 853 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 21 серпня 2019 16:36
Enquiries until: 13 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 19 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 170 640 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 853 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 5 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14400000 шт
Спеціальні бланки нотаріальних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Special forms of notarial documents
CPV: 22450000-9
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка продукції Постачальником здійснюється на підставі заявок Замовника. Максимальний обсяг замовлення за кожною заявкою не повинен перевищувати 2 мільйони Бланків Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 серпня 2019 17:06
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 16:37
ТД Бланки.docx
21 серпня 2019 17:06
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 16:40
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 16:37
ТД Бланки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

опис та вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів
Дата подання: 10 вересня 2019 10:51
Дата відповіді: 12 вересня 2019 17:55
Відповідно до п. 2.2. проекту договору виготовлена Продукція повинна відповідати Технічним вимогам до Бланків (Додаток 3 до Договору), Опису і зразку спеціального бланку нотаріального документа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812, іншим нормативним актам Кабінету Міністрів України та Міністерства юстиції України, що містять опис та вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, а також зразкам Продукції, затвердженим Замовником згідно положень розділу 4 цього Договору. Отже просимо повідомити про накази Міністерства юстиції України, що містять опис та вимоги до спеціальних бланків нотаріальних документів, а також про порядок ознайомлення з ними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 «Про затвердження Порядку витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання та опису і зразка такого бланка» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677).
Технічний опис спеціального бланка нотаріального документа розроблено на підставі вищезазначеного Опису і зразка та затверджено наказом Міністерства юстиції України від 29.01.2018 № 8/5-ДСК, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 січня 2018 року за № 117/31569 (має гриф «Для службового користування»).
В технічних характеристиках предмету закупівлі (додаток 3 до тендерної документації) замовником вказано детальну технічну інформацію відповідно до вищевказаних нормативних документів, необхідну учаснику для розрахунку тендерної пропозиції.
Тобто учасники закупівлі можуть розрахувати ціну своєї пропозиції на підставі відкритої інформації, наведеної в постанові Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677) та технічних характеристиках предмета закупівлі, вказаних у додатку 3 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що частиною першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді лише через електронну систему закупівель. Водночас, згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи вимоги законодавства щодо доступу до інформації з обмеженим доступом Технічний опис спеціального бланка нотаріального документа, як документ з грифом «ДСК», не може бути оприлюднено на загальнодоступному он-лайн ресурсі – електронній системі закупівель.
Таким чином, з метою обмеження розповсюдження інформації з обмеженим доступом, замовник надасть технічний опис, що має гриф «ДСК», безпосередньо переможцю торгів після укладення з ним відповідного договору.
Крім того, звертаємо увагу, що дана закупівля бланків не є новою, з квітня 2018 року державне підприємство «Національні інформаційні системи» забезпечує державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви, приватних нотаріусів спеціальними бланками нотаріальних документів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 677) та наказу Міністерства юстиції України від 29.01.2018 № 8/5-ДСК, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 січня 2018 року за № 117/31569.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-21-003023-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 13 вересня 2019 09:34
вимога щодо технічних характеристик
Звертаємо Вашу увагу, що Ви вимагаєте від Учасника необхідність додержуватись у т.ч. технічних вимог щодо Продукції, які визначені нормативними актами Міністерства юстиції України з грифом ДСК, окрім технічних характеристик предмету закупівлі, що зазначені безпосередньо в тендерній документації.
Отже, Учасник не може погоджуватись виготовляти продукцію, якщо відносно такої Продукції існують ще технічні характеристики, окрім тих, що зазначені в тендерній документації, адже не можливо визначити спроможність виготовлення такої продукції, підрахувати витрати та собівартість одиниці продукції.
Таким чином, на порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не містить повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Адже відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Але в тендерній документації Вами лише зроблено посилання на додаткові технічні характеристики, які визначені наказами для службового користування та відсутні в документації.
З приводу того, що вказана закупівля не є новою, то додатково звертаємо Вашу увагу, що 11.01.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 230-р/пк-пз та 01.03.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 1873-р/пк-пз, згідно з якими за результатами розгляду скарг Колегія постановила зобов'язати державне підприємство "Національні інформаційні системи" внести зміни до тендерної документації процедури закупівлі: "ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-11-27-001874-b, з метою усунення порушень, викладених у мотивувальній частинах рішення. У скаргах різних Учасників та мотивувальних частинах рішення зазначалось саме про необґрунтованість посилання на технічні характеристики, які визначені нормативними актами Міністерства юстиції України з грифом ДСК і до яких відсутній доступ Учасників. Таким чином, посилання на стару закупівлю лише підтверджує обґрунтованість зазначених вище зауважень, з якими погодився орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Таким чином, просимо або забезпечити можливість Учасника ознайомитись з наказами, що мають гриф ДСК, до подання пропозиції або прибрати відповідні посилання у тендерній документації на технічні характеристики, які визначені наказом ДСК.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що Технічні характеристики предмету закупівлі містять у собі неузгодженості та помилки. Зокрема, пункт 11 зазначає, що напис та зображення малого Державного Герба України повність? металізовані та розміщені на прозорому фоні. Просимо підтвердити, що це описка та зазначене слово потрібно читати як «повністю». Просимо внести відповідні зміни до технічного опису та усунути описку.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-08-21-003023-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 13 вересня 2019 09:35
вимога щодо умов договору
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником пропонується укласти договір строком на два роки, починаючи з 01 січня 2020 року, хоча умовами договору не передбачена можливість зміни ціни, а виготовлення та поставка має здійснюватися до кінця 2021 року. З огляду на те, що вся захищена поліграфічна продукція виготовляється з сировини та матеріалів, що імпортуються в Україну, то левову частку собівартості будь-якої поліграфічної продукції займає саме вартість імпортних матеріалів та сировини, які безпосередньо залежать від курсу валют.
Пунктом 7 частини 4 статті 36 «Про публічні закупівлі» передбачена можливість зміни ціни у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Разом з тим, проект договору у складі тендерної документації, що має підписати Учасник, не містить вказаного пункту.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на довгостроковість поставки, просимо Вас додати до істотних умов проекту договору можливість зміни ціни у випадку зміни курсу іноземної валюти.
Зазначені зміни дозволять зекономити кошти державного бюджету, адже в іншому випадку Учасники мають закладати в пропозицію ризики зміни вартості матеріалів та сировини та курсу валют аж до 2021 року включно.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Актуальні тендери

До пошуку