Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330 ВЧ-9 Кривий Ріг (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
147 474,60 UAH
UA-2019-08-21-003005-c ● bd71e5fa111b41498493f622a1074f42
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 147 474,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330 – 7 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 16:28 |
ТД_578-19_нова редакція.doc | |
29 серпня 2019 16:28 |
Перелік змін.docx | |
29 серпня 2019 16:28 |
ТД_578-19_з закр.даними.doc | |
21 серпня 2019 16:34 |
оголошення.doc | |
21 серпня 2019 16:34 |
договір остаточна редакція тендер светильник светодіодний 2019.docx |
29 серпня 2019 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2019 16:28 |
ТД_578-19_нова редакція.doc
|
|||
29 серпня 2019 16:28 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 серпня 2019 16:28 |
ТД_578-19_з закр.даними.doc
|
|||
21 серпня 2019 16:34 |
оголошення.doc
|
|||
21 серпня 2019 16:34 |
договір остаточна редакція тендер светильник светодіодний 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 09:25
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації
2) За умовами документації Цінова пропозиція має містити таку інформацію: марка, виробник, країна походження
3) До участі в тендерній закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Запропонована учасником ціна розглядається як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ 20%. Ціни всіх учасників будуть порівнюватися системою по критерію ціна 100% з ПДВ або без ПДВ на рівних умовах.
2) За умовами документації Цінова пропозиція має містити таку інформацію: марка, виробник, країна походження
3) До участі в тендерній закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Запропонована учасником ціна розглядається як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ 20%. Ціни всіх учасників будуть порівнюватися системою по критерію ціна 100% з ПДВ або без ПДВ на рівних умовах.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-21-003005-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М", Код ЄДРПОУ:38496016
Дата подання: 22 серпня 2019 10:05
Технічні вимоги
У зв'язку з 01.01.2018 року з гармонізацією українських ДСТУ та європейських стандартів СЄ вимога щодо "наявністі європейського сертифікату відповідності продукції, обов’язково - сертифікат СЕ" є дискрімінаційною. Вимогаємо виключити вимогу "наявністі європейського сертифікату відповідності продукції, обов’язково - сертифікат СЕ" з тексту тендерної документації. У разі ігнорування ми будемо змушені подати скаргу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 16:29
Замовник орієнтується на обладнання та матеріали, які сертифіковані у ЄС і мають належну супровідну документацію і тому має бажання впроваджувати обладнання та матеріали, сертифіковані в ЄС, які мають усі ступені безпеки та надійності.
Використання сертифікованого європейського обладнання є "поштовхом" до розуміння того, що потрібно налагоджувати виробництво якісного, сучасного, енергоощадного обладнання в країні та крок до європейського мислення та розвитку.
Замовник націлений на те, щоб вітчизняне виробництво було націлене на нормативи та стандарти якості країн ЄС.
Замовник не бачить дискримінації у бажанні використовувати енергоефективне, сучасне обладнання. Крім того, сертифікати та стандарти країн ЄС мають перевагу в силу своїх передових методів дослідження та відповідальності до умов техніки безпеки та ефективності роботи.
Використання сертифікованого європейського обладнання є "поштовхом" до розуміння того, що потрібно налагоджувати виробництво якісного, сучасного, енергоощадного обладнання в країні та крок до європейського мислення та розвитку.
Замовник націлений на те, щоб вітчизняне виробництво було націлене на нормативи та стандарти якості країн ЄС.
Замовник не бачить дискримінації у бажанні використовувати енергоефективне, сучасне обладнання. Крім того, сертифікати та стандарти країн ЄС мають перевагу в силу своїх передових методів дослідження та відповідальності до умов техніки безпеки та ефективності роботи.
Номер вимоги: UA-2019-08-21-003005-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СУ 24", Код ЄДРПОУ:35974575
Дата подання: 20 вересня 2019 13:04
не відповідає умовам додатку А додатку 1 тендерної документації.
До уваги тендерного комітету
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" теж надало сертифікат СЕ на продукцію запропоновану до постачання без завіреного перекладу українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача , що не відповідає умовам додатку А додатку 1 тендерної документації.
До відома тендерного комітету декларація про відповідність на продукцію має право бути без строку дії.
Не зрозуміла позиція тендерного комітету, щодо прозорості підходу до тендерних пропозицій учасників.
Вимагаємо пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" теж надало сертифікат СЕ на продукцію запропоновану до постачання без завіреного перекладу українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача , що не відповідає умовам додатку А додатку 1 тендерної документації.
До відома тендерного комітету декларація про відповідність на продукцію має право бути без строку дії.
Не зрозуміла позиція тендерного комітету, щодо прозорості підходу до тендерних пропозицій учасників.
Вимагаємо пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 18:05
Абз.3п. 1.7. «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» ТД передбачено – «Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.»
Повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-21-003005-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М", Код ЄДРПОУ:38496016
Дата подання: 04 вересня 2019 15:28
Дата подання: 04 вересня 2019 15:28
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 06.09.2019 № 12468.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2019 18:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИПЕР-ПЛАСТ" |
107 100,00
UAH з ПДВ
|
89 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" |
134 988,00
UAH з ПДВ
|
89 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СУ 24" |
126 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РУБІКОН-ЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
147 474,60
UAH з ПДВ
|
147 474,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИПЕР-ПЛАСТ" #33981450 |
Відхилено |
89 200,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 10:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" #38852273 |
Переможець |
89 208,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 16:15
|
звіт.doc | укладений |
20 січня 2020 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 13:33
|
УЗЦЛ-19748.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 13:32
|