Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
11 800,00 UAH
UA-2019-08-21-002824-c e9263a1e632547bebc19cbe14692a165
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Седько Тетяна Степанівна

+380976575214 973940@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ, ЧЛЕНІВ ЇХ РОДИН ТА СІМЕЙ ЗАГИБЛИХ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42655833
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ПРОВУЛОК ВОКЗАЛЬНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Седько Тетяна Степанівна
+380976575214
973940@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 16:15
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:39
Очікувана вартість: 11 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, Провулок Вокзальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:11
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:30
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.1) В нашій документації відсутні назви конкретних торгових марок, тому до розгляду приймаються товари різних виробників. У випадках, коли найменування товарів, робіт або послуг витрати яких містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
2) Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель.
3) Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-21-002824-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2650903634
Дата подання: 28 серпня 2019 16:34
Стосовно торгових марок
на всі позиції немає підтвердження технічних вимог Замовника, так як відсутні торгівельні марки або артикули, що не дає змоги ідентифікувати технічні характеристики товару та його властивості. Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2019 16:28
Переможець виконав наше прохання щодо технічних умов до предмета закупівлі Додаток 1 і його Цінова пропозиція містить фото зразків, які пропонуються.

Документи

29 серпня 2019 16:27
Протокол №19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 10 900,00
UAH з ПДВ
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ 8 391,16
UAH з ПДВ
8 391,16
UAH з ПДВ
Документи
ПП Канцекспрес 9 168,54
UAH з ПДВ
8 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 15:46
Електронний підпис
28 серпня 2019 15:36
ЦП онов..pdf
27 серпня 2019 16:14
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:12
Файл2cт.jpg
27 серпня 2019 16:12
Файл 1cт.jpg
27 серпня 2019 16:12
УБВ СЕС.PDF
27 серпня 2019 16:12
Скан_СЭС 4Office.pdf
27 серпня 2019 16:12
ол_вц_ прост_, кольоров_.pdf
27 серпня 2019 16:12
Не обяз сетевиц Axent Delta.pdf
27 серпня 2019 16:12
2703 скотч_ИОУ.pdf
27 серпня 2019 16:12
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
27 серпня 2019 16:12
Скоби до зшивачів.pdf
27 серпня 2019 16:12
Ножиці(CFS,F,Е,О).pdf
27 серпня 2019 16:12
Ластик.pdf
27 серпня 2019 16:12
Виробництво ФП.pdf
27 серпня 2019 16:12
Вироби з пластику.pdf
27 серпня 2019 16:12
Антистеплер, зшивач.pdf
27 серпня 2019 16:12
zoom .jpg
27 серпня 2019 16:12
Довідка ст.17.pdf
27 серпня 2019 16:12
ЦП.pdf
27 серпня 2019 16:12
Договір №144.pdf
27 серпня 2019 16:12
Паспорт і код згідно.pdf
27 серпня 2019 16:12
Лист -згода.pdf
27 серпня 2019 16:12
Довідка на підписання.pdf
27 серпня 2019 16:12
Довідка ліцензіі.jpeg
27 серпня 2019 16:12
Довідка з банку.pdf
27 серпня 2019 16:12
Витяг з ЄДРЮ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 13:14
довидка Ст.17.pdf
27 серпня 2019 13:14
Код инн.pdf
27 серпня 2019 13:14
додаток 2.pdf
27 серпня 2019 13:14
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 15:02
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:57
Тендерна документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ

ПП Канцекспрес

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
Переможець 8 100,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 10:43

Документи

30 серпня 2019 10:43
Протокол №20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2019 10:43
Протокол №20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
12 вересня 2019 12:19