Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір офісний
Очікувана вартість
8 750,00 UAH
UA-2019-08-21-002526-c 8109a303f7124507a674f80b122c24af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Олена Володимирівна

+380(061) 258-34-00 AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Авраменко Олена Володимирівна
+380(061) 258-34-00
AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:43
Очікувана вартість: 8 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пункт
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Парковий бульвар,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємства. Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі виставленого Постачальником рахунку, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. Оплата за договором буде здійснюватися з поточного рахунку НЕК «УКРЕНЕРГО». Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:34
ТД 17 070688 Папір офісний.doc
21 серпня 2019 15:34
Титул ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:40
Дата відповіді: 23 серпня 2019 14:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно пунктів 1 та 2:
«Так, допускаються, але щоб технічні характеристики запропонованої торгової марки або моделі товару відповідали технічним характеристикам моделі, які зазначені в тендерній документації.
В тендерній документації прописано, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції вказує найменування запропонованого товару відповідно до документів, наданих виробником цього товару»;
2. Стосовно пункту 3:
«Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб - підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС" 8 715,60
UAH
8 715,60
UAH
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО ОКСАНА ГЕОРГІЇВНА 8 733,64
UAH
8 733,64
UAH
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 17:08
Довідка-ДПІ.pdf
27 вересня 2019 09:15
Форма-5.pdf
27 вересня 2019 09:15
Форма-4.pdf
27 вересня 2019 09:15
Довідка-МВС.pdf
06 вересня 2019 11:28
Кваліфікаційна частина.rar
06 вересня 2019 10:50
Технічна частина.rar

Публічні документи

06 вересня 2019 02:15
Кваліфікаційна частина.rar
06 вересня 2019 02:15
Пропозиція.rar
06 вересня 2019 02:15
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛЮССЕРВІС"

ФОП ГОНЧАРЕНКО ОКСАНА ГЕОРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС"
#40984779
Переможець 8 715,60
UAH
23 вересня 2019 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС"
#40984779
8 715,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 09:14
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 16:17
договір 17-070688-19 від 07.10.2019р..pdf укладений
07 жовтня 2019 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 10 458,72
UAH (в тому числі ПДВ 1 743,12 UAH)