30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір офісний
Очікувана вартість
8 750,00 UAH
UA-2019-08-21-002526-c 8109a303f7124507a674f80b122c24af
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа замовника: Авраменко Олена Володимирівна
+380(061) 258-34-00
AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:43
Очікувана вартість: 8 750,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пункт
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Парковий бульвар,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємства. Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі виставленого Постачальником рахунку, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. Оплата за договором буде здійснюватися з поточного рахунку НЕК «УКРЕНЕРГО». Пiсляоплата 25 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 серпня 2019 15:34
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 15:34
ТД 17 070688 Папір офісний.doc
21 серпня 2019 15:34
Титул ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:40
Дата відповіді: 23 серпня 2019 14:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно пунктів 1 та 2:
«Так, допускаються, але щоб технічні характеристики запропонованої торгової марки або моделі товару відповідали технічним характеристикам моделі, які зазначені в тендерній документації.
В тендерній документації прописано, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції вказує найменування запропонованого товару відповідно до документів, наданих виробником цього товару»;
2. Стосовно пункту 3:
«Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб - підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС" 8 715,60
UAH
8 715,60
UAH
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО ОКСАНА ГЕОРГІЇВНА 8 733,64
UAH
8 733,64
UAH
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 11:28
Кваліфікаційна частина.rar
06 вересня 2019 10:50
Технічна частина.rar

Публічні документи

06 вересня 2019 02:15
Кваліфікаційна частина.rar
06 вересня 2019 02:15
Пропозиція.rar
06 вересня 2019 02:15
Технічна частина.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС"
#40984779
Очікує рішення 8 715,60
UAH
09 вересня 2019 12:04

Документи

12 вересня 2019 16:50
sign.p7s
12 вересня 2019 16:50
369_19-КС від 12.09.2019.pdf
09 вересня 2019 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку