Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.11:2013 - Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень Мелітопольської загальноосвітньої школи I ступеня №2 Мелітопольської міської ради Запорізької області за адресою: вул. Гвардійська,5/1, м. Мелітополь"
Очікувана вартість
5 228,13 UAH
UA-2019-08-21-002511-c 9a1fead994314d3fa3611ec105d89aa5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б Д.1.11:2013 - Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень Мелітопольської загальноосвітньої школи I ступеня №2 Мелітопольської міської ради Запорізької області за адресою: вул. Гвардійська,5/1, м. Мелітополь" (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Осипенко, 96 (вул. Гвардійська, б.5/1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата після підписання сторонами актів прийому-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 серпня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семеняченко О.І.
#2221720958
Переможець 5 228,13
UAH
21 серпня 2019 15:42

Документи

21 серпня 2019 15:42
Електронний підпис
21 серпня 2019 15:38
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 14:13
Додаткова угода№1 зміни до договору
10 вересня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 16:01
договір зміни до договору
21 серпня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML