Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коробка картонна, чотирьох клапана, 3-х шарова, 390х290х295
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-08-21-002288-c b6f1e38b7f594c42b4088a485fa7ef1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбаліста Олена Валеріївна

+380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шостий апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 42250890
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30
Контактна особа: Цимбаліста Олена Валеріївна
+380442542199
tsymbalista@6aa.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 15:13
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:13
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (Коробка картонна, чотирьох клапана, 3-х шарова, 390х290х295)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2019  —  03 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:08
Додаток 4 до ТД проект договору.doc
21 серпня 2019 15:08
Додаток 3 до ТД.doc
21 серпня 2019 15:08
Додаток 2 до ТД.doc
21 серпня 2019 15:08
Додаток 1 до ТД.doc
21 серпня 2019 15:08
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:49
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Технічні вимоги (Додаток №3 до ТД) до предмета закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV):30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Коробка картонна, чотирьох клапанна, 3-х шарова, 390х290х295) не містять посилання на певну торговельну марку або модель. В разі наявності у Вимогах до предмету закупівлі (частини предмета закупівлі) посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати дійсним вираз «або еквівалент».
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФО-П Яковенко О.С. 14 250,00
UAH з ПДВ
14 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 14 490,00
UAH з ПДВ
14 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 15:33
Податкова.docx
10 вересня 2019 15:33
Накладна Технолайн 30072019.pdf
10 вересня 2019 15:33
Пропозиція аукціон 09092019.pdf
06 вересня 2019 14:32
Пропозиція 06092019.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 11:37
ID KOD.PDF
06 вересня 2019 11:37
Pasport 2ST.PDF
06 вересня 2019 11:37
Dovidka SCHET.PDF
06 вересня 2019 11:37
Vipiska2.PDF
06 вересня 2019 11:37
Pasport 1ST.PDF
06 вересня 2019 11:37
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
06 вересня 2019 11:37
Pasport 12-13ST.PDF
06 вересня 2019 11:37
Vipiska.PDF
06 вересня 2019 11:37
ДОВІДКА документи.pdf
06 вересня 2019 11:37
Витяг розширений.pdf
06 вересня 2019 11:37
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
06 вересня 2019 11:37
Гарантія на документи.pdf
06 вересня 2019 11:37
Vityag.PDF
06 вересня 2019 11:37
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
06 вересня 2019 11:37
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФО-П Яковенко О.С.

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Яковенко О.С.
#2269023177
Переможець 14 100,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО-П Яковенко О.С.
#2269023177
14 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 11:51
Договір укладений
24 вересня 2019 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 100,00
UAH