Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лазерні принтери.
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-08-21-002172-c ● 6c515cf812d141d4bbe94668cc32ea04
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 25695762 |
Вебсайт: | http://dsk.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 50-Б |
Контактна особа: |
Лисовець Роман Євгенійович 380442350787 lysovets@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 36 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Лазерні принтери Brother MFC-L2700DWR (БФП).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Лазерні принтери Brother MFC-L2700DWR (БФП).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 50-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 14:57 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 22 серпня 2019 13:06
Шановний Замовнику, прошу повідомити:
1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
2) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції техніки нелегально ввезеної в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявність підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника 36 місяців?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-21-002172-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 28 серпня 2019 12:31
Оскарження вибору переможця
ТОВ "Комел" звертає вашу увагу на невідповідність пропозиції переможця ТОВ "ЕКО ДРУК" вимогам Замовника, а саме: переможцем надано КОПІЮ витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, хоча вимагалось надати ОРИГІНАЛ Витягу (додаток №2, пункт 1.1, ТД Замовника). Просимо ще раз переглянути пропозицію ТОВ "ЕКО ДРУК".
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2019 11:24
Шановний учасник! Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку № 2 оголошення про проведення закупівлі за державні кошти не електронному майданчику не містить слова "оригінал". Надана учасником інформація для підтвердження кваліфікації відповідає вимогам замовника. Запропонований учасником товар відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі визначеним замовником та за результатами проведеного аукціону має найнижчу ціну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" |
31 992,00
UAH з ПДВ
|
29 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
34 998,00
UAH з ПДВ
|
29 354,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
30 072,00
UAH з ПДВ
|
29 354,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
30 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
34 368,00
UAH з ПДВ
|
32 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
35 780,00
UAH з ПДВ
|
35 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Переможець |
29 340,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір МФУ.pdf | укладений |
06 вересня 2019 15:29
|