Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45220000-5 Інжинерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-08-21-002148-c f9234c80c07d4712ad9a9ffef7a576cb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Міська клінічна лікарня № 11"
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації капітального ремонту локальних обчислювальних мереж (ДОМ), системи зв'язку СКС, Wi-Fi, відеонагляду на об'єкті Комунальна установа "Міська клінічна лікарня № 11" за адресою м. Одеса, вул. Ак. Воробйова, 5 (будівля поліклініки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

21 серпня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРІМ"
#38907606
Переможець 135 000,00
UAH
21 серпня 2019 14:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 11:07
дод. уг. 2 зміни до договору
18 грудня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 15:40
дод. уг. 1 зміни до договору
29 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 14:54
Договір.pdf укладений
21 серпня 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Одеської міської ради від 30.01.2019 року № 4247-VII «Про припинення комунальної установи «Міська клінічна лікарня № 11» шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 11» Одеської міської ради та розпорядження міського голови м. Одеси «Про затвердження схеми фінансування галузі «Охорони здоров’я» та ведення бухгалтерського обліку від 24.09.2019 р. № 887 , про що внесено відповідний запис в Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, та згідно статті 108 цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни
Номер договору про закупівлю: 73-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, сторони домовилися внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 73-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 135 000,00
UAH