Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Книга канцелярська формату А4 в твердій обкладинці в клітинку на 48 листів
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-08-21-001986-c ● cdd326b2fd8e4c12a307afed05edec79
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 03342184 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель) +380564095491, +380671523392 kptstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 7 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно абзацу 2 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає проведення тендерів застосовується до даної категорії замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень Дана закупівля проводиться у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель із використанням електроної системи закупівель».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Необхідні умови вказані у документах закупівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 14:32 |
Необхідні умови 248.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Теххарактеристики
Дата подання: 22 серпня 2019 08:45
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:57
Доброго дня. Який папір повинен бути для внутрішнього блоку (газетний, офсетний, ксерокс)??? Та чи можна завантажити для перегляду зразок? Дякую
Відповідь: Папір для внутрішнього блоку повинен бути офсетний.
бюджет закупівлі
Дата подання: 23 серпня 2019 08:30
Замалий бюджет для даної закупівлі, навіть якщо б замовлення було на газетному папірі
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Рішення скасоване |
4 860,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 12:34
|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
4 860,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2019 10:12
|
ЗВІТ 266-19.docx | укладений |
18 вересня 2019 10:11
|