Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні проектори та екрани для проекції
Очікувана вартість
832 000,00 UAH
UA-2019-08-21-001738-c 8201478a74c642418ab986dace55107a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Бояринов

+380542663578 pzosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сумської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147836
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська 97
Контактна особа: Владислав Бояринов
+380542663578
pzosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 20:00
Очікувана вартість: 832 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Інтерактивні проектори та екрани для проекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 11:27
Додаток 2 зміни від 28.08.2019р..docx
28 серпня 2019 11:27
Додаток 1 зміни.docx
28 серпня 2019 11:27
зміни до тендеру.pdf
21 серпня 2019 13:55
проектори дошки 11.pdf
21 серпня 2019 13:55
Додаток 4.docx
21 серпня 2019 13:55
Додаток 1.docx
21 серпня 2019 13:55
Додаток 2.docx
21 серпня 2019 13:55
Додаток 3.docx
21 серпня 2019 13:55
Тендерна документація.docx
28 серпня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 11:27
Додаток 2 зміни від 28.08.2019р..docx
28 серпня 2019 11:27
Додаток 1 зміни.docx
28 серпня 2019 11:27
зміни до тендеру.pdf
21 серпня 2019 13:55
проектори дошки 11.pdf
21 серпня 2019 13:55
Додаток 4.docx
21 серпня 2019 13:55
Додаток 1.docx
21 серпня 2019 13:55
Додаток 2.docx
21 серпня 2019 13:55
Додаток 3.docx
21 серпня 2019 13:55
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:59
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Про участь детально описано у ТД пердмета закупівлі, товар повинен відповідати або бути кращим за технічними характеристиками які описані в ТД
Умови (вимоги) до закупівлі.
Дата подання: 27 серпня 2019 13:56
Дата відповіді: 28 серпня 2019 08:05
Доброго дня! Згідно умов Вашої документіції , предметом закупівлі (товаром що закуповуеться) є Інтерактивний проектор – 16 шт. Екрани для проекції – 16 шт. В той же час в "Додатоку 1 до тендерної документації", а саме в розділі "Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)" ви вимагаєте надати: - в п. 9,10,11,12 - ви вимагаєте документи, для різних лотів - хоча закупівля конкретно дана закупівля не передбачає поділ на лоти також конкретно в п. 11 вимагається "Скан-копії сертифікатів відповідності та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну дошку та проектор (для Лот 1, Лот 2 Скан-копії сертифікатів відповідності на ноутбук (для Лот 1)." хоча в даній закупівлі не закуповуються такі товари як: ноутбук та інтерактивна дошка. Просимо усунути перелічені невідповідності в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дякую за ваше питання.
Умови (вимоги) до закупівлі.
Дата подання: 28 серпня 2019 09:16
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:27
Надайте будь - ласка конкретну відповідь, чи будуть внесені відповідні зміни до документації, щодо питання заданого вище. Дякую.
Відповідь: зміни до ТД зробляться сьогодні та оприлюднються
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 745 008,00
UAH з ПДВ
745 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 14:26
Електронний підпис
04 вересня 2019 18:27
Електронний підпис
04 вересня 2019 18:26
Epson EB-536Wi_535W_525W_530_520.pdf
04 вересня 2019 18:26
СЕС дошки.pdf
04 вересня 2019 18:26
Довідка про неосудність.pdf
04 вересня 2019 18:26
Epson EB-536Wi_RoHS.PDF
04 вересня 2019 18:26
Копія ІПН директора.pdf
04 вересня 2019 18:26
Статут ТОВ.pdf
04 вересня 2019 18:26
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 вересня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій