Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-08-21-001694-c 30a2d07053b1427682516bb640563510
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бочковська Наталія Олексіївна

+380463321196 ichnya_pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ічнянський центр первинної медико - санітарної допомоги" Ічнянської районної ради
Код ЄДРПОУ: 39089416
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., Ічня, Ковалівка 6
Контактна особа: Бочковська Наталія Олексіївна
+380463321196
ichnya_pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16700, Україна, Чернігівська область, м.Ічня, вул. Ковалівка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  15 вересня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 13:48
Сервер 21 08 19.docx
21 серпня 2019 13:48
сервер оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:00
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.

Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.

У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.

З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.

Однак, замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет прийняв рішення, що модель серверу має бути "Intel Xeon" та марку ми не вказуємо, за для дотримання конкуренції на аукціоні між учасниками аукціону
Система автоматично визначає найнижчу цінову пропозицію на аукціоні.
Тендерний комітет розглядає всі пропозиції учасників аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 29 000,00
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 12:48
propozitsiya ЧП Шульц 29000(1).pdf
28 серпня 2019 15:50
propozitsiya ЧП Шульц 29000(1).pdf
27 серпня 2019 14:46
propozitsiya ЧП Шульц 29000.pdf
27 серпня 2019 14:46
Сервер 21 08 19.pdf
27 серпня 2019 14:46
Доки ЧП Шульц.rar
27 серпня 2019 14:46
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Переможець 29 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:10

Документи

05 вересня 2019 16:09
переможець сервер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 16:09
переможець сервер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
розірвання договору.pdf укладений
09 жовтня 2019 13:33
договір сервер.pdf укладений
12 вересня 2019 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: не працюючий та неякісний товар