Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по Наддніпрянському шосе ПВ-1700, ПВ-1701, ПВ-1702, ПВ-1039, ПВ-1693, ПВ-1694, ПВ-1014 у Голосіївському та Печерському районах м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
23 368 207,20 UAH
UA-2019-08-21-001599-c e338dbf7bd48410483a2a3438c656a74
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт замовника: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа замовника: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:38
Очікувана вартість: 23 368 207,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по Наддніпрянському шосе ПВ-1700, ПВ-1701, ПВ-1702, ПВ-1039, ПВ-1693, ПВ-1694, ПВ-1014 у Голосіївському та Печерському районах м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, Наддніпрянське шосе ПВ-1700, ПВ-1701, ПВ-1702, ПВ-1039, ПВ-1693, ПВ-1694, ПВ-1014 у Голосіївському та Печерському районах м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 серпня 2019 13:32
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 13:31
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 23 027 122,71
UAH з ПДВ
23 027 122,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 23 338 270,00
UAH з ПДВ
23 338 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 11:09
public_doc.p7s
19 вересня 2019 11:09
public_doc.pdf
18 вересня 2019 18:24
Довідка МВС.pdf
18 вересня 2019 09:07
Довідка МВС.jpg
18 вересня 2019 09:07
Довідка Податкова.pdf
05 вересня 2019 21:02
sign.p7s
05 вересня 2019 19:22
Статут.pdf
05 вересня 2019 19:22
Технічне завдання.pdf
05 вересня 2019 19:22
Акт _3 _КБ-3_.pdf
05 вересня 2019 19:22
Акт _2 _КБ-3_.pdf
05 вересня 2019 19:22
Договір підряду _27-КР.pdf
05 вересня 2019 19:22
Договір надання послуг.pdf
05 вересня 2019 19:22
Довідка про працівників.pdf
05 вересня 2019 19:22
Довідка щодо санкцій.pdf
05 вересня 2019 19:22
Акт _1 _КБ-3_.pdf
05 вересня 2019 19:22
Ліцензія будівельна.pdf
05 вересня 2019 19:22
Акт _2 _КБ-2в_.pdf
05 вересня 2019 19:22
Гарантійний лист.pdf
05 вересня 2019 19:22
Довідка по 17 статті.pdf
05 вересня 2019 19:22
Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 19:22
Рішення засновника.pdf
05 вересня 2019 19:22
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 вересня 2019 19:22
Акт _3 _КБ-2в_.pdf
05 вересня 2019 19:22
Акт _1 _КБ-2в_ _1_.pdf
05 вересня 2019 19:22
Наказ _1.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 14:26
sign.p7s
05 вересня 2019 14:25
Статут.pdf
05 вересня 2019 14:25
Протоколи, наказ.pdf
05 вересня 2019 14:25
Працівники.pdf
05 вересня 2019 14:25
ПДВ.pdf
05 вересня 2019 14:25
МТБ.pdf
05 вересня 2019 14:25
Ліцензія.pdf
05 вересня 2019 14:25
Згода на обробку даних.pdf
05 вересня 2019 14:25
Згода від фізичних осіб.pdf
05 вересня 2019 14:25
Довідка ст 17 Закону.pdf
05 вересня 2019 14:25
Довідка про помилки.pdf
05 вересня 2019 14:25
Відомості про учасника.pdf
05 вересня 2019 14:25
Аналогічний договор.pdf
05 вересня 2019 14:25
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
Переможець 23 027 122,71
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"
#36797275
23 027 122,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 жовтня 2019 15:39
sign.p7s укладений
04 жовтня 2019 15:38
Договір №44-КР 03.10.2019.pdf укладений
04 жовтня 2019 15:38
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 18:51
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 18:50
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 17:14
ДУ №2 від 27.12.2019 р. до Дог. №44-КР від 03.10.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:10
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2019 16:43
ДУ№1 подовження від 20.12.2019 Наддніпрянське.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист ПП «БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ» вих. №153 від 16.12.2019 року (вх.5295/01 від 19.12.2019 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 120 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 26 грудня 2019 року.» 2. Календарний графік (Додаток 1) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 44-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 22773260,25 (Двадцять два мільйони сімсот сімдесят три тисячі двісті шістдесят грн. 25 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 3795543,38 (Три мільйони сімсот дев'яносто п'ять тисяч п'ятсот сорок три грн. 38 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 22773260,25 (Двадцять два мільйони сімсот сімдесят три тисячі двісті шістдесят грн. 25 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 3795543,38 (Три мільйони сімсот дев'яносто п'ять тисяч п'ятсот сорок три грн. 38 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 44-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 44-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку