Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в зборі та ноутбуки
Очікувана вартість
267 000,00 UAH
UA-2019-08-21-001564-c e1b9823e198b4962b532fede1df7b687
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Приймак

+380373043515 vashkivtsirada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вашківецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062073
Місцезнаходження: 59210, Україна , Чернівецька обл., м. Вашківці, вул. Героїв Майдану, 2
Контактна особа: Андрій Приймак
+380373043515
vashkivtsirada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:30
Очікувана вартість: 267 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Персональні комп’ютери в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59210, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, м.Вашківці, вул.Героїв Майдану, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59210, Україна, Чернівецька область, Вижницький район, м.Вашківці, вул.Героїв Майдану, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 13:25
Оголошення ВТ.doc
21 серпня 2019 13:25
Додаток 6.docx
21 серпня 2019 13:25
Додаток 5.docx
21 серпня 2019 13:25
Додаток 4.docx
21 серпня 2019 13:25
Додаток 3.docx
21 серпня 2019 13:25
Додаток 2.docx
21 серпня 2019 13:25
Додаток 1.docx
21 серпня 2019 13:25
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:02
Дата відповіді: 27 серпня 2019 17:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, радимо уважно прочитати тендерну документацію! Так:
1) Згідно п.10 Додатку 2 тендерної документації запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому Додатку Тендерної документації технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації.
Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати як «або еквівалент». Отже, учасники мають право пропонувати еквівалент товару, зазначеному в тендерній документації.
2) Згідно п.10 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним вимогам шляхом заповнення нижченаведеної таблиці в повному обсязі (обов‘язково зазначається виробник, модель або артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника). Отже, тендерна документація вже містить вимогу щодо зазначення учасниками моделі запропонованого товару.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (дана інформація наведена в пункті 5 розділу І тендерної документації). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону (дана інформація наведена в пункті 1 розділу V тендерної документації). У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції,без ПДВ” (дана інформація наведена в Додатку 1 тендерної документації). Отже пропозиції всіх учасників оцінюються на рівних умовах на основі єдиного критерію – «ціна» незалежно від форми оподаткування.
Документація
Дата подання: 22 серпня 2019 11:19
Дата відповіді: 27 серпня 2019 17:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерний комітет, розглянувши Ваше звернення, повідомляє, що з метою уникнення можливої дискримінації учасників процедури закупівлі не вважає за необхідне вносити зміни в тендерну документацію в запропонованій Вами редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 239 673,00
UAH з ПДВ
208 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 222 250,26
UAH з ПДВ
216 248,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 238 503,90
UAH з ПДВ
229 998,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 259 899,85
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 266 975,94
UAH з ПДВ
266 975,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 23:35
Електронний підпис
05 вересня 2019 23:33
довідка санкції.pdf
05 вересня 2019 23:33
Додаток 6.pdf
05 вересня 2019 23:33
Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 23:33
Статут копія.pdf
05 вересня 2019 23:33
повноваження директора.pdf
05 вересня 2019 23:33
Технічна документація.pdf
05 вересня 2019 23:33
12606279_пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 09:15
Електронний підпис
06 вересня 2019 09:14
Статут завірений.pdf
06 вересня 2019 09:14
Витяг_ПДВ.pdf
06 вересня 2019 09:14
Виписка_ЄДР_1.pdf
06 вересня 2019 09:14
Сертификат 2018.pdf
06 вересня 2019 09:14
Декларация.pdf
06 вересня 2019 09:14
Декларация ЭМС.pdf
06 вересня 2019 09:14
Висновок_Expert_PC.PDF
06 вересня 2019 09:14
ISO9001-2015.PDF
06 вересня 2019 09:14
ISO_14001-2015.pdf
06 вересня 2019 09:14
dell-worldwide-iso9001.pdf
06 вересня 2019 09:14
dell-iso50001-Poland-mfg.pdf
06 вересня 2019 09:14
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 17:01
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
05 вересня 2019 17:01
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
05 вересня 2019 17:01
philips Certificate-170925 (1).pdf
05 вересня 2019 17:01
Declaration_NV_Philips-2018-2_signed.jpg
05 вересня 2019 17:01
Declaration_NV_Philips-2018-1_signed.jpg
05 вересня 2019 17:01
Certificate-170926 (1).pdf
05 вересня 2019 17:01
Certificate-170925 (1).pdf
05 вересня 2019 17:01
ноутбук Dell 3567.pdf
05 вересня 2019 17:01
Інформаційний лист.pdf
05 вересня 2019 17:01
31. Фінансовий звіт за 2018.pdf
05 вересня 2019 17:01
28.Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 17:01
26. Проект договору.pdf
05 вересня 2019 17:01
21. Витяг ЄДР 26.07.19.pdf
05 вересня 2019 17:01
20. Виписка з реєстру ЄДР.PDF
05 вересня 2019 17:01
19 Лист-згода Лєбєдєва.pdf
05 вересня 2019 17:01
15. Статут.pdf
05 вересня 2019 17:01
07. Протокол зборів.PDF
05 вересня 2019 17:01
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 22:54
Електронний підпис
05 вересня 2019 22:51
3.Гарантійний лист.pdf
05 вересня 2019 22:51
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 14:01
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:59
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 13:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 208 750,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:41
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
#41675618
Відхилено 216 248,52
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:47
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 229 998,78
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:51
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 230 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:54
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 266 975,94
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:57

Документи

16 вересня 2019 17:41
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:39
№33_вiд_16.09.19.pdf
09 вересня 2019 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:45
№34_вiд_16.09.19.pdf

Документи

16 вересня 2019 17:51
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:49
№35_вiд_16.09.19.pdf

Документи

16 вересня 2019 17:54
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:53
№36_вiд_16.09.19.pdf

Документи

16 вересня 2019 17:57
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:55
№37_вiд_16.09.19.pdf
16 вересня 2019 17:55
№38_вiд_16.09.19.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 вересня 2019 17:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі