Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень патолого-анатомічного відділення КНП "Чугуївська ЦРЛ ім. М.І. Кононенка", за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гагаріна, буд. 12 (коригування) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 859 015,00 UAH
UA-2019-08-21-001116-c b56275ade8b44510aab2521f2098e864
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Овчарова

+380635823547 tania_l1997@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Чугуївська ЦРЛ ім.М.І.Кононенка"
Код ЄДРПОУ: 02002380
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Контактна особа: Татьяна Овчарова
+380635823547
tania_l1997@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:33
Очікувана вартість: 3 859 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 885,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень патолого-анатомічного відділення КНП "Чугуївська ЦРЛ ім. М.І. Кононенка", за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гагаріна, буд. 12 (коригування) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, вул. Гагаріна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 15:35
ТД зі змінами.pdf
28 серпня 2019 15:35
зміни до ТД.pdf
28 серпня 2019 15:35
додаток 2.pdf
21 серпня 2019 11:46
Додаток 3.pdf
21 серпня 2019 11:46
Додаток 1.pdf
28 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 15:35
ТД зі змінами.pdf
21 серпня 2019 11:46
ТД.pdf
28 серпня 2019 15:35
зміни до ТД.pdf
28 серпня 2019 15:35
додаток 2.pdf
21 серпня 2019 11:46
Додаток 2 (1).pdf
21 серпня 2019 11:46
Додаток 3.pdf
21 серпня 2019 11:46
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 21 серпня 2019 16:02
Дата відповіді: 26 серпня 2019 20:26
який клас наслідків?
Відповідь: Клас наслідків СС1
Питання
Дата подання: 21 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 26 серпня 2019 20:35
яка загальна кошторисна вартість будівництва за експертним звітом? яка вартість будівельних робіт за експертним звітом?
Відповідь: Вартість будівельних робіт за експертним звітом 3779,389 тис.грн.
персональні дані
Дата подання: 21 серпня 2019 16:48
Дата відповіді: 26 серпня 2019 20:32
Для уникнення подвійного тлумачення зазначте - чи є у розумінні замовника ПІБ або прізвище та ініціали працівника персональними даними?
Відповідь: Замовник керується статтею 1 Закону України «Про захист персональних даних». У цій статті надано визначення терміну персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
ЗУ "Про працю"?????
Дата подання: 21 серпня 2019 17:55
Дата відповіді: 26 серпня 2019 20:47
У розділі 1 тендерним комітетом затверджені терміни, один із термінів «працівник». У зазначеному терміні є посилання на Закон України «Про працю», тендерний комітет ви взагалі з глузду з’їхали? Надайте посилання на діючий Закон України «Про працю», а можливо ви самостійним законодавчий орган, який прийняв «новий» Закон України «Про працю»?, а шановний пане президент знає про його існування, він його підписав? Чи можливо у вас є свій гарант, як і свій Закон? Виправляйте цей жах!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Працівник — особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).

Замовником допущено описку, вважати вірним Закон України "Про охорону праці" від 14.10.1992 № 2694-XII.
файл у форматі РDF
Дата подання: 21 серпня 2019 18:22
Дата відповіді: 26 серпня 2019 20:58
У тендерній документації встановлено вимогу, що учасник подає документи у форматі PDF, чи має право учасник об’єднувати файли PDF у один файл?, як приклад «документи по статті 16.pdf» та у зазначеному файлі будуть усі документи, що вимагаються тендерною документацією по кваліфікаційним критеріям
Відповідь: Ні.
гарантії
Дата подання: 21 серпня 2019 19:11
Дата відповіді: 26 серпня 2019 20:59
У тд встановлені гарантійні листи, а саме: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що Учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження; Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується надати наведені вище документи у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією; Учасником у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист про те, що вся інформація та документи, які надані учасником є достовірними; Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію стосовно дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів; В складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі має надати документ в довільній формі, яким гарантує укладення договору у встановлені вище строки; Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, про що у складі пропозицій надається гарантійний лист; Учасники в складі тендерної пропозиції подають Гарантійний лист, в якому погоджуються з виконати вимоги, викладені в Додатку № 3. Чи може учасник скласти 1 гарантійний лист із змістом усіх гарантій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією встановлені вимоги до наявності певних документів із конкретним змістом цих документів, учасники повинні виконати ці умови у повному обсязі.
страхова
Дата подання: 21 серпня 2019 19:14
Дата відповіді: 26 серпня 2019 21:00
Чому вимога у тд «Страхова гарантія повинна передбачати, що термін дії гарантії автоматично минає, якщо її навіть не повернено після закінчення строку дії, а також у випадках настання підстав для її повернення» не передбачена у відповідному розділі «забезпечення тендерної пропозиції»?
Відповідь: Умова передбачена у пункті 3 розділу 3 тендерної документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» то логічно із ним поєднується.
єдр
Дата подання: 21 серпня 2019 19:34
Дата відповіді: 26 серпня 2019 21:07
Чим керується тендерний комітет встановлюючи вимогу про надання «витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та ще з одночасною вимогою «у випадку надання у складі пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій»?. Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко зазначено, що «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»! Тендерний комітет не вміє користуватись Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань? Чому саме за 10 днів?, можливо потрібно вивчати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» за десять днів до оголошення відкритих торгів?. Тендерним комітетом встановлено безпідставні незаконні вимоги, які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
кошти
Дата подання: 22 серпня 2019 07:57
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:33
яка сума коштів на рахунку замовника по цій закупівлі?
Відповідь: Згідно рішення XLVII сесії VII скликання Чугуївської районної ради від 13 червня 2019 року, за рахунок коштів іншої субвенції з обласного бюджету, на капітальний ремонт приміщень паталого - анатомічного відділення КНП «Чугуївська центральна районна лікарня ім. М.І. Кононенка», кошти на рахунок надійдуть, після закінчення процедури відкритих торгів та підписання угоди на виконання вищезазначених робіт.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 серпня 2019 13:30
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:36
Поясніть, навіщо вимагати Ліцензію на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів "IV" і "V" категорії складності, чинною не менше ніж до кінця 2019 року з видами робіт, які входять до предмету закупівлі, якщо клас наслідків вашого обєкта капітального ремонту "I". Дана вимога унеможливлює участь підприємствам, які мають досвід у цій галузі та є субєктами малого та середнього бізнесу, які не мають даної ліцензії. Вимагаємо внести зміни та виключити дикримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 серпня 2019 13:41
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:37
Поясніть, чому саме ці працівники повинні бути в штаті підприємтсва ? Цей пунк наводить на сумнів та логічність, більш схоже на чітке прописування документації під конкретного учасника. - Обов’язкова наявність у штаті Учасника мінімум по одному наступному спеціалісту: інженер або провідний інженер або головний інженер; виконавець робіт; покрівельник; плиточник; штукатур. Спеціалісти можуть бути залцчені за цивільно-правовими договорами згідно Закону, тому не має потреби тримати в штаті таких працівнків як покрівельник; плиточник; штукатур. Виключіть дискримінаційні вимоги, або ми будемо змушені звернутись до Атимонопольного комітету України, для вирішення даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 серпня 2019 13:45
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:41
*Аналогічним договором в даній закупівлі вважається повністю виконаний договір, предметом якого є капітальний ремонт з виконання видів робіт співставних за складом та характером, передбачених в проекті (Додаток № 3), наданому в тендерній документації (не менше 3- х видів робіт по в не менше ніж 3-х Розділах технічного завдання) - ця вимога є дискримінаційною, тому що види робіт згідно Додатку 3 Замовника можуть бути у сотаві трьох договорів, а наявність договору з конкретними видами робіт згідно технічного авдання неможливе. Ця вимога унемодливлює участь багатьох учасників, які мають досвід у виконанні робіт, але не за одним договором, а за декількома. Внесіть зміни, або напишіть детальніше.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
Дискримінація
Дата подання: 22 серпня 2019 18:06
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:43
Вищезазначеним питанням від учасника зазначено, що клас наслідків за цим об’єктом є СС1, якщо це так поясніть на підставі яких нормативно-правових актів вами встановлена вимога про наявність ліцензії? А також, надайте посилання на діючий нормативно-правовий акт на підставі якого вами встановлена вимога про наявність ліцензії «"IV" і "V" категорії складності», підкреслюємо, саме ліцензії "IV" ТА "V" категорії складності? Встановлення зазначеної вимоги порушує статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
оплата
Дата подання: 22 серпня 2019 18:30
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:45
Пунктом 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів тендерним комітетом зазначено, що оплата за виконані роботи проводиться протягом 30 банківських днів, зазначена вимога також підтверджується проектом договору але у тендерній документації встановлено вимогу «На виконання пункту 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо відкритого небюджетного рахунку на ім’я учасника в органах Казначейства.». Пункт 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 регламентує лише ПОПЕРЕДНЮ оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками. Якщо по цій закупівлі не планується здійснення попередньої оплати, які законні підстави вимагати у учасників наявність відкритого небюджетного рахунку? Є підстави погодитись із текстом попередніх питань про те, що «Цей пункт наводить на сумнів та логічність, більш схоже на чітке прописування документації під конкретного учасника». Вимога є нелогічною та порушує вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 4.7. проекту договору замовником передбачено можливість надати Підряднику аванс на строк не більше трьох місяців (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №.117 та від 27.12.2001 №1764), у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт. Оплата авансу здійснюється тільки з дотриманням вимог пункту Пункт 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117.
гарантія
Дата подання: 22 серпня 2019 18:43
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:48
У тендерній документації є вимога про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії. Враховуючи вимоги до страхової гарантії вона повинна відповідати положенням Закону України «Про страхування» та бути безвідкличною та безумовною. Надайте чітке посилання на чинний закон та (або) підзаконний нормативно-правовий акт, який визначає що таке безвідклична гарантія та що таке безумовна гарантія? Також вимагаємо зазначити правові підстави (із посилання на пункт, частину, статтю та назву нормативно-правового акту) включення зазначеної вимоги до страхової гарантії відповідно до Закону України «Про страхування»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
довідка
Дата подання: 22 серпня 2019 19:08
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:44
У пункті 5.1.1 йде мова про довідку, яка повинна містити певну інформацію про наявність в учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази, але пункт 5.1. також містить таблицю на яку пункт 5.1.1 не має посилання. Поясніть цю невідповідність, що саме повинен надати учасник: довідку? або довідку у формі таблиці? або довідку та довідку у формі таблиці? Тендерний комітет поясніть чому у вашій документації є вимоги із подвійним тлумаченням?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає усю необхідну інформацію визначеною пунктом 5.1.
довідка
Дата подання: 22 серпня 2019 19:16
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:45
У стовбці 3 таблиці пункту 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації тендерним комітетом зазначено «виробник/марка», як розуміти учасникам, які планують взяти учать, цей текст, та що саме повинен зазначити учасник: Виробника? Або марку? Або виробника та марку?
Відповідь: Виробник та марка.
довідка
Дата подання: 22 серпня 2019 19:23
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:47
У стовбці 3 таблиці пункту 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації тендерним комітетом зазначено «термін експлуатації (років)». Поясніть, що саме повинен зазначити учасник якщо термін експлуатації його машин, механізмів тощо складає менше року? Та що повинен зазначити учасник якщо його машини, механізми тощо ще не перебували у експлуатації та є новими?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадка, якщо обладнання нове або експлуатується менше року, слід вказати «менше року».
довідка
Дата подання: 22 серпня 2019 19:42
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:49
У стовбці 5 таблиці пункту 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації тендерним комітетом зазначено «Власна, орендується, лізинг». Чому зазначеною таблицею встановлені вимоги щодо обов’язкового права користування майном? Стаття 16 Закону України не встановлює вимогу щодо обов’язкового права користування майном, а встановлює вимогу про «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Статті 627, 628 Цивільного кодексу України визначають, що «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості», «1. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. 2. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.» Таким чином, вимога «Власна, орендується, лізинг» обмежує конкуренцію та порушує вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник може підтвердити «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» і іншими договорами, які відповідатимуть діючому законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені уточнення до тендерної документації.
довідка
Дата подання: 22 серпня 2019 19:46
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:52
У пункті 5.1. щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази наявна таблиця. Тендерний комітет поясніть: чи має право учасник відходити від форми зазначеної таблиці, доповнювати її новими пунктами, стовбцями, змінювати текст зазначений у таблиці тощо?
Відповідь:
Учасник має право внести зміни до зазначеної таблиці, але іі зміст не повинен змінюватись.
КЕП
Дата подання: 22 серпня 2019 20:01
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:55
У підпункті «f» пункту 1 розділу 1 тендерної документації є вимога про накладання КЕП на кожний завантажений файл учасника до кінцевого строку подання пропозиції. Зазначеною вимогою тендерним комітетом покладено обов’язок на учасника підписати КЕП усі завантажені файли, не усі завантажені файли тендерної пропозиції учасника, а будь-які завантажені документи учасника. Виникає питання чи повинен учасник, який завантажує оновлену пропозицію за результатами аукціону та учасник-переможець, який завантажує документа на переможця накладати КЕП на файли подані після кінцевого строку подання пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен накладати КЕП на кожний документ, оприлюднений в системі електронних закупівель.
проект договору
Дата подання: 22 серпня 2019 20:21
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:57
Пункт 17.8 додатку 2 проекту договору має додатки до Договору, які є невід’ємною частиною Договору. Додаток № 2 пункту 17.8 до проекту договору має назву «Календарний план виконання робіт», а сам додаток №2 до договору про закупівлю робіт має назву «план фінансування робіт». Тендерний комітет, Календарний план виконання робіт та план фінансування робіт це не однакові речі. Враховуючи, що закупівля перевищує 1 млн грн. цей договір буде направлено місцевою казначейською службою до Головне управління Державної казначейської служби України у Харківській області, а у цій установі шановна Ворвуль Ірина Михайлівна не завізує вам цей договір та за результатами ваша закупівля буде помножена на «нуль». Наведіть порядок у своєму проекті договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначений договір є проектом та не має остаточної редакції. Замовник та учасник-переможець під час укладання договору про закупівлю укладають договір про закупівлю дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, тому умови договору про закупівлю можуть бути скориговані відповідно до чинного законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКА" 3 705 735,83
UAH з ПДВ
3 705 735,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА ПРОФ" 3 779 614,80
UAH з ПДВ
3 779 614,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 13:30
КБ-3 - 03.pdf
05 вересня 2019 13:30
КБ-3 - 02.pdf
05 вересня 2019 13:30
КБ-3 - 01.pdf
05 вересня 2019 13:30
Договор - 03.pdf
05 вересня 2019 13:30
Договор - 02.pdf
05 вересня 2019 13:30
Договор - 01.pdf
05 вересня 2019 13:30
Видкуки - 3 шт.pdf
05 вересня 2019 13:30
ЕРДР.pdf
05 вересня 2019 13:30
Наказ.pdf
05 вересня 2019 13:30
Статут.pdf
05 вересня 2019 13:30
Лицензия.pdf
05 вересня 2019 13:30
Дозвил.pdf
05 вересня 2019 13:30
Тен.пропоз.pdf
05 вересня 2019 13:30
ДЦ з розрахунками.rar

Публічні документи

14 вересня 2019 07:55
Електронний підпис
14 вересня 2019 07:53
Довідка по фіз особі.pdf
12 вересня 2019 06:37
Електронний підпис
12 вересня 2019 06:22
справка.pdf
12 вересня 2019 06:22
справка МВД.pdf
05 вересня 2019 13:05
Електронний підпис
05 вересня 2019 05:43
Електронний підпис
05 вересня 2019 05:40
Document_USR_1005711472.pdf
05 вересня 2019 05:40
Тендерна пропозиція.PDF
05 вересня 2019 05:40
Розрахунок 1-1.PDF
05 вересня 2019 05:40
Розрахунки 1-2, 5, 6.PDF
05 вересня 2019 05:40
Протокол комісії 3.pdf
05 вересня 2019 05:40
Протокол комісії 2.pdf
05 вересня 2019 05:40
Протокол комісії 1.pdf
05 вересня 2019 05:40
Проект Договору.rar.sig
05 вересня 2019 05:40
Проект Договору.rar
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Тєльной.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Тєльной 2.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Тєльной 1.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Куц.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Куц 2.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Куц 1.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Жуков.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Жуков 1.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Доля.pdf
05 вересня 2019 05:40
Посвідчення Доля 1.pdf
05 вересня 2019 05:40
План фінансування робіт.PDF
05 вересня 2019 05:40
Локальні кошториси.PDF
05 вересня 2019 05:40
Лист-відгук.PDF
05 вересня 2019 05:40
Договірна ціна.PDF
05 вересня 2019 05:40
Довідка про працівників.PDF
05 вересня 2019 05:40
Відомості з ЄДР.PDF
05 вересня 2019 05:40
Відомість ресурсів.PDF
05 вересня 2019 05:40
Аналогічний договір.PDF
05 вересня 2019 05:40
Cтатут.pdf
05 вересня 2019 05:40
Свiдоцтво.rar
05 вересня 2019 05:40
Правила.rar
05 вересня 2019 05:40
Лiцензiя.rar
05 вересня 2019 05:40
Договiр_832.rar
05 вересня 2019 05:40
Гарантiя_832.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКА"

ТОВ "НІКА ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКА"
#30884351
Відхилено 3 705 735,83
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:50
ТОВ "НІКА ПРОФ"
#40860777
Переможець 3 779 614,80
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКА ПРОФ"
#40860777
3 779 614,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:49
ДУ 5_1 Капітальний ремонт паталогоанатомічного відділення.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 14:48
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 09:59
Додаткова угода № 4_1 Капремонт морг.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:09
ніка проф.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 10:57
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 12:31
Додаткова угода №2.jpg зміни до договору
30 грудня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:51
Договірна ціна.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 17:49
кошторисно-будівельні роботи.rar зміни до договору
23 грудня 2019 17:49
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 17:49
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 16:02
додаток 1.jpeg укладений
20 вересня 2019 15:59
додаток 2.jpeg укладений
20 вересня 2019 15:59
договор.pdf укладений
20 вересня 2019 15:59
додаток3.docx укладений
20 вересня 2019 15:59
додаток4.docx укладений
20 вересня 2019 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1998
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1998
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1998
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1998
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 17.2 договору підряду № 1998 від 20.09.2019 року викласти в наступній редакції: "Договір набуває чинності з моменту його укладання і діє до 31.12.2022 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань"
Номер договору про закупівлю: 1998
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення
Номер договору про закупівлю: 1998
Договір:
Номер додаткової угоди: 5_1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML