Придбання комп’ютерної техніки (ноутбук в комплекті із програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-08-21-001000-c fa34bf8643aa43baa1fcbf0ec22fbd39
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт замовника: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа замовника: Кугай Олена Миколаївна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 серпня 2019 11:48
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 11:30
ТД Компютера (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання . Всі вимоги наведені в тендерній документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку