Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональний комп’ютер
Очікувана вартість
125 331,00 UAH
UA-2019-08-21-000921-c ad18eac2a4e145dbb98eeb9edeb30094
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бакум

+380325222542 p_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39013038
Вебсайт: https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4
Контактна особа: Ольга Бакум
+380325222542
p_tar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 13:00
Очікувана вартість: 125 331,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 626,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Портативні комп’ютери (ноутбуки) (Кошти в рамках реалізації Програми розвитку освіти Львівщини на 2017-2020 роки, відповідно до розпорядження голови Львівської облдержадміністрації від 14 червня 2019 року № 613/0/5-19 „Про виділення субвенції”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80362, Україна, Львівська область, смт. Куликів, вул. Винниченка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
персональний комп’ютер (Кошти в рамках реалізації Програми розвитку освіти Львівщини на 2017-2020 роки, відповідно до розпорядження голови Львівської облдержадміністрації від 14 червня 2019 року № 613/0/5-19 „Про виділення субвенції”)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80362, Україна, Львівська область, смт. Куликів, вул. Винниченка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 11:22
Специфікація комп'ютер Куликів.doc
21 серпня 2019 11:22
Специфікація ноути Куликів.doc
21 серпня 2019 11:22
Оголошення ноути та персональні компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:07
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо Вас уважно прочитати оголошення про проведення допорогової закупівлі. 1. Ми не вказуємо конкретної марки, моделі. 2. Ми так і прописали. 3) Так, як остаточну

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 116 000,00
UAH з ПДВ
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 12:55
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 12:55
гантійний лист 1.pdf
29 серпня 2019 12:55
антійний лист.pdf
29 серпня 2019 12:55
сертификатWindows-10-Pro.jpg
29 серпня 2019 12:55
Сертификаты леново.rar
29 серпня 2019 12:55
Сервіс_центри.pdf
29 серпня 2019 12:55
Таблиця відповідності.pdf
29 серпня 2019 12:55
propozitsiya_ 116000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 116 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 14:58

Документи

04 вересня 2019 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 11:28
договір Компаком.pdf укладений
23 вересня 2019 11:27