Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дидактичні матеріали для потреб загальноосвітніх закладів Черкаського району (Нова українська школа, початкова школа)
Очікувана вартість
347 720,00 UAH
UA-2019-08-21-000854-c ● 352daae48aa2418aad4324b7ddec6762
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146989 |
Вебсайт: | http://rvo.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157 |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Владиславович 380472648645 ckrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 347 720,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
відповідність вимогам тендерної документації, технічному опису
Тендерна документація
23 серпня 2019 14:01 |
ДКТ дидактичні матеріали.doc | |
21 серпня 2019 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 11:14 |
Договір дидактічні матеріали.doc |
23 серпня 2019 14:01 |
ДКТ дидактичні матеріали.doc
|
||||||||||
21 серпня 2019 11:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||
21 серпня 2019 11:14 |
Договір дидактічні матеріали.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 21 серпня 2019 16:16
Дата відповіді: 22 серпня 2019 09:01
Доброго дня!
Просимо звернути увагу, що Вами у додатку 2 тендерної документації вимагається надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару. Наголошуємо, що висновок СЕС про відповідність вимогам технічних регламентів запропонованого товару отримати неможливо, оскільки предметом закупівлі є дидактичні матеріали до складу яких не входять електронні пристрої. Враховуючи викладене, просимо видалити або змінити зазначену вимогу, зокрема, передбачати необхідність надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар.
Крім того, звертаємо увагу, що у пункті 5 розділу 3 тендерної документації (сторінка 8) зазначено, що у разі, якщо учасник закупівлі є виробником продукції, що складає предмет закупівлі, такий учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва з зазначенням їх місцерозташування та легалізації згідно чинного законодавства. Просимо надати роз’яснення, який саме документ мається на увазі, та у разі, якщо надання такого документа є недоцільним (зважуючи на те, що предметом закупівлі є саме дидактичні матеріали) просимо змінити або вилучити зазначену вимогу тендерної документації.
Заздалегідь вдячні за співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дякуємо за питання ! До тендерної документації будуть внесені зміни
Роз'яснення щодо умови документації
Дата подання: 23 серпня 2019 13:07
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:55
Вітаємо. Відповідно до умов додатку 3 тендерної документації Замовником закуповується набір музичних інструментів до якого входять Бубни великі, Дерев’яні кастаньєти, Маракас великий, Сопілки (32 см), Ксилофон, Трикутник. Просимо надати роз’яснення скільки саме бубнів, кастаньєт та сопілок має входити до комплекту?.
Крім того, у пункті 6 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагає надати гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якому необхідно зазначити, зокрема, модель товару. Звертаємо увагу, що окремі позиції предмету закупівлі не передбачають наявності моделі, зокрема, фізичні карти, глобуси, танграм тощо.
Просимо видалити зазначену вимогу, або передбачити необхідність зазначення моделі в разі наявності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо !!! До набору музичних інструментів входять Бубни великі, Дерев’яні кастаньєти, Маракас великий, Сопілки (32 см), Ксилофон, Трикутник, усе в одному екземплярі ! Стосовно надання гарантійного листа щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якому необхідно зазначити, зокрема, модель товару, очікуйте на зміни!!!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000854-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2959918263
Дата подання: 23 серпня 2019 11:42
Вимога щодо усунення дискримінаційної умови тендерної документації
Доброго дня!
У підпункті 8 пункту 5 розділу 3 тендерної документації міститься вимога щодо необхідності надання документу у нотаріально затвердженій формі, що в штаті учасника знаходиться відповідальна особа щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування дидактичних матеріалів, що складає предмет закупівлі.
Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації, оскільки така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, в тому числі до нас, які не мають такої особи в штаті та не зобов’язані її мати. Діяльність з постачання, зокрема, транспортування дидактичних матеріалів не є специфічною галуззю, що пов’язана із ризиками пожежеутворення, а отже не потребує наявності у штаті учасника відповідальної особи щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування дидактичних матеріалів. Відсутність зазначеної особи у штаті учасника жодним чином не впливає на можливість такого учасника якісно, в повній мірі та вчасно здійснити постачання предмета закупівлі.
Крім того, вимога щодо необхідності нотаріального затвердження такого документа призводить до додаткових фінансових витрат учасника, що в подальшому буде відображено у збільшені цінової пропозиції учасника.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи викладене, просимо виключити зазначену умову з тендерної документації задля розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та запобіганню порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
У підпункті 8 пункту 5 розділу 3 тендерної документації міститься вимога щодо необхідності надання документу у нотаріально затвердженій формі, що в штаті учасника знаходиться відповідальна особа щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування дидактичних матеріалів, що складає предмет закупівлі.
Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації, оскільки така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, в тому числі до нас, які не мають такої особи в штаті та не зобов’язані її мати. Діяльність з постачання, зокрема, транспортування дидактичних матеріалів не є специфічною галуззю, що пов’язана із ризиками пожежеутворення, а отже не потребує наявності у штаті учасника відповідальної особи щодо дотримання правил протипожежної безпеки під час зберігання та транспортування дидактичних матеріалів. Відсутність зазначеної особи у штаті учасника жодним чином не впливає на можливість такого учасника якісно, в повній мірі та вчасно здійснити постачання предмета закупівлі.
Крім того, вимога щодо необхідності нотаріального затвердження такого документа призводить до додаткових фінансових витрат учасника, що в подальшому буде відображено у збільшені цінової пропозиції учасника.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи викладене, просимо виключити зазначену умову з тендерної документації задля розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та запобіганню порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 12:07
Дякуємо за запитання! Будуть внесені зміни до тендерної документації
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дидактичні матеріали для потреб загальноосвітніх закладів Черкаського району (Нова українська школа) |
Опис предмету закупівлі: |
відповідність технічному опису та вимогам чинного законодавства
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 179 560,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 897,80 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
11 од
Ляльковий театр (12 персонажів з ширмою)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
86 од
Лупа шкільна ручна
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
34 од
Моделі геометричних тіл та фігур
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
42 од
Набір годинників пісочних (1,2,5,10 хв)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 1'57
Дата доставки:
20 жовтня 2019
15 од
Набір цифр і знаків (демонстраційний) на магнітах
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
15 од
Комплект для навчання грамоти і письма
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
15 од
Набір настільних розвивальних ігор
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
34 од
Танграм
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
12 од
Набір музичних інструментів
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
15 од
Терези демонстраційні з набором важків
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
15 од
Дитяча карта світу
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
10 од
Набір дорожніх знаків
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
28 од
Демонстраційний комплект вимірювальних приладів
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, Черкаси, В.Чорновола, 157
Дата доставки:
20 жовтня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (субвенція НУШ) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
103 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
113 500,00
UAH з ПДВ
|
111 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
143 900,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
177 850,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" |
141 490,00
UAH з ПДВ
|
141 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
143 000,00
UAH з ПДВ
|
143 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
118 101,20
UAH з ПДВ
|
112 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" #2652612694 |
Відхилено |
103 200,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 16:26
|
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3144302450 |
Відхилено |
111 999,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 13:27
|
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2959918263 |
Переможець |
112 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 11:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 вересня 2019 10:42 |
Коментар щодо відміни: | відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом |
Документи:
12 вересня 2019 10:41
|
ПРОТОКОЛ № 120-2019.docx |