Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» - Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсних кімнат в загальноосвітніх закладах Саксаганського району (співфінансування державного та міського бюджетів)
Очікувана вартість
790 784,00 UAH
UA-2019-08-21-000789-c 97924d32f3fe4f59b9db05b8d28dbbfb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інга Олійник

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Інга Олійник
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:30
Очікувана вартість: 790 784,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 953,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комп.
«Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» - Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсних кімнат в загальноосвітніх закладах Саксаганського району (співфінансування державного та міського бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані заклади Замовника (дислокація згідно Додатку 10 тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі через Державну казначейську службу України шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника на підставі відповідних рахунку - фактури, видаткової накладної та/або акту прийняття-передачі в строк протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:58
ТД обладнання ресур. кімнат.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:12
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо першого питання. Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 5 тендерної документації. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Щодо другого питання. Дану вимогу встановлено Замовником до Учасників та зазначено в. п.2 Інших вимог до товару та до учасників процедури закупівлі Додатку 5 тендерної документації. Щодо третього питання. Згідно з п. 5 Р.1 тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 676 712,40
UAH з ПДВ
676 712,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 779 996,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пасс А.П. 773 500,00
UAH з ПДВ
765 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 13:06
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:46
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:46
8. Свідоцтво ПДВ.pdf
06 вересня 2019 10:46
4. Довідка санкції.pdf
06 вересня 2019 10:46
23. Лист-гарантія.pdf
06 вересня 2019 10:46
20. Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 10:46
2. Довідка працівники.pdf
06 вересня 2019 10:46
19. Сертифікати.pdf
06 вересня 2019 10:46
18. Порівняльна таблиця.pdf
06 вересня 2019 10:46
15. Копія паспорту.pdf
06 вересня 2019 10:46
12. Авторизаційний лист.pdf
06 вересня 2019 10:46
1. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 14:01
Беспл.запрос дет.инфо.docx
02 вересня 2019 14:01
Гарантия документы.PDF
02 вересня 2019 14:01
Защита окр.средЫ.PDF
02 вересня 2019 14:00
Описание документов.PDF
02 вересня 2019 14:00
Про украденную печать.PDF
02 вересня 2019 14:00
Технические.PDF
02 вересня 2019 14:00
Цена.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП Пасс А.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 676 712,40
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:27
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39541310
Переможець 750 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39541310
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:28
ДУ до Договору №77ВТ.PDF зміни до договору
11 грудня 2019 15:28
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 09:39
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 09:39
ДУ №1 до Договору №77ВТ.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 09:39
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 15:07
Договір 77ВТ.pdf укладений
11 жовтня 2019 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі без збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 77ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 77ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 750 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 000,00 UAH)