Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Indicator of the National Classifier of Ukraine DK 021: 2015 “Uniform Procurement Vocabulary” - 09110000-3 - Solid fuel (coal of the AKO stone brand (25-100), coal of the AO stone brand (25-70), coal of a stone mark AM (13-25), coal of the AO brand stone (25-50), coal of the DG brand (25-100), coal of the ZhKO brand of brand (25-80))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська область обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а |
Контактна особа: |
Царук Олена Вікторівна +380485331750 komunosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMON INSTALLATION OF THE COMMON PROPERTY OF THE TERRITORIAL COMMUNITIES OF THE ROZDILNYANSK REGION "SOCIAL DISTRICT CENTER FOR SUPPORT AND SERVICE OF BODIES AND EDUCATIONAL INSTITUTIONS" |
National ID: | 38302654 |
Contact point: |
Tsaruk Elena Viktorovna +380485331750 komunosvita@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 6 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 21 серпня 2019 17:13 |
Enquiries until: | 13 жовтня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 19 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 жовтня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 6 290 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у п.1.1. Договру, на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 16:19 |
перелік змін - 2.docx | |
15 жовтня 2019 16:19 |
Проект договору - до документації зі змінами - 2.doc | |
15 жовтня 2019 16:19 |
ТД (вугілля) зі змінами - 2.doc | |
12 вересня 2019 15:52 |
перелік змін.docx |
15 жовтня 2019 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 жовтня 2019 16:19 |
перелік змін - 2.docx
|
||||||
15 жовтня 2019 16:19 |
Проект договору - до документації зі змінами - 2.doc
|
||||||
15 жовтня 2019 16:19 |
ТД (вугілля) зі змінами - 2.doc
|
||||||
12 вересня 2019 15:52 |
перелік змін.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 18 вересня 2019 19:13
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-07-000040 ● 82912236ce7748709ee03b479637abff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 09:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
07.11.2019 Одеса № 391
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 07.11.2019
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.11.2019 № 391
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
8. UA-2019-08-21-000737-a 21.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-08 16:31:50
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 07.11.2019 № 391 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, яка проводиться Комунальною установою спільної власності територіальних громад Роздійльнянського району «Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів і установ освіти» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-08-21-000737-a).
У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива та відповідно
до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень
із таких питань:
1) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» вимоги пункту 7.8 додатку № 1
до тендерної документації стосовно підтвердження його договірних відносин
з виробником вугілля у вигляді копії діючого договору про співпрацю учасника
із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами, завірену підписом та печаткою обох сторін,
тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки
№ 01-02/2018 від 01.02.2018, укладений з постачальником ТОВ «Вуглепостач транс»
та копію договору поставки № 0107/2019 від 01.07.2019, укладений
з ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм»?
2) Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «Виробниче об’єднання «ОБЛПАЛИВО» вимоги
пункту 7.8 додатку № 1 до тендерної документації стосовно підтвердження його договірних відносин з виробником вугілля у вигляді копії діючого договору про співпрацю учасника із безпосереднім виробником вугілля (якщо учасник не являється виробником), його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем марок, що становлять предмет закупівлі за даними торгами, завірену підписом та печаткою обох сторін, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки вугільної продукції № 21-06/17 від 21.06.2017, укладений
з постачальником ТОВ «Вуглепостач транс» та копію договору поставки вугільної продукції № ДГ-0000004 від 09.08.2018, укладений з ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм»?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення стосовно обґрунтування рішення Замовника про допущення до оцінки тендерних пропозиції учасників
ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» та ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-13 13:00:21
Пояснення
Тендерна пропозиція ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» містить копію договору поставки вугільної продукції № 21-06/17 від 21.06.2017, укладений з постачальником ТОВ «Вуглепостач транс» та копію договору поставки вугільної продукції № ДГ-0000004 від 09.08.2018, укладений з ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм» повністю відповідає вимогам тендерної документації , а саме п. 7.8 Додатку 1.
Також, ПрАТ «Виробниче об’єднання «ОБЛПАЛИВО» у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки вугільної продукції № 21-06/17 від 21.06.2017, укладений з постачальником ТОВ «Вуглепостач транс» та копію договору поставки вугільної продукції № ДГ-0000004 від 09.08.2018, укладений з ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Вугілля Дон Прайм», що повністю відповідає вимогам п. 7.7 Додатку 1 тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком проведеного моніторингу
2019-11-19 20:29:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна, Одеська область обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" #30514975 |
Переможець |
6 234 660,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:49
|
плат доручення | укладений |
01 квітня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:17
|
Додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 17:35
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 18:24
|
підписаний договір | укладений |
21 листопада 2019 18:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5. ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі від 25.12.2015 р. №922-VІІІ та п.11.2. Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Строк дії договору № 169 від 21.11.2019 року продовжується на І квартал 2020 року до 31 березня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |