Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спостереження за деформативним станом причалів
Очікувана вартість
158 333,33 UAH
UA-2019-08-21-000693-a ● d167e7c8f2fa45c48d9c83096eadfa0f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728418 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Стрюков Олексій Олександрович +380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 12:33 |
Очікувана вартість: | 158 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Спостереження за деформативним станом причалів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Спостереження за деформативним станом причалів (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно Додатку 3 до тендерної документації | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 80 |
Iнша подія | згідно Додатку 3 до тендерної документації | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 16:42 |
ТД спостереження.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо тексту проекту договору
Дата подання: 23 серпня 2019 22:00
Дата відповіді: 27 серпня 2019 12:01
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни у редакцію до проекту Договору:
П.1.1. «Послуги із спостережень за деформативним станом причалів» за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань».
П. 3.3. читати у редакції:
п.3.3. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Технічного завдання) під час приймання результатів наданих Послуг Замовник має право відмовитися від підписання Акту наданих Послуг та скласти Акт про строки та порядок усунення недоліків із вказівкою недоліків і строків їх усунення. Зазначений акт складається у двох примірниках та надається на погодження Виконавцю, який у разі згоди із змістом цього акту підписує його та усуває всі недоліки у визначений цим актом строк. У разі незгоди Виконавця із змістом цього акту спір вирішується в порядку, встановленому Договором.
П.4. 2.читати в редакції:
п.4.2. Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця аванс в сумі: _____________ грн., окрім того ПДВ ___________ грн., усього:__________ грн., (30 % від вартості послуг) в продовж 10-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Договору.
Замовник здійснює остаточний розрахунок за Договором шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку, протягом 15 (п’ятнадцяти ) банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця.
П. 7.4. читати у редакції:
п.7.4. У разі порушення строків усунення недоліків (дефектів) у наданих Послугах, встановлених в Акті про строки та порядок усунення недоліків (дефектів), Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг, наданих з недоліками (дефектами),за кожен день прострочення усунення недоліків (дефектів).
Якщо Сторони не погодяться щодо виявлення недоліків у розробленій технічній документації, вони визначаються погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.
П.7.5. виключити.
П.11.2. читати у редакції (останній абзац-доповнити):
- узгодженої зміни ціни в бік зменшення (з відповідним зменьшенням послуг).
П.11.9. читати у редакції
п.11.9. Після завершення надання послуг, підписання Актів наданих послуг, та сплати віконанніх послуг, звітні матеріали набирають права власності Замовника та можуть бути використані за його розсудом, у тому числі передані виключно за рішенням Замовника третім особам без попереднього погодження з розробником звітів. Виконавець зобов’язується не передавати без письмової згоди Замовника дані та звіти, отримані в результаті надання послуг за цим Договором, третім особам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо про наступне.
Викладена у Вашому зверненні пропозиція не містить питання та не передбачає надання роз’яснень стосовно предмету закупівлі.
Водночас, відносно Вашого твердження щодо доцільності внесення змін до проекту договору, вважаємо за необхідне зауважити, що жоден із запропонованих до зміни пунктів договору не суперечить чинному законодавству та відповідає інтересам Замовника.
Щодо запропонованої редакції п. 3.3 проекту договору: якість наданих послуг оцінюється Замовником відповідно до вимог, передбачених умовами Договору, в тому числі, і технічного завдання. Отже, в даному пункті проекту Договору мається на увазі виявлення недоліків під час приймання результатів наданих послуг саме в межах Договору та Технічного завдання, тому внесення в проект Договору запропонованих Вами змін недоцільно
Щодо редакції п.4.2. проекту договору: враховуючи те, що для виконання умов договору немає необхідності в придбанні додаткових матеріалів/виробів, вважаємо недоцільним включати в умови проекту Договору здійснення авансового платежу відповідно до Вашої пропозиції.
Щодо редакції п.7.4. проекту Договору: залучення у разі невідповідності Послуг умовам Договору «погодженого експерта» або «експерта призначеного судом» не відповідає інтересам Замовника та має вирішуватись під час судового розгляду в порядку визначеному ГПК України.
Щодо виключення п. 7.5. проекту договору: зазначений пункт відповідає умовам чинного законодавства, а саме: статтям 22 та 552 Цивільного кодексу України, отже підстав для його корегування немає.
Щодо редакції п.11.2. проекту договору: надана пропозиція суперечить пункту 5 абзацу 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Щодо редакції п.11.9. проекту договору: внесення зазначених змін недоцільне, оскільки відповідно до п.4.2. проекту Договору: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Виконавця належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня її отримання. (Застосовується для платників ПДВ) або п.4.3. проекту Договору: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. (Застосовується для неплатників ПДВ).
Викладена у Вашому зверненні пропозиція не містить питання та не передбачає надання роз’яснень стосовно предмету закупівлі.
Водночас, відносно Вашого твердження щодо доцільності внесення змін до проекту договору, вважаємо за необхідне зауважити, що жоден із запропонованих до зміни пунктів договору не суперечить чинному законодавству та відповідає інтересам Замовника.
Щодо запропонованої редакції п. 3.3 проекту договору: якість наданих послуг оцінюється Замовником відповідно до вимог, передбачених умовами Договору, в тому числі, і технічного завдання. Отже, в даному пункті проекту Договору мається на увазі виявлення недоліків під час приймання результатів наданих послуг саме в межах Договору та Технічного завдання, тому внесення в проект Договору запропонованих Вами змін недоцільно
Щодо редакції п.4.2. проекту договору: враховуючи те, що для виконання умов договору немає необхідності в придбанні додаткових матеріалів/виробів, вважаємо недоцільним включати в умови проекту Договору здійснення авансового платежу відповідно до Вашої пропозиції.
Щодо редакції п.7.4. проекту Договору: залучення у разі невідповідності Послуг умовам Договору «погодженого експерта» або «експерта призначеного судом» не відповідає інтересам Замовника та має вирішуватись під час судового розгляду в порядку визначеному ГПК України.
Щодо виключення п. 7.5. проекту договору: зазначений пункт відповідає умовам чинного законодавства, а саме: статтям 22 та 552 Цивільного кодексу України, отже підстав для його корегування немає.
Щодо редакції п.11.2. проекту договору: надана пропозиція суперечить пункту 5 абзацу 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Щодо редакції п.11.9. проекту договору: внесення зазначених змін недоцільне, оскільки відповідно до п.4.2. проекту Договору: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Виконавця належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня її отримання. (Застосовується для платників ПДВ) або п.4.3. проекту Договору: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. (Застосовується для неплатників ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" |
110 000,00
UAH
|
108 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" |
120 000,00
UAH
|
109 100,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Будівельна організація Чорного моря |
139 986,00
UAH
|
139 986,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" #32290523 |
Переможець |
108 400,00
UAH
|
17 вересня 2019 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 11:41
|
158-в-чф-19.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 11:40
|