Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спостереження за деформативним станом причалів
Очікувана вартість
158 333,33 UAH
UA-2019-08-21-000693-a d167e7c8f2fa45c48d9c83096eadfa0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 23:59
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:33
Очікувана вартість: 158 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Спостереження за деформативним станом причалів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Спостереження за деформативним станом причалів (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:42
ТД спостереження.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тексту проекту договору
Дата подання: 23 серпня 2019 22:00
Дата відповіді: 27 серпня 2019 12:01
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни у редакцію до проекту Договору: П.1.1. «Послуги із спостережень за деформативним станом причалів» за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань». П. 3.3. читати у редакції: п.3.3. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Технічного завдання) під час приймання результатів наданих Послуг Замовник має право відмовитися від підписання Акту наданих Послуг та скласти Акт про строки та порядок усунення недоліків із вказівкою недоліків і строків їх усунення. Зазначений акт складається у двох примірниках та надається на погодження Виконавцю, який у разі згоди із змістом цього акту підписує його та усуває всі недоліки у визначений цим актом строк. У разі незгоди Виконавця із змістом цього акту спір вирішується в порядку, встановленому Договором. П.4. 2.читати в редакції: п.4.2. Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця аванс в сумі: _____________ грн., окрім того ПДВ ___________ грн., усього:__________ грн., (30 % від вартості послуг) в продовж 10-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Договору. Замовник здійснює остаточний розрахунок за Договором шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку, протягом 15 (п’ятнадцяти ) банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. П. 7.4. читати у редакції: п.7.4. У разі порушення строків усунення недоліків (дефектів) у наданих Послугах, встановлених в Акті про строки та порядок усунення недоліків (дефектів), Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Послуг, наданих з недоліками (дефектами),за кожен день прострочення усунення недоліків (дефектів). Якщо Сторони не погодяться щодо виявлення недоліків у розробленій технічній документації, вони визначаються погодженим експертом чи експертом, призначеним судом. П.7.5. виключити. П.11.2. читати у редакції (останній абзац-доповнити): - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (з відповідним зменьшенням послуг). П.11.9. читати у редакції п.11.9. Після завершення надання послуг, підписання Актів наданих послуг, та сплати віконанніх послуг, звітні матеріали набирають права власності Замовника та можуть бути використані за його розсудом, у тому числі передані виключно за рішенням Замовника третім особам без попереднього погодження з розробником звітів. Виконавець зобов’язується не передавати без письмової згоди Замовника дані та звіти, отримані в результаті надання послуг за цим Договором, третім особам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо про наступне.
Викладена у Вашому зверненні пропозиція не містить питання та не передбачає надання роз’яснень стосовно предмету закупівлі.
Водночас, відносно Вашого твердження щодо доцільності внесення змін до проекту договору, вважаємо за необхідне зауважити, що жоден із запропонованих до зміни пунктів договору не суперечить чинному законодавству та відповідає інтересам Замовника.
Щодо запропонованої редакції п. 3.3 проекту договору: якість наданих послуг оцінюється Замовником відповідно до вимог, передбачених умовами Договору, в тому числі, і технічного завдання. Отже, в даному пункті проекту Договору мається на увазі виявлення недоліків під час приймання результатів наданих послуг саме в межах Договору та Технічного завдання, тому внесення в проект Договору запропонованих Вами змін недоцільно
Щодо редакції п.4.2. проекту договору: враховуючи те, що для виконання умов договору немає необхідності в придбанні додаткових матеріалів/виробів, вважаємо недоцільним включати в умови проекту Договору здійснення авансового платежу відповідно до Вашої пропозиції.
Щодо редакції п.7.4. проекту Договору: залучення у разі невідповідності Послуг умовам Договору «погодженого експерта» або «експерта призначеного судом» не відповідає інтересам Замовника та має вирішуватись під час судового розгляду в порядку визначеному ГПК України.
Щодо виключення п. 7.5. проекту договору: зазначений пункт відповідає умовам чинного законодавства, а саме: статтям 22 та 552 Цивільного кодексу України, отже підстав для його корегування немає.
Щодо редакції п.11.2. проекту договору: надана пропозиція суперечить пункту 5 абзацу 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Щодо редакції п.11.9. проекту договору: внесення зазначених змін недоцільне, оскільки відповідно до п.4.2. проекту Договору: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Виконавця належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня її отримання. (Застосовується для платників ПДВ) або п.4.3. проекту Договору: Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. (Застосовується для неплатників ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 110 000,00
UAH
108 400,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 120 000,00
UAH
109 100,00
UAH
Документи
ТОВ Будівельна організація Чорного моря 139 986,00
UAH
139 986,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 11:17
Пропозиція_Анкор.pdf
05 вересня 2019 13:51
Технічне завдання.pdf
05 вересня 2019 13:51
Статут ТОВ Анкор.pdf
05 вересня 2019 13:51
Реквізити анкор.pdf
05 вересня 2019 13:51
Проект договора.pdf
05 вересня 2019 13:51
Лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 13:51
Дозвіл_водолазні роботи.pdf
05 вересня 2019 13:51
довідка_захист_довкілля.pdf
05 вересня 2019 13:51
Довідка_екологія.jpg
05 вересня 2019 13:51
Довідка ст 17.pdf
05 вересня 2019 13:51
Довідка коди доступу.jpg
05 вересня 2019 13:51
Баланс.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 14:16
Статут зі змінами.pdf
05 вересня 2019 14:16
Витяг_платників_податку.pdf
05 вересня 2019 14:16
Виписка_ЄДРЮО.pdf
05 вересня 2019 14:16
9Проект договору.pdf
05 вересня 2019 14:16
7Дов_Ст17.pdf
05 вересня 2019 14:16
6Лист-санкції.pdf
05 вересня 2019 14:16
5Дов_захист довкілля.pdf
05 вересня 2019 14:16
1ТехСпецифікація.pdf
05 вересня 2019 14:16
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 21:43
6 лист згода.pdf
05 вересня 2019 21:43
5 проект договору.pdf
05 вересня 2019 21:43
4 стаття 17 (1) (2).pdf
05 вересня 2019 21:43
3 Докум відп до Таб2 Дод2.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

ТОВ Будівельна організація Чорного моря

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Переможець 108 400,00
UAH
17 вересня 2019 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
108 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 11:41
158-в-чф-19.pdf укладений
04 жовтня 2019 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 108 400,00
UAH