Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 комп’ютерне обладнання (комплект комп’ютерного обладнання)
Очікувана вартість
2 584 711,00 UAH
UA-2019-08-21-000687-b 8a4ebc9c72d34c0f88da09c1d1a24735
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілик Надія Іванівна

+380324420027 drogobych_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144660
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
Контактна особа: Ілик Надія Іванівна
+380324420027
drogobych_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 13:40
Очікувана вартість: 2 584 711,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 924,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 комплекти
ДК 021:2015: 30230000-0 комп’ютерне обладнання (комплект комп’ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич та м. Стебник, загальноосвітні навчальні заклади м. Дрогобича та м. Стебника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку кошти місцевого та обласного бюджетів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:25
Додаток 3 пропозиція.doc
21 серпня 2019 17:25
додаток 2 Проект договору.doc
21 серпня 2019 17:25
Додаток 1 Технічне завдання.doc
21 серпня 2019 17:25
ТД комп.обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Програмне забезпечення
Дата подання: 22 серпня 2019 13:09
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:34
Шановний Замовнику! У технічному завданні до тендеру сформульовано наступну вимогу до ПЗ: "Windows з україномовним інтерфейсом; преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; " Доводимо до вашого відома, що Windows з україномовним інтерфейсом, наявністю україномовної підтримки від виробника на території України має лише Microsoft Windows 10, ліцензійна версія для збирачів якої коштує від 3000 грн без ПДВ: https://hotline.ua/computer-programmnoe-obespechenie/microsoft-windows-10-domashnyaya-64-bit-ukrainskij-oem-versiya-dlya-sborschikov-kw9-00120/ Подібне стосується і офісного програмного забезпечення, наявність україномовної підтримки від виробника на території України мають лише продукти Microsoft. MS Office для освітніх установ коштує близько 1700 грн: https://soft.rozetka.com.ua/microsoft_021_10606/p56152740/ Таким чином, вартість лише програмного забезпечення становить близько 4700 грн без ПДВ. Крім цього, у випадку, якщо воно постачається у складі ПК або ноутбука, що обкладаються ПДВ, за податковим законодавством постачальник, що є платником ПДВ, зобов’язаний нараховувати ПДВ до вартості програмного забезпечення. А це вже близько 5640 грн. Бюджет даної закупівлі становить 10338 грн з ПДВ за один комплект обладнання. Тому за таку вартість є змога запропонувати лише обладнання із встановленним ПЗ на основі ліцензій вільного поширення. Наприклад, операційну систему Linux та офісний пакет Open Office або Libre Office. Проте, таке ПЗ не має наявність україномовної підтримки від виробника на території України і це суперечитиме вимогам Замовника. Прохання надати відповідь, чи задовольнить Замовника зазначене ПЗ на основі ліцензій вільного поширення та/або внести відповідні зміни у технічні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПЗ на основі ліцензій вільного поширення допускається в торгах а пункт про обовязкову наявністю україномовної підтримки від виробника на території України виключається з тендерної документації
Документація
Дата подання: 22 серпня 2019 13:20
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:28
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до участі в торгах допускаються аналоги компютерів чи їх частин але їхні параметри повинні бути не нижчими ніж передбачені в тендерній документації
Локація учбових закладів
Дата подання: 22 серпня 2019 14:06
Дата відповіді: 29 серпня 2019 10:38
Шановний Замовник. Просимо надати перелік учбових закладів, до яких потрібно здійснити поставку обладнання, з їх локацією. В Додатку 2, на який Ви посилаєтесь у ТД викладено проект Договору без жодного місцезнаходження учбових закладів. Адже в ціні обладнання мають бути враховані всі витрати постачальника. Чи потрібні монтаж, підключення обладнання? Чи достатньо доставки до учбових закладів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: місце поставки навчальні заклади міст Дрогобича та Стебника. Монтаж та обладнання не входять в обовязки постачальника
Документація
Дата подання: 22 серпня 2019 14:27
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:41
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Монтаж обладнання не є обовязковою вимогою Замовника.
Операційна система Windows
Дата подання: 23 серпня 2019 13:15
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:34
Шановний Замовнику! У технічному завданні до тендеру сформульовано наступну вимогу до ПЗ: - Операційна система Windows з україномовним інтерфейсом; Пакет програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України - Доводимо до вашого відома, що Windows з україномовним інтерфейсом, наявністю україномовної підтримки від виробника на території України має лише Microsoft Windows 10 - але в документації не вказано вимоги до ПЗ Microsoft Windows 10 - вона повинна бути з підтримкою роботи мережі з доменною структурою мережі чи без? А також не вказано строковість терміну дії ліцензії - наприклад з терміном оренди на 1 рік чи більше чи безстрокова ліцензія наприклад: OEM (OEM (англ. Original equipment manufacturer) — виробник комплектного обладнання) або корпоративна безстрокова ліцензія чи “коробкова ліцензія”(FPP (Full Product Package), вона ж Retail, вона ж Box)? Прохання надати роз'яснення та внести відповідні зміни у технічні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПЗ на основі ліцензій вільного поширення допускається в торгах а пункт про обовязкову наявністю україномовної підтримки від виробника на території України виключається з тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-21-000687-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 25 вересня 2019 11:32
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Проимо звернути увагу на документи визначеного вами переможця Закупівлі ТОВ "ДАКСЕРВІС", так замовник вимагав надання у складі пропозиції:
1) ВІДОМОСТЕЙ з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), учасником не надано даного документа у складі пропозиції;
2) Згідно п. 5.7 тендерної документації «Для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про відсутність відносно себе вищезазначених підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (даних підстав Замовник визначив 11 підтверджується п. 5.6 Тендерної документації Замовника)», але учасником проігноровано більшість підстав і згідно його довідки перераховано не всі обставини визначені Замовником.
3) Копії витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного), учасником ТОВ "ДАКСЕРВІС" не виконано дану умову закупівлі, а замість цього надано неправду інформацію, що зазначена в його Довідці про податковий статус, що мов би чинним законодавством України не передбачено надання витягу щодо платників загальної системи оподаткування, але це є неправдивою інформацію, ТОВ «Даксервіс» має ВИТЯГ з реєстру платників єдиного податку, даний витяг він успішно надавав в інших закупівлях, а саме: UA-2019-06-07-002696-b , UA-2019-05-29-001002-b (замовник може зайти перевірити), тобто учасником свідомо не надано даний документ, та ще й введено в оману Замовника!
4) Технічні вимоги Замовника передбачали наступні характеристики монітору, які були недотримані Учасником ТОВ "ДАКСЕРВІС": 1) VESA - 75х75 мм (Учасник пропонує 100х100мм); 2) Частота вертикальної розгортки 56 ~ 75 Гц (Учасник запропонував 55 - 83 Гц); 3) Споживана потужність - Робота (звич./ EPA): 15/13 Вт (Учасник пропонує товар з показником 22 Вт ); Режим очікування/сну (макс.): 0.3 Вт (показник товару Учасника 0.49 Вт); 4) Фірмові технології Flicker safe, Регулювання часу відгуку RT, Стабілізатор чорного кольору, Меню на екрані монітора, Збереження енергії Smart Energy saving, Приціл Crosshair, Швидкий запуск Plug&Play, Режим Dynamic Action Sync (запропонований Учасником монітор не має таких технологій).
Також інформуємо Замовника, що згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Протех-ІТ-Україна», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету України. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету ПЕРСОНАЛЬНО. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі семисот до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян
Тому, виходячи з вищевикладеного просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ «Даксервіс» та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації за ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічну закупівлю».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2019 17:49
1. Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Водночас, відомості ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДР. Враховуючи наведене, ТОВ «Даксервіс» не порушило умови Документації.
2. Відповідно до вимог п. 5.7 Тендерної документації, «для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі про відсутність відносно себе вищезазначених підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7».
У зв’язку з цим зазначаємо, що Замовником у Тендерній документації вжито формулювання «відсутність відносно себе вищезазначених підстав». При цьому, «вищезазначені підстави», які викладені в п.5.6 Тендерної документації, дублюють положення ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Безпосередньо Законом України «Про публічні закупівлі», а саме - ч.3 ст. 17 передбачено, що «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі».
Учасником у складі Тендерної пропозиції надано Гарантійний лист №013 на підтвердження відповідності вимогам Закону. У ньому, зокрема, вказано наступне: «Щодо нас відсутні будь які підстави, в тому числі передбачені ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» , для прийняття Замовником рішення про відмову нам в участі у процедурі закупівлі та для відхилення нашої пропозиції» (орфографію збережено – прим.).
Таким чином, виходячи з того, що від Учасника вимагався гарантійний лист в довільній формі, можна зробити висновок, що Учасником дотримано вимог Тендерної документації в частині надання гарантійного листа для підтвердження своєї відповідності вимогам Закону.
Крім того, зауважуємо, що у наданому Гарантійному листі №013 окремо наведено перелік вимог, яким відповідає Учасник. Зокрема, зазначено, про його відповідність пп.2, 3, 4, 6, 8, 9 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо інших вимог зазначаємо, що відповідно до абз.3 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
П.5 ч.1 ст.17 Закону передбачає вимогу для фізичних осіб і не поширюється на Учасника, який є юридичною особою.
Вимога п.10 ч.1 ст.17 Закону встановлюється до Учасників, які беруть участь у закупівлі, у якій вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Очікувана вартість предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 30230000-0 комп’ютерне обладнання (комплект комп’ютерного обладнання)» становить 2584711.00 грн, а тому вказана вимога не застосовується.
Таким чином, Учасником ТзОВ "ДАКСЕРВІС" дотримано вимог п.5.7 Тендерної документації.
3. Учасникок у складі тендерної пропозиції надана довідка про податковий статус, в якій зазначено, що учасник не є платником ПДВ та перебуває на загальній системі оподаткування. Чинним законодавством передачені документи, які надає учасник платник ПДВ чи платник, який знаходиться на єдиній системі оподаткування – копія свідоцтва про реєстрацію платника податку або копія витягу з реєстру платників податку. Замовник вважає, що учасником надано пояснення відсутності документів та дотримано вимоги Тендерної документацію.
4. Технічні характеристики монітора запропонованого Учасником ТОВ «Даксервіс», які відрізняються від технічних характеристик монітора передбаченого тендерною документацією не є суттєвим відхиленням від тендерної документації, оскільки монітор Учасника ТОВ «Даксервіс» відповідає основним критеріям та вимогам до монітора таких як діагональ, роздільна здатність тощо. Перелічені в вимозі характеристики монітору, які були недотримані на думку ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не є визначальними або такими, що несуть серйозний вплив на роботоздатність монітора, а відсутність деяких фірмових технологій пов’язана з тим, що виробниками моніторів є різні фірми і кожна з цих фірм по-різному оснащує свої монітори даними технологіями чи їх замінниками.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-21-000687-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 жовтня 2019 13:40
Дискваліфікація
скарга до АМКУ у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 11:55
Рішення від 04.10.2019 № 14243 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 11:55
Рішення від 22.10.2019 № 15198.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2019 00:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2019 16:17

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 13:38
скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

11 жовтня 2019 16:11
Відзив

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАКСЕРВІС" 2 040 250,00
UAH з ПДВ
2 040 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 2 220 990,00
UAH з ПДВ
2 220 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 15:28
Dovidka_19251646510730234049.pdf
05 вересня 2019 18:57
Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 18:57
Таблиця відповідності.pdf
05 вересня 2019 18:57
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 18:57
Протокол стор4.jpg
05 вересня 2019 18:57
Протокол стор3.jpg
05 вересня 2019 18:57
Протокол стор2.jpg
05 вересня 2019 18:57
Протокол стор1.jpg
05 вересня 2019 18:57
Паспорт Артемовича.docx
05 вересня 2019 18:57
наказ на директора.jpg
05 вересня 2019 18:57
02 002.jpg
05 вересня 2019 18:57
02 001.jpg
05 вересня 2019 18:57
Статут.pdf.pdf
05 вересня 2019 18:57
ПРОТОКОЛ.pdf
05 вересня 2019 18:57
наказ на директора 001.jpg
05 вересня 2019 18:57
диплом спеціаліста-2.jpg
05 вересня 2019 18:57
диплом спеціаліста-1.jpg
05 вересня 2019 18:57
Виписка.pdf
05 вересня 2019 18:57
10 Гарантійний лист .jpg

Публічні документи

30 жовтня 2019 10:36
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:53
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:52
Ліцензія_Повноваження.zip
05 вересня 2019 11:20
Електронний підпис
04 вересня 2019 19:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАКСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАКСЕРВІС"
#41003474
Рішення скасоване 2 040 250,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:17
ТОВ "ДАКСЕРВІС"
#41003474
Відхилено 2 040 250,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:38
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 2 220 990,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:50

Документи

29 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
29 жовтня 2019 16:19
протокол відміни

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
2 220 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:16
протокол (комп. обл.).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 16:13
специфікація (комп. обл.).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 16:13
додаткова угода 2 (комп. обл.).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 16:13
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:09
підписаний договір укладений
18 листопада 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Специфікації (одиниці виміру "штуки" замінено на "комплекти") та виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 319/Т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 220 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 370 165,00 UAH)