Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Городоцька центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02004216 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Шевченка, 40 |
Контактна особа: |
Хоменко Олександр Анатолійович +380385131614 gorodok3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 10:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 10:47 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 62 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 628,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Коагулометр лабораторний ІВД, напівавтоматичний | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 10:43 |
Тендерна документація.doc | |
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_4_та_спецефікація.docx | |
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_3.docx | |
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_2.docx | |
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_1.docx |
21 серпня 2019 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2019 10:43 |
Тендерна документація.doc
|
|||
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_4_та_спецефікація.docx
|
|||
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_3.docx
|
|||
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_2.docx
|
|||
21 серпня 2019 10:43 |
Додаток_1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-22-000009 ● 55c9cd721f674f709dc838c9eb796bdd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2019 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2019 № 38
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю органів
влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.08.2019 №38
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-21-000684-c 21.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-23 17:08:28
Роз'яснення щодо висновку
Закупівля за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c оголошена КНП «Городоцька ЦРЛ» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Річний план закупівлі за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c опублікований у плані закупівель UA-P-2019-08-01-000933-a 01.08.2019 року як для відкритих торгів (мультилотова закупівля) за Лотом №2.
За цим планом закупівлі UA-P-2019-08-01-000933-a оголошений тендер на закупівлю Детекторів та аналізаторів UA-2019-08-01-002536-b за процедурою відкриті торги (мультилотова закупівля) в кількості 2 одиниці та розділено їх на 2 лоти.
Оскільки за закупівлею UA-2019-08-01-002536-b Лот №1 код НК 024:2019 56669 «Аналізатор біохімічний метаболічного профілю ІВД» завершився, а за Лотом №2 код НК 024:2019 56690 «4-х канальний коагулометр» закупівля не відбулася через недостатню кількість учасників, то відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом у протоколі №34 від 20.08.2019 прийнято рішення повторно підготувати, затвердити та опублікувати тендерну документацію на закупівлю «код ДК 021:2015 – 38430000-8 «Детектори та аналізатори» за Лотом №2 код НК 024:2019 56690 «4-х канальний коагулометр» в очікуваній вартості закупівлі 62820,00 грн. (оголошення UA-2019-08-21-000684-c від 21.08.2019 ).
Отже порушення в частині опублікування плану закупівлі за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c відсутні.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-08-27 10:16:50
Щодо надання пояснень
На Ваш запит стосовно надання роз’яснення відповідно до частини 8 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне. Інформацією, викладеною у висновку, зазначено, що Замовником не оприлюднено річний план закупівель щодо зазначеної процедури закупівлі, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Оголошення про закупівлю коагулометра лабораторного ІВД, напівавтоматичного за номером ID: UA-2019-08-01-002536-b, очікуваною вартістю 469 820,00 грн опубліковано Замовником 01 серпня 2019 року у відповідність до річного плану на 2019 рік за номером ID: UA-P-2019-08-01-000933-a. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. У разі необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом.
Враховуючи викладене, Замовником не оприлюднено річний план закупівель щодо оголошення за номером UA-2019-08-21-000684-c, очікуваною вартістю 62 820,00 грн опублікованого Замовником 21 серпня 2019 року, що є порушення вимог статті 4 Закону.
Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Разом з тим, у резолютивній частині висновку за результатами моніторингу Вам вказано на наявність порушення вимог статті 4 Закону та відповідно зобов’язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, зобов’язано вжити заходів щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення Державною аудиторською службою України законодавства з питань публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі відкритих торгів за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c на закупівлю «код ДК 021:2015 – 38430000-8 «Детектори та аналізатори» код НК 024:2019 56690 «Коагулометр лабораторний ІВД, напівавтоматичний» 4-х канальний коагулометр.
2019-08-29 09:40:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((в частині відображення закупівлі у річному плані).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((в частині відображення закупівлі у річному плані).) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівель.
2019-08-29 10:37:14
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 серпня 2019 09:12 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені Державною аудиторською службою України порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
29 серпня 2019 09:12
|
Протокол |