Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори (4-х канальний коагулометр)
Очікувана вартість
62 820,00 UAH
UA-2019-08-21-000684-c 3f88a0eb88fe4fe7a91c18a9110194c1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Олександр Анатолійович

+380385131614 gorodok3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городоцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004216
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Шевченка, 40
Контактна особа: Хоменко Олександр Анатолійович
+380385131614
gorodok3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 10:47
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 10:47
Початок аукціону: 06 вересня 2019 13:36
Очікувана вартість: 62 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 628,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


кошти місцевого (районного) бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Коагулометр лабораторний ІВД, напівавтоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Коагулометр лабораторний ІВД, напівавтоматичний Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:43
Тендерна документація.doc
21 серпня 2019 10:43
Додаток_4_та_спецефікація.docx
21 серпня 2019 10:43
Додаток_3.docx
21 серпня 2019 10:43
Додаток_2.docx
21 серпня 2019 10:43
Додаток_1.docx
21 серпня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:43
Тендерна документація.doc
21 серпня 2019 10:43
Додаток_4_та_спецефікація.docx
21 серпня 2019 10:43
Додаток_3.docx
21 серпня 2019 10:43
Додаток_2.docx
21 серпня 2019 10:43
Додаток_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000009 ● 55c9cd721f674f709dc838c9eb796bdd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 12:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.08.2019 № 38

Хмельницький


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю органів
влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.08.2019 №38
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-21-000684-c 21.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-23 17:08:28

Роз'яснення щодо висновку

Закупівля за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c оголошена КНП «Городоцька ЦРЛ» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Річний план закупівлі за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c опублікований у плані закупівель UA-P-2019-08-01-000933-a 01.08.2019 року як для відкритих торгів (мультилотова закупівля) за Лотом №2.
За цим планом закупівлі UA-P-2019-08-01-000933-a оголошений тендер на закупівлю Детекторів та аналізаторів UA-2019-08-01-002536-b за процедурою відкриті торги (мультилотова закупівля) в кількості 2 одиниці та розділено їх на 2 лоти.
Оскільки за закупівлею UA-2019-08-01-002536-b Лот №1 код НК 024:2019 56669 «Аналізатор біохімічний метаболічного профілю ІВД» завершився, а за Лотом №2 код НК 024:2019 56690 «4-х канальний коагулометр» закупівля не відбулася через недостатню кількість учасників, то відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом у протоколі №34 від 20.08.2019 прийнято рішення повторно підготувати, затвердити та опублікувати тендерну документацію на закупівлю «код ДК 021:2015 – 38430000-8 «Детектори та аналізатори» за Лотом №2 код НК 024:2019 56690 «4-х канальний коагулометр» в очікуваній вартості закупівлі 62820,00 грн. (оголошення UA-2019-08-21-000684-c від 21.08.2019 ).
Отже порушення в частині опублікування плану закупівлі за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c відсутні.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-08-27 10:16:50

Щодо надання пояснень

На Ваш запит стосовно надання роз’яснення відповідно до частини 8 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне. Інформацією, викладеною у висновку, зазначено, що Замовником не оприлюднено річний план закупівель щодо зазначеної процедури закупівлі, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Оголошення про закупівлю коагулометра лабораторного ІВД, напівавтоматичного за номером ID: UA-2019-08-01-002536-b, очікуваною вартістю 469 820,00 грн опубліковано Замовником 01 серпня 2019 року у відповідність до річного плану на 2019 рік за номером ID: UA-P-2019-08-01-000933-a. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. У разі необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом.
Враховуючи викладене, Замовником не оприлюднено річний план закупівель щодо оголошення за номером UA-2019-08-21-000684-c, очікуваною вартістю 62 820,00 грн опублікованого Замовником 21 серпня 2019 року, що є порушення вимог статті 4 Закону.
Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Разом з тим, у резолютивній частині висновку за результатами моніторингу Вам вказано на наявність порушення вимог статті 4 Закону та відповідно зобов’язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, зобов’язано вжити заходів щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення Державною аудиторською службою України законодавства з питань публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі відкритих торгів за оголошенням UA-2019-08-21-000684-c на закупівлю «код ДК 021:2015 – 38430000-8 «Детектори та аналізатори» код НК 024:2019 56690 «Коагулометр лабораторний ІВД, напівавтоматичний» 4-х канальний коагулометр.

2019-08-29 09:40:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((в частині відображення закупівлі у річному плані).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((в частині відображення закупівлі у річному плані).) • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівель.

2019-08-29 10:37:14

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 серпня 2019 09:12
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені Державною аудиторською службою України порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
29 серпня 2019 09:12
Протокол