Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних
Очікувана вартість
713 000,00 UAH
UA-2019-08-21-000682-a d58aa19a70264defb9abca786a7db9f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлева Аліна Валеріївна

+380567209761 YAKOVLEVA.DOAS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34824364
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЯНГЕЛЯ, будинок 4
Контактна особа: Яковлева Аліна Валеріївна
+380567209761
YAKOVLEVA.DOAS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 23:59
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:17
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:17
Очікувана вартість: 713 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Академіка Янгеля, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару, рахунку, накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:37
Тендерна документація.docx
21 серпня 2019 16:37
Додатки до тендерної документації (Лот 1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 09:23
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно першої частини питання було підготовлено проект відповіді та секретарем тендерного комітету запропоновано його розглянути.
«Замовник у своїй тендерній документації, а саме: Додаток 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначив усі технічні характеристики до товару без зазначення окремої марки товару.
Отже, Замовником розглядатимуться пропозиції учасників з будь-якою маркою товару, яка буде відповідати усім технічним характеристикам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації».
Стосовно другої частини запитання було підготовлено проект відповіді та секретарем тендерного комітету запропоновано його розглянути.
«Розділом ІІІ Тендерної документації, а саме частиною 1 передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна складатись з Інформації, складеною учасником за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації, завірену підписом уповноваженої особи учасника.
Додатком 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен вказати найменування товару (обов’язково вказується виробник та конкретна назва, а також країна-виробник).
Стосовно третьої частини питання було підготовлено проект відповіді та секретарем тендерного комітету запропоновано його розглянути.
«Розділом І Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тобто Замовник здійснює закупівлю у відповідності до ч.1.ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципу недискримінації учасників та допускає до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
У Розділі V Тендерної документації міститься «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», зокрема, передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону.
Ціна тендерної пропозиції повинна: а) включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України; б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України; г) включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів тощо. Ціна пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Учасник зазначає у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість з ПДВ або без ПДВ (у разі якщо учасник звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).
Крім того, згідно з офіційним роз’ясненням, наданим листом електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 15.01.2019р. №24, технічним завданням ДП «Прозорро» передбачений алгоритм створення, проведення та завершення процедури закупівлі. При цьому в ході закупівлі Замовник не має технічної можливості коригувати позначку з ПДВ/ без ПДВ в оголошенні про закупівлю.
Окремо зазначаємо, що у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, він вказує ціну пропозиції без ПДВ, про що робить відповідну примітку в тендерній пропозиції, форма якої визначена Додатком 1 до Тендерної документації.
Отже, оцінка тендерних пропозицій за наведеною вище методикою передбачає, що ціна тендерної пропозиції є остаточною та не передбачає додавання до неї будь-яких податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України. Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції».
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 22 серпня 2019 17:29
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:17
Шановний Замовник! 1)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно першої частини питання було підготовлено проект відповіді та секретарем тендерного комітету запропоновано його розглянути.
«Додаток 2 до тендерної документації містить Типовий договір про закупівлю засобів інформатизації, де пунктом 3.4. передбачено, що до ціни Товару включаються витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), доставку, розвантаження/навантаження, встановлення, підключення та гарантійне обслуговування.»
Стосовно другої частини запитання було підготовлено проект відповіді та секретарем тендерного комітету запропоновано його розглянути.
«Розділом ІІІ Тендерної документації, а саме частиною 1 передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна складатись з Інформації, складеною учасником за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 цієї Документації, завірену підписом уповноваженої особи учасника.
Додатком 1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен вказати найменування товару (обов’язково вказується виробник та конкретна назва, а також країна-виробник) без застосування слів аналог або еквівалент товару).
Додатком 3 до тендерної документації визначені Типові технічні вимоги для закупівлі засобів інформатизації без зазначення конкретної торгової марки. Дані характеристики є суттєвими при визначенні учасника переможцем закупівлі.
Розділом ІІІ Тендерної документації, а саме частиною 6 передбачено, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція, що фактично покращує якісні характеристики Технічних вимог, викладених в Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде вважатися такою, що відповідає вимогам тендерної документації.»
технична частина
Дата подання: 23 серпня 2019 11:38
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:04
Доброго дня! У "технічніх вимогах" наведено таке: "4. Жорсткий диск — з об’ємом не менше 500 Gb, об./хв. – 7200/SSD 120 Gb. " Я це розуміти: чи той, чи другий, або оба диска одночасно? Дякую за відповідь.
Відповідь: Згідно з Типовими технічними вимогами для закупівлі засобів інформатизації, викладених у Додатку 3 до Тендерної документації, системний блок до стаціонарного персонального комп’ютера має складатися з двох жорстких дисків, один з яких з пам’яттю об’ємом не менше 500 Gb, об./хв. – 7200, а другий з типом SSD та пам’яттю об’ємом не менше 120 Gb
технична частина_2
Дата подання: 23 серпня 2019 12:59
Дата відповіді: 29 серпня 2019 10:59
Доброго дня! Вимоги до монітора: "7.Інтерфейси відеосигналу — VGA, DVI або інший цифровій вхід, сумісний з системним блоком до персонального комп’ютера, HDMI вихід." Чи вірно розуміти, що вимога "HDMI вихід" на моніторі- це раптова помилка, а на увазі мається саме HDMI ВХІД? Дякую за відповідь.
Відповідь: Так, дійсно формулювання «HDMI вихід» є формальною помилкою.
Вимоги до офісного додатку
Дата подання: 23 серпня 2019 17:03
Дата відповіді: 29 серпня 2019 13:10
Шановнйи Замовник! В Додатку 2 в п.11 вказані "Вимоги до поставки офісного додатку згідно специфікації". Але жодної згадки в самій специфікації про вимогу офісного додатку нема. Прохання змінити специфікацію у відповідності до вимог, вказаних у п.11. Також, уточніть, будь ласка, яким чином можна виконати вимогу :"• у разі постачання офісного додатку Microsoft за ліцензією Microsoft Open License, на кожний персональний комп’ютер постачається завірена печаткою та підписом Постачальника копія ліцензії Microsoft Open License", якщо ліцензія OLP надається виробником MS в електронному вигляді?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 3 до тендерної документації визначені Типові технічні вимоги для закупівлі засобів інформатизації, де наявний точний і повний перелік технічних характеристик до постачання персональних комп’ютерів. Наявність офісного додатку у технічних характеристиках до системного блоку до стаціонарного персонального комп’ютера не передбачено.
Тому просимо даний вираз застосовувати лише у випадку наявності та визначення офісного додатку у Типових технічних вимогах для закупівлі засобів інформатизації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-21-000682-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000", Код ЄДРПОУ:23646710
Дата подання: 12 вересня 2019 10:56
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "РИМ2000"
Шановні замовники,
наша пропозиція була вами відхилена по технічно сумнівної причині відсутності в процесора AMD CPU Desktop Ryzen 5 4C/8T 2400G підтримки технології Turbo Boost та Hyper-Threading. Нагадуємо, що вказані технології е патентованими лише одним виробником- компанією Intel Corp.,та не можуть використоватися іншіми виробниками.
Але новітні процесори вид компанії АМД, таки як Ryzen 5 4C/8T 2400G, використовують інші технології підвищення продуктивності за рахунок вбудованих самонавчаємих нейронних мереж для прогнозування подальших етапів обчислювального процесу в режимі реального часу, використовуючи потоки процесора найефективніше, а саме технології Neural Net Prediction та Smart Prefetch .
Технології Precision Boost та Precision Boost 2 автоматично в режимі реального часу разраховують та вмикають саме ту частоту, яка потрібна для ннайкращей роботи с конкретним програмним программнім забезпеченням. Усі вказани технології детально описані на сайті виробника https://www.amd.com/en/technologies/sense-mi
Шановні замовники, вказані технології вирішують ті ж завдання, що і Turbo Boost та Hyper-Threading, і фактично є їх функціональними аналогами, яки ви маєте право та обов’язок розглянути згідно Закону. Подивіться на загальну вартість рішення: то хіба є сенс із-за формальних та сумнівних причин витрачати зайві державні гроші та свій час?
Просимо вас ще раз уважно подивиться нашу пропозицію та відмінити рішення про ії видхилення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 16:42
Рішення викладено у Протоколі засідання тендерного комітету, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000682-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 12 вересня 2019 10:50
Шановний Замовник!
Шановний Замовник!
Материнська плата GA-H110M-H , запропонована учасником закупiвлi ТОВ "ЮДІТРЕЙД" , згідно з інформацією на офіційний інтернет ресурс продукції даної компанії з якою ви можете ознайомитись за посиланням http://www.gigabyte.ru/products/page/mb/ga-h110m-hrev_10#support-doc, не буде коректно працювати з процесором intel Core i7 7700 , оскільки материнські плати GIGABYTE 100-серії спроектовані для спільної роботи з ЦП Intel® Core ™ 6-покоління. Тобто працювати даний процесор на материнській платі GA-H110M-H , що запропонував ТОВ "ЮДІТРЕЙД" , тільки в тому випадку, якщо прошити ліцензійний биос, тобто замінити встановлений виробником на сумісний биос, для підтримки материнської плати цього процесора, дана процедура, чревата тротлінгом (скиданням частот при перегріванні фаз живлення або процесора до заявлених без Toorbo Boost) Тобто запропонованi учасником закупiвлi складовi не сумiснi та не вiдповiдають вимогам Замовника до предмету закупiвлi.
Також Згідно з приписами ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року № 2155-VIII документи, що входять до складу тендерної пропозиції повинні здійснюватися (надаватися/оприлюднюватись) з використанням (накладанням) кваліфікованих електронних довірчих послуг. В іншому випадку тендерна пропозиція буде відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником не було виконано дана вимога.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця. Та не не приймати протиправне рішення с порушенням вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 16:43
Рішення викладено у Протоколі засідання тендерного комітету, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000682-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 12 вересня 2019 16:15
Шановний Замовник!
Шановний Замовник!
Додатково переглянувши пропозицію учасника закупівлі, хочемо звернути вашу увагу, що запропонована учасником материнська плата за посиланням http://www.gigabyte.ru/products/page/mb/ga-h110m-hrev_10#sp , підтримує оперативну пам'ять DDR4 2400/2133МГц.Тобто запропонована учасником даної закупівлі ТОВ "ЮДІТРЕЙД"- оперативна пам'ять TEAM 8 GB DDR4 2666 MHz T-Force Vulcan, не працюватиме на частоті 2666 MHz а тільки на 2400 MHz максимально. Згідно з вимогами Замовника -«Об’єм оперативної пам’яті — не менше 8 GB з частотою не менше 2666 MHz.»
Учасником не було виконано дана вимога. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця. Та не не приймати протиправне рішення с порушенням вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 16:45
Рішення викладено у Протоколі засідання тендерного комітету, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000682-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 13 вересня 2019 11:37
Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію
Згідно з приписами ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року № 2155-VIII документи, що входять до складу тендерної пропозиції повинні здійснюватися (надаватися/оприлюднюватись) з використанням (накладанням) кваліфікованих електронних довірчих послуг. В іншому випадку тендерна пропозиція буде відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасником не було виконано дана вимога. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця. Та не не приймати протиправне рішення с порушенням вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 08:10
Рішення викладено у Протоколі тендерного комітету, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-08-21-000682-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000", Код ЄДРПОУ:23646710
Дата подання: 13 вересня 2019 12:41
Щодо порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Щановни замовники. На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
№ 922-VIІІ від 25 грудня 2015 року після посилання у документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Таким чином, вимога "використання технологій Turbo Boost, Hyper-Threading" прямо порушує цю норму закону, бо вказані технології патентовані лише одним виробником- Intel Corp. Вимагаємо скасувати ваше рішення про відхилення пропозиції нашої компанії, та рішення про визначення переможцем ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 08:22
Рішення викладено у Протоколі тендерного комітету, що додається.

Документи

16 вересня 2019 16:42
ПРОТОКОЛ № 104.docx

Документи

16 вересня 2019 16:43
ПРОТОКОЛ № 105.docx

Документи

16 вересня 2019 16:45
ПРОТОКОЛ № 106.docx

Документи

17 вересня 2019 08:10
ПРОТОКОЛ № 107.docx

Документи

17 вересня 2019 08:22
ПРОТОКОЛ № 108.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 592 649,94
UAH з ПДВ
567 917,52
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000" 589 109,76
UAH з ПДВ
567 918,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРКО 2" 700 755,00
UAH з ПДВ
700 755,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 712 896,00
UAH з ПДВ
712 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 18:01
Електронний підпис
04 вересня 2019 18:00
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 18:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 10:26
Електронний підпис
05 вересня 2019 10:25
Витяг из ЕГР на 29.08.19..rtf
05 вересня 2019 10:25
Відомості про учасника.pdf
05 вересня 2019 10:25
Досвід_3 договора.zip
05 вересня 2019 10:25
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
05 вересня 2019 10:25
Сертификаты.zip
05 вересня 2019 10:25
Статут Рим2000.pdf
05 вересня 2019 10:25
Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 20:22
Електронний підпис
05 вересня 2019 20:21
СЭС гигиена 2019.pdf
05 вересня 2019 20:21
Статут Марко 2_2018.pdf
05 вересня 2019 20:21
Сертификат 2018.JPG
05 вересня 2019 20:21
Протокол№1.pdf
05 вересня 2019 20:21
Про_несудимiст__N.pdf
05 вересня 2019 20:21
Про_Гарантiйний_термiн_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
Паспорт_Директор_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
ЛИСТ-ЗГОДА_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
Лист-гарантiя_про_нове_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
Лист_-_вiдгук_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
крамгорстрой_накладна2_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
крамгорстрой_накладна1_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
Договiр.pdf
05 вересня 2019 20:21
Декларация.JPG
05 вересня 2019 20:21
Декларация ЭМС.JPG
05 вересня 2019 20:21
Гарантійний лист_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
Витяг_05.07.2019.pdf
05 вересня 2019 20:21
Вiдомостi_з_eдр.pdf
05 вересня 2019 20:21
Авторизационное письмо.pdf
05 вересня 2019 20:21
Softico_UA-2019-08-21-000682-a.pdf
05 вересня 2019 20:21
Marko-2_2019_N.pdf
05 вересня 2019 20:21
ISO14001-2015.pdf
05 вересня 2019 20:21
Dovidka_19206589730250341427.pdf
05 вересня 2019 20:21
Acer_монитор_UA.060.D.1199-16.pdf
05 вересня 2019 20:21
ACER_2_001.jpg
05 вересня 2019 20:21
ACER_1_001 (1).jpg
05 вересня 2019 20:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 11:07
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:53
Документи переможця.pdf
05 вересня 2019 19:23
Електронний підпис
05 вересня 2019 19:13
Копія статуту (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"

ТОВ "МАРКО 2"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 567 917,52
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 16:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"
#23646710
Відхилено 567 918,38
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 08:19
ТОВ "МАРКО 2"
#37808015
Відхилено 700 755,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 08:39
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 712 896,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
712 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 15:25
Додаткова года № 1 до Договору № 147 (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:18
Договір № 147.pdf укладений
27 вересня 2019 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни викладені у Додатковій угоді № 1, що додається.
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 712 895,22
UAH (в тому числі ПДВ 118 815,87 UAH)