Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні мультимедійні комплекси для навчальних закладів Обухівського району)
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2019-08-21-000640-b ● 97f9e146fc5840e89ce9ed5a728c27f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 16:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 16:54 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
14.1 Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплекти
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 16:50 |
ДОДАТОК _5_Дислокація (4).docx | |
21 серпня 2019 16:50 |
ДОДАТОК_4_Проект_договору інт..doc | |
21 серпня 2019 16:50 |
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги_.doc | |
21 серпня 2019 16:50 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв (2).doc | |
21 серпня 2019 16:50 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc | |
21 серпня 2019 16:50 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 09:22
Дата відповіді: 22 серпня 2019 17:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом „або еквівалент”.
2) В додатку № 3 до тендерної документації зазначено : Характеристики Обладнання мають бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки, моделі та артикулу кожної складової.
3) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в аукціоні. Оцінювання проходит після аукціону, починаючи з участника, який запропонував найнижчу ціну. ПДВ до остаточної суму учасника не дораховується.
2) В додатку № 3 до тендерної документації зазначено : Характеристики Обладнання мають бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки, моделі та артикулу кожної складової.
3) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в аукціоні. Оцінювання проходит після аукціону, починаючи з участника, який запропонував найнижчу ціну. ПДВ до остаточної суму учасника не дораховується.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-21-000640-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 23 вересня 2019 10:12
Дата подання: 23 вересня 2019 10:12
В супереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації, Замовник - Відділ освіти Обухівської РДА, безпідставно відхилив Тендерну пропозицію - ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-21-000640-b
Найменування Замовника: Відділ освіти Обухівської РДА
Найменування, місцезназнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4, тел. (063) 897-78-56; тел. (097) 722-52-59.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4, ЄДРПОУ: 40098570, Банк: АТ «УкрСиббанк», м. Вінниця, р/р: 26002591160100, МФО: 351005) (далі - Учасник), бере участь у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-21-000640-b) за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Мультимедійний комплекс), що проводяться Відділом освіти Обухівської РДА (08700, Україна, Київська область, місто, м. Обухів, вул. Володимира Чаплінського № 7) (далі - Замовник). При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії та рішення Замовника стосовно:
1) Відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої - ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС». (Протокол № 337 від 10.09.2019 року) не зважаючи на те, що пропозиція даного учасника відповідає вимогам Замовника.
2) Визнання переможцем процедури закупівлі - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» (Протокол № 347 від 13.09.2019 року.
Обґрунтування неправомірної дискваліфікації:
Тендерним комітетом Відділу освіти Обухівської РДА, Протоколом № 337 від 10.09.2019 року, було прийнято рішення, що Тендерна пропозиція ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» не відповідає умовам Тендерної документації Замовника та підлягає дискваліфікації. Разом з цим, ми, як учасник вважаємо, що Тендерна пропозиція - ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» є такою, що відповідає вимогам Замовника та надаємо обґрунтування відповідності.
1. Згідно Додатку № 3 «Технічні характеристики» Тендерної документації Замовника, встановлено, що інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару (обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів:
- Лист, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника;
На виконання вищезазначеної вимоги Замовника, учасником – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» у складі Тендерної пропозиції було надано наступний документ: Авторизація_AV-PRO.pdf (додається) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника. Даний документ містить інформацію, що підтверджує (авторизує) учасника – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», як партнера ТОВ «АВ-ПРО», що виступає офіційним постачальником Мультимедійних дошок Yesvision та Newline, Проекторів Optoma та Casio, включаючи спеціалізоване програмне забезпечення запропонованого товару у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-21-000640-b) за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Мультимедійний комплекс).
Не зважаючи на вищезазначене, Замовник - Відділ освіти Обухівської РДА, Протоколом № 337 від 10.09.2019 року дискваліфікував учасника – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» в зв’язку з тим, що в порушення вимог Додатку № 3 «Технічні характеристики» Тендерної документації Замовника, учасник – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» не надав начебто Лист авторизацію від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення. Хоча Лист авторизація на запропонований товар та програмне забезпечення міститься у складі Тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС». Крім того Протокол № 337 від 10.09.2019 року взагалі містить інформацію щодо дискваліфікації учасника – ФОП ДРАЧ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧА, який не приймав участь у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-21-000640-b). Файли що можуть підтвердити все вищезазначене знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель за посиланням: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/12612995.
В супереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації, Замовник - Відділ освіти Обухівської РДА, безпідставно відхилив Тендерну пропозицію - ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (Протокол № 337 від 10.09.2019 року), як таку що не відповідає вимогам та визнав переможцем процедури закупівлі (акцептував) учасника - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» (Протокол № 347 від 13.09.2019 року.)
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення законодавства під час здійснення Замовником процедури закупівлі - Відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-21-000640-b), в частині неправомірного відхилення (дискваліфікації) тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС».
3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання Тендерного комітету № 337 від 10.09.2019 року стосовно дискваліфікації учасника – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС».
4. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання Тендерного комітету № 347 від 13.09.2019 року стосовно акцепту учасника – ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», в тому числі стосовно оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
5. Зобов’язати Замовника здійснити повторно оцінку пропозиції тендерної пропозиції скаржника – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», визначивши його переможцем закупівлі.
6. Заборонити Замовнику відміняти торги чи приймати рішення про те, що торги не відбулись.
Додатки:
1) Тендерна документацiя.doc;
2) ДОДАТОК 3 Технiчнi вимоги.doc;
3) Авторизація AV-PRO.pdf;
4) Протокол засідання Тендерного комітету № 337 від 10.09.2019 року;
5) Протокол засідання Тендерного комітету № 347 від 13.09.2019 року;
Квитанція про сплату за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2019 19:15
рішення від 26.09.2019 № 13738.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 19:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2019 №14663.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 17:12
рішення від 11.10.2019 №14663.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 23:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
827 940,00
UAH з ПДВ
|
749 699,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
840 060,00
UAH з ПДВ
|
749 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬКАМІНО" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
964 800,00
UAH з ПДВ
|
964 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Відхилено |
749 699,99
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 14:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
749 700,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 08:22
|
Дод. угода 98.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2019 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 17:23
|
Договір 392.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 392 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |