Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту берегоукріплення нафторайону (інв. №1795)
Services for in-line repair of the shore protection at the naphthorion (Inventory No. 1795)
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2019-08-21-000585-b b736de43fad441af83f5fd99930e12e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лунгу Тетяна Георгіївна

+380484043686 skz_reni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Ренійська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Контактна особа: Лунгу Тетяна Георгіївна
+380484043686
skz_reni@ukr.net
Додаткові контактні особи: Наталія
(04840)4-25-96
ogis@rni.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Reni branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Reni Sea Ports Authority)
National ID: 38728465
Contact point: Lungu Tatyana Georgievna
+380484043686
skz_reni@ukr.net
Additional contacts: Zotova Nataliya Pavlivna
(04840)4-25-96
ogis@rni.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:57
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 серпня 2019 16:17
Enquiries until: 10 вересня 2019 17:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 500 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 22 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту берегоукріплення нафторайону (інв. №1795))
Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту берегоукріплення нафторайону (інв. №1795))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту берегоукріплення нафторайону (інв. №1795)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська обл., Рені, Дунайська, 188
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Services for in-line repair of the shore protection at the naphthorion (Inventory No. 1795)
CPV: 45450000-6
Період постачання: з 01 жовтня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг, що надаються за Договором, здійснюється Замовником, щомісячно, за фактом надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності підписаного Сторонами Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 з наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:55
Оголошення англ без ПДВ .docx
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 4.doc
21 серпня 2019 16:14
ТД.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 1.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 2.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 3.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 5.doc
21 серпня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:55
Оголошення англ без ПДВ .docx
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 4.doc
21 серпня 2019 16:14
ТД.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 1.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 2.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 3.doc
21 серпня 2019 16:14
ДОДАТОК 5.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-21-000585-b.c27
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Роднік, Код ЄДРПОУ:30323216
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:51
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника (відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”) Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Ренійською філією державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) як Замовником проводяться відкриті торги за предметом закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи», код CPV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту берегоукріплення нафторайону (інв. №1795)) (Інформація про закупівлю b736de43fad441af83f5fd99930e12e2, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-08-21-000585-b). Наше підприємство є Учасником зазначеної процедури закупівлі та у встановлений тендерною документацією строк подало відповідну тендерну пропозицію для участі в цій процедурі закупівлі. Оскільки оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднене відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), то Замовник розглянув тендерні пропозиції на предмет їх відповідності технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у Тендерній документації. За результатами розгляду, Замовником була відхилена пропозиція нашого підприємства та допущено до аукціону наступних учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" Про зазначене свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, опублікований Замовником в системі електронних закупівель ProZorro 04 жовтня 2019 р. Прийняті Замовником рішення за цим протоколом і є предметом оскарження за цією скаргою, а саме - оскаржуваним рішенням Замовник, в порушення приписів ст. 3 Закону (принципи добросовісності конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій), пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону (обов’язок замовника відхилити тендерні пропозиції в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), протиправно та необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію ПП «Роднік» та знову ж таки протиправно та необґрунтовано допустив до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА", пропозиція якого як Учасника процедури закупівлі на наше переконання не відповідає вимогам Тендерної документації. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Замовником, внаслідок допущення порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, були порушені права та законні інтереси нашого підприємства на подальшу участь в процедурі закупівлі, де ми реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, на укладення Договору з Замовником у майбутньому та відповідно на подальше здійснення господарської діяльності за відповідною закупівлею. Оскільки оскаржуваним рішенням тендерна пропозиція нашого підприємства була відхилена, ПП «Роднік» не зможе взяти участь в електронному аукціоні, і оцінка нашої пропозиції проводитись не буде, що безперечно порушує наші права та охоронювані законом інтереси. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. 1. Стосовно неправомірного відхилення пропозиції Скаржника. Згідно зазначеного вище Протоколу розгляду тендерних пропозицій, відхилення пропозиції нашого підприємства вмотивоване наступним: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям Учасником не надано Свідоцтво про визнання (з додатком), видане Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд». Із зазначеним висновком Замовника погодитись не можна з огляду на наступне. Згідно п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації (Основна частина) «Учаснику необхідно надати в складі своєї тендерної пропозиції - …. Свідоцтво про визнання (з додатком), видане Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд. Додаток до Свідоцтва має містить наступне найменування робіт - будівництво, реконструкція та ремонт ГТС; ….». Згідно п. 2 Додатку 1 до Тендерної Документації «Статус і повноваження організації мають бути підтверджені: - Свідоцтвом про визнання (з додатком), видане Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд. Додаток до Свідоцтва має містить наступне найменування робіт - будівництво, реконструкція та ремонт ГТС. …». В свою чергу ПП «Роднік» надав в складі своєї тендерної пропозиції файл «17 Відомості про субпідрядника.pdf», яким відповідно до вимог Закону та Тендерної документації заявив про намір залучити до виконання відповідних робіт субпідрядну організацію ТОВ «БК «Бастіон» та файл «52 Свідоцтво про визнання Бастіон Копія.pdf», чим власне виконано вимогу Тендерної документації щодо необхідності надання в складі пропозиції Учасника Свідоцтва про визнання (з додатком), виданого Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд. При цьому зауважуємо, що ані формулювання вимоги п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації (Основна частина), ані формулювання вимоги п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації не містить прямого посилання на те, що Свідоцтво яке вимагається повинно бути видане виключно на ім’я Учасника (на відміну від аналогічних вимог Замовника щодо надання ліцензії), відтак наше підприємство надало в складі Пропозиції відповідне Свідоцтво від підприємства, яке планує залучити в якості субпідрядника. Окрім того, ПП «Роднік» у складі тендерної пропозиції надало також відомості про субпідрядника, та виконано інші вимоги Тендерної документації стосовно субпідрядної організації в частині підтвердження відповідності такої організації вимогам щодо досвіду виконання аналогічних Робіт, наявності ресурсів (матеріальні, технічні, фінансові, трудові), достатніх для виконання Робіт, відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим до Виконавця, тощо. Відповідно до положень ст. 837 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл. Відповідно до ч.1. ст. 838 ЦК України, Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Таким чином, ПП «Роднік» при підготовці та поданні своєї тендерної пропозиції в повній мірі врахувало приписи законодавства та формулювання вимог Тендерної документації, надало у складі свої пропозиції всі документи, що вимагалися Замовником, та підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, наведеним у Тендерній документації, та відповідно вважає рішення Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції з наведених у протоколі підстав необ’єктивним та неправомірним, що порушує принципи публічних закупівель, в тому числі принципи добросовісності конкуренції серед учасників і недискримінації учасників, необхідності забезпечення Змовником об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 2. Стосовно неправомірного допущення до аукціону товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАКОСА». В той же час, відповідно до зазначеного вище Протоколу розгляду тендерних пропозицій, Замовником допущено до аукціону ТОВ «ЛАКОСА», відтак згідно приписів ч. 5 ст. 28 Закону, відповідна тендерна пропозиція Замовником визнана такою, що відповідає технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, а учасник - кваліфікаційним критеріям. Втім, проаналізувавши пропозицію ТОВ «ЛАКОСА», вимушені констатувати, що такий висновок Замовника також є неправомірним та необ’єктивним з огляду на наступне. Так, по-перше, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником не виконано вимог п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації (Основна частина) та п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації в частині необхідності надання чинної Ліцензії ДАБІ на виконання робіт: Будівництво гідротехнічних споруд та комплексів (згідно з постановою КМУ від 30.03.2016 №256: будівельні та монтажні роботи загального призначення). При цьому невідповідність наданої учасником ліцензії (з відповідним додатком до неї) вимогам Тендерної документації обумовлена тим, що Замовником, окрім чинності ліцензії, вимагалося її відповідність постанові Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 та постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 (надалі - Постанова) (взагалі) та наявність в ній дозволу на будівельні та монтажні роботи загального призначення (зокрема). Жодній з цих двох вимог надана ТОВ «ЛАКОСА» ліцензія (а саме додаток до неї як невід’ємна її частина) не відповідає, оскільки ані види робіт, наведені у додатку (а саме «БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ» та «БУДІВНИЦТВО ТРАНСПОРТНИХ СПОРУД») не відповідають вимозі Тендерної документації щодо необхідності зазначення в ліцензій такого виду робіт як «БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ», ані сам додаток до наданої ліцензії загалом не відповідає Постанові, а саме Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженому Постановою, в частині назв видів робіт, кодифікації тощо. Відтак Ліцензія та додаток до неї як невід’ємна її частина жодним чином не може вважатися таким що відповідає Постанові та/або відповідним вимогам Тендерної документації. По-друге, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником в повній мірі не виконано вимог п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в частині зазначення в наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКОСА» довідці щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі всіх даних, необхідних Замовнику та визначених ним як обов’язкових, а саме по позиціях 17 – 20 не зазначено відомості щодо кількості та технічного стану вказаного обладнання, а по позиціях 17 – 21 не вказано строки дії договорів оренди, укладених стосовно цього обладнання. Відтак інформація, необхідна Замовнику, надана не в повному обсязі, що в свою чергу не дає йому можливості проаналізувати заявлену учасником матеріально-технічну базу на предмет її відповідності та достатності для надання послуг що є предметом закупівлі належним чином та в повному обсязі. По-третє, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником в повній мірі не виконано вимог п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації ще в частині зазначення саме договорів оренди чи лізінгу в разі зазначення в відповідній довідці обладнання, що не належить безпосередньо Учаснику. Так за загальними правилами, що регламентують правовідносини осіб стосовно оренди (найму), визначеними Главою 58 ЦК України: - за договором найму (оренди) наймодавець передає наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 цього Кодексу); - за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму (ст. 762 цього Кодексу); - наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму (ст. 765 цього Кодексу); В той же час, за загальними правилами, що регламентують правовідносини осіб стосовно надання послуг, визначеними Главою 63 ЦК України: - за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 цього Кодексу); - якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором (ст. 903 цього Кодексу). В свою чергу ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником процедури в наданій в складі пропозиції довідці щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, по позиціях 17 – 21 зазначено, що вказане по цим позиціям обладнання є орендованим. Однак ТОВ «ЛАКОСА» додатково до довідки надало також скановані копії відповідних договорів, на які містяться посилання в цій довідці, а саме договорів № 01-12/ 18 від 01.12.2018 з ФОП Донбай М.І. та № 48 від 01.02.2019 з ФОП Костюкова О.А., що за своєю правовою сутністю та змістом є саме договорами надання послуг та не мають жодного відношення до орендних відносин ані за сутністю, ані за змістом. Відтак ТОВ «ЛАКОСА» свідомо в інформації що надана у вигляді відповідної довідки зазначено недостовірні дані, що при цьому вказують на невиконання вимог Тендерної документації щодо залучення необхідного обладнання (за відсутності власного) виключно на умовах оренди чи лізіингу. Таким чином, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником процедури закупівлі в поданій ним тендерній пропозиції неодноразово допущено грубі порушення та невідповідності вимогам відповідної Тендерної документації. Допущені невідповідності дають змогу стверджувати про непідтвердження ТОВ «ЛАКОСА» своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником, а протилежні висновки Замовника вважати необ’єктивними, неправомірними, дискримінаційними та упередженими, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель, визначених Законом. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Ренійську філію державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Роднік», поданої в рамках процедури закупівлі UA-2019-08-21-000585-b. 3. Зобов’язати Ренійську філію державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «ЛАКОСА», поданої в рамках процедури закупівлі UA-2019-08-21-000585-b.. Додатки: 1. платіжне доручення про внесення плати за подання скарги, 2. підтвердження повноважень підписанта скарги. З повагою, Директор ПП «Роднік» І.В. Дехтярьов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2019 12:38
рішення від 11.10.2019 № 14621 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 12:38
рішення від 29.10.2019 № 15592 .pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відміна процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 20 листопада 2019 15:22
Номер скарги: UA-2019-08-21-000585-b.c28
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП Роднік, Код ЄДРПОУ:30323216
Дата подання: 09 жовтня 2019 16:51
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника (відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”) Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Ренійською філією державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) як Замовником проводяться відкриті торги за предметом закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи», код CPV за ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту берегоукріплення нафторайону (інв. №1795)) (Інформація про закупівлю b736de43fad441af83f5fd99930e12e2, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-08-21-000585-b). Наше підприємство є Учасником зазначеної процедури закупівлі та у встановлений тендерною документацією строк подало відповідну тендерну пропозицію для участі в цій процедурі закупівлі. Оскільки оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднене відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), то Замовник розглянув тендерні пропозиції на предмет їх відповідності технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у Тендерній документації. За результатами розгляду, Замовником була відхилена пропозиція нашого підприємства та допущено до аукціону наступних учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" Про зазначене свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, опублікований Замовником в системі електронних закупівель ProZorro 04 жовтня 2019 р. Прийняті Замовником рішення за цим протоколом і є предметом оскарження за цією скаргою, а саме - оскаржуваним рішенням Замовник, в порушення приписів ст. 3 Закону (принципи добросовісності конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій), пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону (обов’язок замовника відхилити тендерні пропозиції в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), протиправно та необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію ПП «Роднік» та знову ж таки протиправно та необґрунтовано допустив до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА", пропозиція якого як Учасника процедури закупівлі на наше переконання не відповідає вимогам Тендерної документації. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Замовником, внаслідок допущення порушення вимог законодавства про публічні закупівлі, були порушені права та законні інтереси нашого підприємства на подальшу участь в процедурі закупівлі, де ми реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, на укладення Договору з Замовником у майбутньому та відповідно на подальше здійснення господарської діяльності за відповідною закупівлею. Оскільки оскаржуваним рішенням тендерна пропозиція нашого підприємства була відхилена, ПП «Роднік» не зможе взяти участь в електронному аукціоні, і оцінка нашої пропозиції проводитись не буде, що безперечно порушує наші права та охоронювані законом інтереси. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. 1. Стосовно неправомірного відхилення пропозиції Скаржника. Згідно зазначеного вище Протоколу розгляду тендерних пропозицій, відхилення пропозиції нашого підприємства вмотивоване наступним: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям Учасником не надано Свідоцтво про визнання (з додатком), видане Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд». Із зазначеним висновком Замовника погодитись не можна з огляду на наступне. Згідно п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації (Основна частина) «Учаснику необхідно надати в складі своєї тендерної пропозиції - …. Свідоцтво про визнання (з додатком), видане Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд. Додаток до Свідоцтва має містить наступне найменування робіт - будівництво, реконструкція та ремонт ГТС; ….». Згідно п. 2 Додатку 1 до Тендерної Документації «Статус і повноваження організації мають бути підтверджені: - Свідоцтвом про визнання (з додатком), видане Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд. Додаток до Свідоцтва має містить наступне найменування робіт - будівництво, реконструкція та ремонт ГТС. …». В свою чергу ПП «Роднік» надав в складі своєї тендерної пропозиції файл «17 Відомості про субпідрядника.pdf», яким відповідно до вимог Закону та Тендерної документації заявив про намір залучити до виконання відповідних робіт субпідрядну організацію ТОВ «БК «Бастіон» та файл «52 Свідоцтво про визнання Бастіон Копія.pdf», чим власне виконано вимогу Тендерної документації щодо необхідності надання в складі пропозиції Учасника Свідоцтва про визнання (з додатком), виданого Регістром судноплавства України щодо підтвердження здатності підприємства виконувати послуги з ремонту гідротехнічних споруд. При цьому зауважуємо, що ані формулювання вимоги п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації (Основна частина), ані формулювання вимоги п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації не містить прямого посилання на те, що Свідоцтво яке вимагається повинно бути видане виключно на ім’я Учасника (на відміну від аналогічних вимог Замовника щодо надання ліцензії), відтак наше підприємство надало в складі Пропозиції відповідне Свідоцтво від підприємства, яке планує залучити в якості субпідрядника. Окрім того, ПП «Роднік» у складі тендерної пропозиції надало також відомості про субпідрядника, та виконано інші вимоги Тендерної документації стосовно субпідрядної організації в частині підтвердження відповідності такої організації вимогам щодо досвіду виконання аналогічних Робіт, наявності ресурсів (матеріальні, технічні, фінансові, трудові), достатніх для виконання Робіт, відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим до Виконавця, тощо. Відповідно до положень ст. 837 ЦК України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Для виконання окремих видів робіт, встановлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов'язаний одержати спеціальний дозвіл. Відповідно до ч.1. ст. 838 ЦК України, Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Таким чином, ПП «Роднік» при підготовці та поданні своєї тендерної пропозиції в повній мірі врахувало приписи законодавства та формулювання вимог Тендерної документації, надало у складі свої пропозиції всі документи, що вимагалися Замовником, та підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, наведеним у Тендерній документації, та відповідно вважає рішення Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції з наведених у протоколі підстав необ’єктивним та неправомірним, що порушує принципи публічних закупівель, в тому числі принципи добросовісності конкуренції серед учасників і недискримінації учасників, необхідності забезпечення Змовником об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 2. Стосовно неправомірного допущення до аукціону товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАКОСА». В той же час, відповідно до зазначеного вище Протоколу розгляду тендерних пропозицій, Замовником допущено до аукціону ТОВ «ЛАКОСА», відтак згідно приписів ч. 5 ст. 28 Закону, відповідна тендерна пропозиція Замовником визнана такою, що відповідає технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, а учасник - кваліфікаційним критеріям. Втім, проаналізувавши пропозицію ТОВ «ЛАКОСА», вимушені констатувати, що такий висновок Замовника також є неправомірним та необ’єктивним з огляду на наступне. Так, по-перше, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником не виконано вимог п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації (Основна частина) та п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації в частині необхідності надання чинної Ліцензії ДАБІ на виконання робіт: Будівництво гідротехнічних споруд та комплексів (згідно з постановою КМУ від 30.03.2016 №256: будівельні та монтажні роботи загального призначення). При цьому невідповідність наданої учасником ліцензії (з відповідним додатком до неї) вимогам Тендерної документації обумовлена тим, що Замовником, окрім чинності ліцензії, вимагалося її відповідність постанові Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 та постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 (надалі - Постанова) (взагалі) та наявність в ній дозволу на будівельні та монтажні роботи загального призначення (зокрема). Жодній з цих двох вимог надана ТОВ «ЛАКОСА» ліцензія (а саме додаток до неї як невід’ємна її частина) не відповідає, оскільки ані види робіт, наведені у додатку (а саме «БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ» та «БУДІВНИЦТВО ТРАНСПОРТНИХ СПОРУД») не відповідають вимозі Тендерної документації щодо необхідності зазначення в ліцензій такого виду робіт як «БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ», ані сам додаток до наданої ліцензії загалом не відповідає Постанові, а саме Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженому Постановою, в частині назв видів робіт, кодифікації тощо. Відтак Ліцензія та додаток до неї як невід’ємна її частина жодним чином не може вважатися таким що відповідає Постанові та/або відповідним вимогам Тендерної документації. По-друге, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником в повній мірі не виконано вимог п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в частині зазначення в наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАКОСА» довідці щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі всіх даних, необхідних Замовнику та визначених ним як обов’язкових, а саме по позиціях 17 – 20 не зазначено відомості щодо кількості та технічного стану вказаного обладнання, а по позиціях 17 – 21 не вказано строки дії договорів оренди, укладених стосовно цього обладнання. Відтак інформація, необхідна Замовнику, надана не в повному обсязі, що в свою чергу не дає йому можливості проаналізувати заявлену учасником матеріально-технічну базу на предмет її відповідності та достатності для надання послуг що є предметом закупівлі належним чином та в повному обсязі. По-третє, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником в повній мірі не виконано вимог п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації ще в частині зазначення саме договорів оренди чи лізінгу в разі зазначення в відповідній довідці обладнання, що не належить безпосередньо Учаснику. Так за загальними правилами, що регламентують правовідносини осіб стосовно оренди (найму), визначеними Главою 58 ЦК України: - за договором найму (оренди) наймодавець передає наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 цього Кодексу); - за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму (ст. 762 цього Кодексу); - наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму (ст. 765 цього Кодексу); В той же час, за загальними правилами, що регламентують правовідносини осіб стосовно надання послуг, визначеними Главою 63 ЦК України: - за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 цього Кодексу); - якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором (ст. 903 цього Кодексу). В свою чергу ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником процедури в наданій в складі пропозиції довідці щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, по позиціях 17 – 21 зазначено, що вказане по цим позиціям обладнання є орендованим. Однак ТОВ «ЛАКОСА» додатково до довідки надало також скановані копії відповідних договорів, на які містяться посилання в цій довідці, а саме договорів № 01-12/ 18 від 01.12.2018 з ФОП Донбай М.І. та № 48 від 01.02.2019 з ФОП Костюкова О.А., що за своєю правовою сутністю та змістом є саме договорами надання послуг та не мають жодного відношення до орендних відносин ані за сутністю, ані за змістом. Відтак ТОВ «ЛАКОСА» свідомо в інформації що надана у вигляді відповідної довідки зазначено недостовірні дані, що при цьому вказують на невиконання вимог Тендерної документації щодо залучення необхідного обладнання (за відсутності власного) виключно на умовах оренди чи лізіингу. Таким чином, ТОВ «ЛАКОСА» як Учасником процедури закупівлі в поданій ним тендерній пропозиції неодноразово допущено грубі порушення та невідповідності вимогам відповідної Тендерної документації. Допущені невідповідності дають змогу стверджувати про непідтвердження ТОВ «ЛАКОСА» своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним Замовником, а протилежні висновки Замовника вважати необ’єктивними, неправомірними, дискримінаційними та упередженими, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель, визначених Законом. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Ренійську філію державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Роднік», поданої в рамках процедури закупівлі UA-2019-08-21-000585-b. 3. Зобов’язати Ренійську філію державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту) скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «ЛАКОСА», поданої в рамках процедури закупівлі UA-2019-08-21-000585-b.. Додатки: 1. платіжне доручення про внесення плати за подання скарги, 2. підтвердження повноважень підписанта скарги. З повагою, Директор ПП «Роднік» І.В. Дехтярьов
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково
Дата: 09 жовтня 2019 16:55
рішення від 11.10.2019 № 14622.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 19:35

Документи подані скаржником

09 жовтня 2019 16:36
Паспорт та код директора
09 жовтня 2019 16:36
Платіжне доручення
09 жовтня 2019 16:36
Довідка ДКСУ

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-08-21-000585-bb736de43fad441af83f5fd99930e12e2
Найменування: Ренійська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна, Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Роднік Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГТС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 вересня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 вересня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 вересня 2019 12:46
Статут ТОВ Анкор.pdf
19 вересня 2019 12:46
Реквізити анкор.pdf
19 вересня 2019 12:46
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 12:46
Довідка стаття 17.jpg
19 вересня 2019 12:46
Довідка коди доступу.jpg
19 вересня 2019 12:46
Баланс.pdf
19 вересня 2019 12:46
Технічні вимоги.pdf
19 вересня 2019 12:46
Дозвіл_водолазні роботи.pdf
19 вересня 2019 12:46
Дозвіл на автокан.jpg

Документи

20 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 вересня 2019 16:16
Електронний підпис
19 вересня 2019 16:11
71 Працівники Бастіон.rar
19 вересня 2019 16:11
69 Відгук 2 Бастіон.pdf
19 вересня 2019 16:11
68 Відгук 1 Бастіон.pdf
19 вересня 2019 16:10
64 Довідка МТБ Бастіон.pdf
19 вересня 2019 16:10
60 Статут Бастіон Копія.pdf
19 вересня 2019 16:10
58 Лист-згода Бастіон 2.pdf
19 вересня 2019 16:10
57 Лист-згода Бастіон 1.pdf
19 вересня 2019 16:10
49 Витяг Копія Бастіон.pdf
19 вересня 2019 16:10
46 Лист-згода Роднік 2.pdf
19 вересня 2019 16:10
45 Лист-згода Роднік 1.pdf
19 вересня 2019 16:10
43 Оригінали Відгуків.pdf
19 вересня 2019 16:10
41 Копія Договір 72-В-ІЗФ-16.pdf
19 вересня 2019 16:10
40 Копія Договір 97-В-ІЗФ-15.pdf
19 вересня 2019 16:10
39 Копія Договір 78-В-ІЗФ-15.pdf
19 вересня 2019 16:10
37 Посвідчення.rar
19 вересня 2019 16:10
36 Дипломи ч (2).rar
19 вересня 2019 16:10
35 Дипломи ч (1).rar
19 вересня 2019 16:10
33 Договір КОМПРЕССОР.pdf
19 вересня 2019 16:09
29 Істотні умови.pdf
19 вересня 2019 16:09
26 Дозвіл 198.15.51 Копія.pdf
19 вересня 2019 16:09
25 Дозвіл 198.15.51.pdf
19 вересня 2019 16:09
24 Дозвіл 197.15.51 Копія.pdf
19 вересня 2019 16:09
23 Дозвіл 197.15.51.pdf
19 вересня 2019 16:09
21 Ліцензія та додаток.pdf
19 вересня 2019 16:09
15 Статут Копія.pdf
19 вересня 2019 16:09
14 Статут 06.08.2015.pdf
19 вересня 2019 16:09
7 Свідоцтво ПДВ.pdf
19 вересня 2019 16:09
6 Свідоцтво ПДВ копія.pdf
19 вересня 2019 16:08
5 Документ_ЄДР_1005644427.zip
19 вересня 2019 16:08
4 Витяг Копія.pdf
19 вересня 2019 16:08
2 Проект договору.pdf

Документи

20 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 16:00
Фінзвітність за 2018 рік.pdf
20 вересня 2019 16:00
Статут зі змінами.pdf
20 вересня 2019 16:00
СвідоцтвоРСУ2019.pdf
20 вересня 2019 16:00
Ліцензія ДАБІУ.pdf
20 вересня 2019 16:00
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 16:00
Витяг_платників_податку.pdf
20 вересня 2019 16:00
Виписка_ЄДРЮО.pdf
20 вересня 2019 15:59
8-9 Дов_фінзвітність.pdf
20 вересня 2019 15:59
6 Проект договору.pdf
20 вересня 2019 15:59
5 Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 15:59
4 Дов_Ст17.pdf
20 вересня 2019 15:59
11 Дов_захист довкілля.pdf

Документи

20 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 16:35
9. свидетельство НДС.pdf
20 вересня 2019 16:35
7. выдержка из ЕГР.pdf
20 вересня 2019 16:35
6. справка о реквизитах.pdf
20 вересня 2019 16:35
5. справка из налоговой.pdf
20 вересня 2019 16:35
26. св-во о признании РУ.pdf
20 вересня 2019 16:35
24. св-во, бетонщик.pdf
20 вересня 2019 16:35
23. св-во, стропальщик.pdf
20 вересня 2019 16:35
21. обучение Кравченко.pdf
20 вересня 2019 16:35
20, 22. обучение Дудлив.pdf
20 вересня 2019 16:35
19. диплом Дудлив.pdf
20 вересня 2019 16:35
18. диплом Вдовиченко.pdf
20 вересня 2019 16:35
17. обучение Махов.pdf
20 вересня 2019 16:35
16. диплом Махов.pdf
20 вересня 2019 16:35
14. проект договора.doc
20 вересня 2019 16:35
13. письмо-гарантия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ПП Роднік

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

ТОВ "ГТС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 12:46
Статут ТОВ Анкор.pdf
19 вересня 2019 12:46
Реквізити анкор.pdf
19 вересня 2019 12:46
Проект договору.pdf
19 вересня 2019 12:46
Довідка стаття 17.jpg
19 вересня 2019 12:46
Довідка коди доступу.jpg
19 вересня 2019 12:46
Баланс.pdf
19 вересня 2019 12:46
Технічні вимоги.pdf
19 вересня 2019 12:46
Дозвіл_водолазні роботи.pdf
19 вересня 2019 12:46
Дозвіл на автокан.jpg

Публічні документи

20 вересня 2019 16:00
Фінзвітність за 2018 рік.pdf
20 вересня 2019 16:00
Статут зі змінами.pdf
20 вересня 2019 16:00
СвідоцтвоРСУ2019.pdf
20 вересня 2019 16:00
Ліцензія ДАБІУ.pdf
20 вересня 2019 16:00
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
20 вересня 2019 16:00
Витяг_платників_податку.pdf
20 вересня 2019 16:00
Виписка_ЄДРЮО.pdf
20 вересня 2019 15:59
8-9 Дов_фінзвітність.pdf
20 вересня 2019 15:59
6 Проект договору.pdf
20 вересня 2019 15:59
5 Технічна специфікація.pdf
20 вересня 2019 15:59
4 Дов_Ст17.pdf
20 вересня 2019 15:59
11 Дов_захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 листопада 2019 15:28
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту берегоукріплення нафторайону (інв.1795)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Документи:
20 листопада 2019 15:27
Протокол відміна.pdf