Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2019-08-21-000563-b ● ba0938abb47a4756a63f267697bcbe90
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Піонткевич Ірина Володимирівна +380414327497 internat_brd@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 16:10 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 5 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пач.
Папір А4-80 г/м.кв .білизна (500 арк)(джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Папір газетний сірий А4, 250 арк (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна на завязках А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка картонна швидкозшивач, А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Файли формат А-4, 40 мкм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ручка кулькова з змінним стержнем, гумовий грип, з ергономічними вставками (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Стержень кульковий синій (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Папка сегрегатор зшивач А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пач
Скоби для степлера №24 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Книга канцелярська 48 білих аркушів клітинка (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Книга канцелярська 96 білих аркушів клітинка (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Гумка стиральна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пач
Бумага копірувальна ,А4 100 шт (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська обл., Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 16:04 |
оголошення канцтовари (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 10:30
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. Торгова марка, модель, модифікація, артикул і т.п. мають відповідати технічним вимогам згідно оголошення. 2. Торгова марка, модель, модифікація, артикул і т.п. мають відповідати технічним вимогам згідно оголошення. Предмет закупівлі має відповідати технічним вимогам згідно оголошення. 3.ФОП не платників податків допускаємо до участі в закупівлі. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та таке інше, як зазначено в оголошенні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" #3033120440 |
Переможець |
3 840,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №19.pdf | укладений |
05 вересня 2019 16:32
|