Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області
Очікувана вартість
4 206 714,00 UAH
UA-2019-08-21-000392-a c26bbb687f404796b2d3d01e7aa62cc9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубанович Наталія

+380414851286 Slovechno_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛОВЕЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343398
Місцезнаходження: 11122, Україна , Житомирська обл., с. Словечне, ВУЛИЦЯ ПОЛІСЬКА, будинок 9
Контактна особа: Рубанович Наталія
+380414851286
Slovechno_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 4 206 714,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 206,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 14:07
5. Додаток 4 Субпідрядники.doc
21 серпня 2019 14:07
2. Додаток 1 Пропозиція (1).doc
21 серпня 2019 14:07
3. Додаток 2 Технічне завдання.doc
21 серпня 2019 14:07
4. Додаток 3 Проект договору.doc
21 серпня 2019 14:07
1.ТД водогін.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 3 955 314,00
UAH з ПДВ
3 955 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 15:57
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:45
Електронний підпис
05 вересня 2019 19:25
Електронний підпис
05 вересня 2019 19:24
Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 19:24
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 вересня 2019 19:24
Опис до Статуту.pdf
05 вересня 2019 19:24
Локальний кошторис.pdf
05 вересня 2019 19:24
Ліцензія ЕйБіДі 2017р..pdf
05 вересня 2019 19:24
Договірна ціна.pdf
05 вересня 2019 19:24
Витяг з ЄДР від 12.07.19.pdf
05 вересня 2019 19:24
Виписка з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 19:24
Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій