Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-08-21-000320-c b5c9e68cf2c641559dcac32e35016c11
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кресс Олена

308465922172 xozrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 41832693
Місцезнаходження: 15400, Україна , Чернігівська обл., Семенівка, Червона Площа будинок 6
Контактна особа: Кресс Олена
308465922172
xozrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 08:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти та спів фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2473.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, 3-й провулок Центральний,2 (Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №1).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2493.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Шкільна,1 (Семенівська гімназія №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2465.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Шкільна,98 (Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №3).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставку товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі видаткової накладної та рахунку- фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати фактичної поставки товару належної якості, кількості, найменування (асортименту).. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти та спів фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 09:38
тендерна документація п.к..doc
21 серпня 2019 09:38
003.jpg
21 серпня 2019 09:38
002.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:16
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! відповіді на Ваші запитання викладені п.5. п.6 п.7 Додатку 1 тендерної документації. Дякуємо за запитання.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій