Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-08-21-000320-c ● b5c9e68cf2c641559dcac32e35016c11
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41832693 |
Місцезнаходження: | 15400, Україна , Чернігівська обл., Семенівка, Червона Площа будинок 6 |
Контактна особа: |
Кресс Олена 308465922172 xozrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 08:00 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти та спів фінансування.
За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти та спів фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2473.
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2473.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, 3-й провулок Центральний,2 (Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №1).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2493.
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2493.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Шкільна,1 (Семенівська гімназія №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
код ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютори)
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2465.
Номер закладу освіти, за яким такий заклад ідентифікується в інформаційно-телекомунікаційній системі «Державна інформаційна система освіти» - 2465.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15400, Україна, Чернігівська область, Семенівка, Шкільна,98 (Семенівський ЗСО І-ІІІ ст.. №3).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставку товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі видаткової накладної та рахунку- фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати фактичної поставки товару належної якості, кількості, найменування (асортименту).. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти та спів фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 09:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 09:38 |
тендерна документація п.к..doc | |
21 серпня 2019 09:38 |
003.jpg | |
21 серпня 2019 09:38 |
002.jpg |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:16
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! відповіді на Ваші запитання викладені п.5. п.6 п.7 Додатку 1 тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Інформація про відміну
Дата відміни
06 вересня 2019 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій