Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, код 44830000-7 за ДК 021:2015 (герметик силіконовий універсальний, герметик силіконовий, клей-герметик, герметик прокладка силіконовий)»
Очікувана вартість
95 818,90 UAH
UA-2019-08-21-000288-b 81051eae9d5545a3905d6f957d6e4e7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:47
Очікувана вартість: 95 818,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
776 шт
Герметик силіконовий універсальний, герметик силіконовий, клей-герметик, герметик прокладка силіконовий (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Червоноткацька, 1-а, склад служби колії, тунельних споруд і будівель
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 12:28
Додаток 1.docx
21 серпня 2019 12:28
Додаток 2.docx
21 серпня 2019 12:28
Додаток 3.docx
21 серпня 2019 12:28
Додаток 4.docx
21 серпня 2019 12:28
Додаток 5.docx
21 серпня 2019 12:28
Додаток 6.docx
21 серпня 2019 12:28
Додаток 7.docx
21 серпня 2019 12:28
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 22 серпня 2019 16:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, код 44830000-7 за ДК 021:2015 (герметик силіконовий універсальний, герметик силіконовий, клей-герметик, герметик прокладка силіконовий)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником, в графі «Найменування товару*» та відповідно в примітках листа вказано: «*Або еквівалент товару (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати встановленим Замовником в технічній специфікації). Учасник у тендерній пропозиції повинен чітко зазначити найменування (за наявності: тип, марка або інше) товару , що пропонується до постачання.

2. В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, код 44830000-7 за ДК 021:2015 (герметик силіконовий універсальний, герметик силіконовий, клей-герметик, герметик прокладка силіконовий)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником, в графі «Виробник товару**» та відповідно в примітках листа вказано: «**Зазначається Учасником виробник товару (підприємство, завод, а не країна походження або торгова марка)».

3.Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.
Об'єм
Дата подання: 22 серпня 2019 15:29
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:35
Доброго дня! Згідно європейського фасування даний товар випусткається в тарі 280 мл. Чи можна пропонувати товар в тарі 280 мл? Дякуємо!
Відповідь: В таблиці листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, код 44830000-7 за ДК 021:2015 (герметик силіконовий універсальний, герметик силіконовий, клей-герметик, герметик прокладка силіконовий)», що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником, в технічних та якісних характеристиках учасник повинен зазначити по позиціям 1, 2, 3 «об'єм: ________ мл (зазначається Учасником, але повинен бути не менше 300 мл)»; по позиції 4 «об'єм: _____ гр (зазначається Учасником, але повинен бути не менше 60 гр)»; по позиції 5 «маса: ____ гр (зазначається Учасником, але повинен бути не менше 255 гр)»; по позиції 6 «маса: _____ гр (зазначається Учасником, але повинен бути не менше 85 гр)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма «Анкос, ЛТД» 89 635,80
UAH з ПДВ
89 165,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА" 91 173,60
UAH з ПДВ
89 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 13:14
Dovidka_19253564690810412020.pdf
16 вересня 2019 13:14
Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 13:14
приказ.jpg
16 вересня 2019 13:14
Статут 2019_уменьш размер.pdf
15 вересня 2019 20:21
Довідка НАЗК.pdf
06 вересня 2019 11:59
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 11:59
Технічна специфікація.pdf
06 вересня 2019 11:59
приказ.jpg
06 вересня 2019 11:59
протокол о назн.pdf
06 вересня 2019 11:59
1 Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:03
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 15:03
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма «Анкос, ЛТД»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОМЕРЕЖА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма «Анкос, ЛТД»
#21233599
Переможець 89 165,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма «Анкос, ЛТД»
#21233599
89 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 15:47
730-П-19 від 01.10.2019 — ТОВ ФІРМА АНКОС, ЛТД — звіт про виконання від 13.03.20.pdf укладений
13 березня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:38
730-П-19 від 01.10.2019 — ТОВ ФІРМА АНКОС, ЛТД — ДУ2 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:38
1_730-П-19 від 01.10.2019 — ТОВ ФІРМА АНКОС, ЛТД — ДУ2.pdf укладений
17 грудня 2019 14:38
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:23
730-П-19 від 01.10.2019 — ТОВ ФІРМА АНКОС, ЛТД — ДУ1 (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 16:23
1_730-П-19 від 01.10.2019 — ТОВ ФІРМА АНКОС, ЛТД — ДУ1.pdf укладений
01 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 16:12
730-П-19 від 01.10.2019 — ТОВ ФІРМА АНКОС, ЛТД.pdf укладений
01 жовтня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»Сторони дійшли згоди змінити ціну товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), тим самим внести відповідні зміни до Договору. Сума Договору після внесення змін до Договору — 89164,86 грн, в тому числі ПДВ — 14860,81 грн. Кількість товару після внесення змін — 776 шт.
Номер договору про закупівлю: 730-П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.2. та п. 11.3. Договору та відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»; на виконання п. 1.2 господарство тунельних споруд і станцій, п. 1.3 окремо розташовані будівлі та споруди Титульного списку на виконання робіт з капітального ремонту основних засобів служби колії, тунельних споруд і будівель у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 730-П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 89 164,86
UAH (в тому числі ПДВ 14 860,81 UAH)