Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Комп'ютерний комплекс, портативні та персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
647 779,00 UAH
UA-2019-08-21-000140-c 46378d565d564b9cb320eba284699d4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гулич

+380365964457 gyli4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Млинівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04386338
Вебсайт: http://smt.mln.rv.ua
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Ватутіна, 1
Контактна особа: Яна Гулич
+380365964457
gyli4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 09:00
Очікувана вартість: 647 779,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - з місцевого та державного бюджетів. Доставка здійснюється протягом 30 днів з дня укладення договору.

Тендерна документація

21 серпня 2019 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 09:06
Тендерна документація - комп.обладнання.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп'ютерний комплекс
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Комп'ютерний комплекс
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, Млинів, вул. Степана Бандери, 1
Дата доставки: 27 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється не пізніше 10 банківських днів з дня отримання покупцем видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:18
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброї пори, доби. Ретельно вивчивши Ваше звернення надаємо наступну інформацію. 1) У п. 3 Додатку Тендерної документації зазначається, у разі посилання в цій Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або виробника слід вважати «або еквівалент». Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, встановленим у даному додатку до тендерної документації. 2) У п. 5.1 Додатку № 3 Тендерної документації зазначається, в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з зображеннями (кресленнями) запропонованого у тендерній документації товару обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. 3) У Тендерні документації не міститься обмеження щодо фізичних осіб-підприємців неплатників податку на додану вартість (ПДВ). Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1.2. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції найбільш екомічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто, при подачі тендерної пропозиції учасник, визначаючи ціну тендерної пропозиції, повинен враховувати всі податки та збори, у тому числі ПДВ, за умови якщо він є його платником. Відповідно тендерний комітет при розгляд тендерної пропозиції учасника не додаватиме до ціни тендерної пропозиції суму ПДВ 20 %.».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 59 280,00
UAH з ПДВ
59 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 14:18
Електронний підпис
04 вересня 2019 14:18
Висновок СЕС дошки.pdf
04 вересня 2019 14:18
ISO 9001 Vivitek.pdf
04 вересня 2019 14:18
ISO 14001 Vivitek.pdf
04 вересня 2019 14:18
Висновок СЕС.pdf
04 вересня 2019 14:18
Статут.pdf
04 вересня 2019 14:18
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2019 14:18
Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2019 14:18
Витяг з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 14:18
Виписка з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 14:18
4-ОПП.pdf
04 вересня 2019 14:18
Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 14:18
Уповноважена особа.pdf
04 вересня 2019 14:18
Технічні вимоги згода.pdf
04 вересня 2019 14:18
Таблиця відповідності.pdf
04 вересня 2019 14:18
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 14:18
Лист щодо сертифікації.pdf
04 вересня 2019 14:18
Інформаційна довідка.pdf
04 вересня 2019 14:18
Згода на обробку ПД.pdf
04 вересня 2019 14:18
Довідка стаття 17.pdf
04 вересня 2019 14:18
Довідка поставка.pdf
04 вересня 2019 14:18
Довідка ПЗ на ноутбук.pdf
04 вересня 2019 14:18
Довідка МТБ.pdf
04 вересня 2019 14:18
Довідка ліцензування.pdf
04 вересня 2019 14:18
Довідка досвід.pdf
04 вересня 2019 14:18
Довідка довкілля.pdf
04 вересня 2019 14:18
Гарантійний лист ремонт.pdf
04 вересня 2019 14:18
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій