Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги з харчування для лікувально-профілактичного закладу)
Очікувана вартість
2 751 900,20 UAH
UA-2019-08-21-000026-a e37f11782ac94fbbaa59484291b0d8c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія Миколаївна

progmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ
Код ЄДРПОУ: 05492309
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Контактна особа: Гордієнко Наталія Миколаївна
progmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:33
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:33
Очікувана вартість: 2 751 900,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Кейтерингові послуги (послуги з харчування для лікувально-профілактичного закладу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 09:07
ТД харчування .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000021 ● 9d5498ce7b924ecc9b1f6ec86af23fd6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-21-000026-a 21.08.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі Висновку від 12 листопада 2019 року Північного офісу Держаудитслужби, встановлено порушення відповідно до яких інформуємо про причини неможливості усунення виявлених порушень. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" виявлено, що у документах пропозиції відсутні відгуки до аналогічних договорів. 17.09.2019 року Учасником надано до установи замовника оригінали в паперовому вигляді, пронумеровано та прошнуровано пакет документів Тендерної пропозиції. Зазначений паперовий варіант Тендерної пропозиції містить копії листів-відгуків (копії прикладаються). Другий учасник процедури закупівлі ФОП "ТІТАРЕНКО ВІТА ВАСИЛІВНА" у свої пропозиції не надано більше документів які вимагались вимогами тенетної документації. Відповідно до основних принципів закупівлі, максимально економія та ефективність, об’єктивна неупереджена оцінка тендерних пропозицій, було прийнято колегіальне рішення, щодо віднесення зазначеного до пропотолу формальних помилок (копія додається). Зазначене рішення було прийнято у зв’язку із нагальною потребою у забезпечені пацієнтів госпіталю – ветеранів та учасників бойових дій харчуванням для лікувально-профілактичного закладу. Усунути порушення шляхом розірвання Договору не можливо, оскільки з метою укладання договору з новим постачальником послуг необхідне проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, що є тривалим процесом та унеможливить безперервне забезпечення харчуванням пацієнтів госпіталю – ветеранів та учасників бойових дій.

2019-11-19 14:00:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" 2 739 175,00
UAH з ПДВ
2 739 175,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТІТАРЕНКО ВІТА ВАСИЛІВНА" 2 746 955,00
UAH з ПДВ
2 746 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 14:07
IMG_0002.pdf
18 вересня 2019 14:07
IMG_0001.pdf
18 вересня 2019 14:07
IMG_0002.pdf
18 вересня 2019 14:07
IMG_0001.pdf
05 вересня 2019 13:44
Гарантiя 13930-19.7z
05 вересня 2019 13:36
Інші документи.pdf
05 вересня 2019 13:36
ст. 17.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 10:23
Тендерна пропозиція в(4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"

ФОП "ТІТАРЕНКО ВІТА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
Переможець 2 739 175,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
2 739 175,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:40
Д-У-1_до_000026.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 21:04
договор Дженджера від 0110.19.pdf укладений
01 жовтня 2019 21:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 000026
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 01 січня 2020
Сума оплати за договором: 2 627 715,50
UAH