Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ |
Код ЄДРПОУ: | 05492309 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Гордієнко Наталія Миколаївна progmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2019 09:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:33 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:33 |
Очікувана вартість: | 2 751 900,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 82000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 09:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 09:07 |
ТД харчування .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000021 ● 9d5498ce7b924ecc9b1f6ec86af23fd6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-08-21-000026-a 21.08.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі Висновку від 12 листопада 2019 року Північного офісу Держаудитслужби, встановлено порушення відповідно до яких інформуємо про причини неможливості усунення виявлених порушень. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" виявлено, що у документах пропозиції відсутні відгуки до аналогічних договорів. 17.09.2019 року Учасником надано до установи замовника оригінали в паперовому вигляді, пронумеровано та прошнуровано пакет документів Тендерної пропозиції. Зазначений паперовий варіант Тендерної пропозиції містить копії листів-відгуків (копії прикладаються). Другий учасник процедури закупівлі ФОП "ТІТАРЕНКО ВІТА ВАСИЛІВНА" у свої пропозиції не надано більше документів які вимагались вимогами тенетної документації. Відповідно до основних принципів закупівлі, максимально економія та ефективність, об’єктивна неупереджена оцінка тендерних пропозицій, було прийнято колегіальне рішення, щодо віднесення зазначеного до пропотолу формальних помилок (копія додається). Зазначене рішення було прийнято у зв’язку із нагальною потребою у забезпечені пацієнтів госпіталю – ветеранів та учасників бойових дій харчуванням для лікувально-профілактичного закладу. Усунути порушення шляхом розірвання Договору не можливо, оскільки з метою укладання договору з новим постачальником послуг необхідне проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, що є тривалим процесом та унеможливить безперервне забезпечення харчуванням пацієнтів госпіталю – ветеранів та учасників бойових дій.
2019-11-19 14:00:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" #2765310029 |
Переможець |
2 739 175,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2019 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:40
|
Д-У-1_до_000026.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 21:04
|
договор Дженджера від 0110.19.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 21:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни; |
Номер договору про закупівлю: | 000026 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |