Придбання мультимедійної техніки для НВК "Лисятицький ЗНЗ І-ІІІ ст. - ДНЗ"
Очікувана вартість
295 736,00 UAH
UA-2019-08-21-000010-a f8f27cc33e3b4a3ea7156f1782f74039
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Стрийської РДА
Код ЄДРПОУ: 36742802
Місцезнаходження замовника: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107
Контактна особа замовника: Дулиш Богдана Анатоліївна
+380324557550
loksanarajvo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:03
Очікувана вартість: 295 736,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 957,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Придбання мультимедійної техніки для НВК "Лисятицький ЗНЗ І-ІІІ ст. - ДНЗ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрийський р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 серпня 2019 11:41
ТД-Мультимед(1).doc
21 серпня 2019 08:44
Електронний цифровий підпис
30 серпня 2019 11:41
ТД-Мультимед(1).doc
21 серпня 2019 08:39
ТД-Мультимед.doc
21 серпня 2019 08:44
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-23-000009 ● 2c0cc7a697d44a82ad6b064c9f9263a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-23 16:38:19
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.09.2019 №160

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-21-000010-a 21.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо проведеного моніторингу, проаналізувавши інформацію, що зазначена представниками ДАСУ, повідомляємо, що замовник категорично не погоджується із зазначеними ніби-то порушеннями, в зв'язку із наступним: 1) Відповідно до п.3, ст. 17 Закону, передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Тобто, Законом не передбачено у який спосіб Замовник мусить перевіряти відсутність зазначених вимог, та які саме вимоги, Замовник мусить виставляти у тендерній документації. Замовником передбачено, що при поданні пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі, відповідно до додатку №4 до тендерної документації, про те, що відсутні підстави, що передбачені ст. 17 Закону. Більше того, подаючи свою цінову пропозицію, додатком №2, передбачено, що учасник підтверджує, що відсутні будь-які підстави, що передбачені ст. 17 Закону. Таким чином Замовник не може зрозуміти яке порушення ним допущено, якщо жодним нормативно-правовим актом не передбачено, в якій саме формі такі документи вимагаються. 2) Звертаємо вашу увагу, що відповідно до норм тендерної документаціїї, Замовником НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО взагалі подання проекту договору про закупівлю, що міститься у додатку №3 до тендерної документації. Відповідно до вимог п.3, розділу VI тендерної документації передбачено, що подаючи свою пропозицію, учасник погоджується з умовами зазначеної угоди. А отже, Замовник не має права відхилити учасника за подання документу, який не передбачався вимогами тендерної документації. Аналогічної позиції притримується у своїх рішеннях колегія з розлдяду скарг АМКУ. Таким чином вважаємо, що Замовником не допущено порушень під час проведення зазначеної процедури.

2019-10-16 14:13:13

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Стрийської РДА, 36742802, Україна, місто Стрий, вулиця Шевченка 107
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання мультимедійної техніки для НВК "Лисятицький ЗНЗ І-ІІІ ст. - ДНЗ", 295736UAH, 32320000-2, ДК021, 14, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: f8f27cc33e3b4a3ea7156f1782f74039, 2019-08-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, тендерна пропозиція переможця ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"; протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.09.2019 №3232. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». У ході проведення моніторингу Замовником усунуто порушення, шляхом внесення змін у оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Також, згідно частини 3 статті 17 Закону передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у тендерній документації (Додаток 4) не зазначено способу подання учасниками інформації про відсутність підстав для відмови, визначених частинах 1 і 2 статті 17 Закону. Відповідно до частини 2 статті 23 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Також, відповідно до частини 1 статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до Тендерної документації (пункт 1.1 проекту договору), Специфікація є його невід’ємною частиною. В недотримання умов тендерної документації учасником ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" у складі тендерної пропозиції завантажений проект договору без Специфікації. Однак, на порушення пункту 3 розділу 5 тендерної документації та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації., 09 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення норм пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації установлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 293 580,00
UAH з ПДВ
293 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 295 400,00
UAH з ПДВ
295 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 18:17
Довідка МВС.PDF
13 вересня 2019 18:17
Довідка ДФС.pdf
06 вересня 2019 14:21
sign.p7s
06 вересня 2019 14:20
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 14:20
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 14:20
Наказ на призначення.pdf
06 вересня 2019 14:20
Ліцензія_Повноваження.zip
06 вересня 2019 14:20
Лист відгук.pdf
06 вересня 2019 14:20
Копія іден. коду.pdf
06 вересня 2019 14:20
Довіреність на торги.pdf
06 вересня 2019 14:20
Довідка про працівників.pdf
06 вересня 2019 14:20
Відомості про учасника.pdf
06 вересня 2019 14:20
Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2019 14:20
Витяг Леополіс 02.09.19.pdf
06 вересня 2019 14:20
Авторизація Lenovo.pdf
06 вересня 2019 14:20
Авторизація Epson.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 16:04
Проект дог.pdf
04 вересня 2019 16:04
Тех.вимоги.pdf
04 вересня 2019 16:04
Дов.ст.17.pdf
04 вересня 2019 15:43
Витяг ЄДР_05_06_2019.pdf
04 вересня 2019 15:43
Дов про вик.аналог.дог.pdf
04 вересня 2019 15:43
Дов.про прац.pdf
04 вересня 2019 15:43
Дов про МТБ.pdf
04 вересня 2019 15:35
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 293 580,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
293 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 вересня 2019 19:16
Договір укладений
25 вересня 2019 19:13
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 08:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 293 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 930,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку