Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39170000-4 Магазинні меблі (Диван без підлокітників)
Очікувана вартість
72 795,00 UAH
UA-2019-08-20-003210-c ● a28af5a2bb17459594967f3dd9a86e0f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №18 |
Код ЄДРПОУ: | 01993776 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 |
Контактна особа: |
Гермашева Наталія Олександрівна 380442340220 viddil18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 23:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 72 795,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 363,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Диван Офіс без підлокітників - 15 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Диван Офіс без підлокітників - 15 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 вересня 2019
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 13:03 |
Зміни по закупівлі.docx |
21 серпня 2019 13:02 |
Технічне завдання.doc |
20 серпня 2019 23:39 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
20 серпня 2019 23:39 |
Договір.docx |
21 серпня 2019 13:03 |
Зміни по закупівлі.docx
|
||
21 серпня 2019 13:02 |
Технічне завдання.doc
|
||
20 серпня 2019 23:39 |
Кваліфікаційні вимоги.docx
|
||
20 серпня 2019 23:39 |
Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 09:16
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Допускаємо на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі зазначеним в технічному завданні.
2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі.
3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.
2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі.
3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.
Строк поставки
Дата подання: 21 серпня 2019 10:21
Дата відповіді: 21 серпня 2019 12:58
Ви вказали строк поставки 15 диванів-серпень 2019. Але ж 28го тільки закінчується строк подачі пропозицій, отже 29го торги, потім не менш трьох днів потрібно на укладання договору та узгодження матеріалів. Вже не залишається жодного дня на поставку.
Можливо, Ви мали на увазі вересень 2019?
Відповідь: Відповідно до технічного завдання строк поставки товару 10 вересня 2019 року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДТРАНС" |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
39 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
41 775,00
UAH з ПДВ
|
41 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
54 735,00
UAH з ПДВ
|
49 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
63 000,00
UAH з ПДВ
|
53 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУДТРАНС" #42538198 |
Переможець |
39 400,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 13-09-01 13.09.2019.pdf | укладений |
13 вересня 2019 12:23
|