Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аеродезин 2000» з розпилюючем 1000 мг-. , АХД 2000 ультра блакитний», 1000 мг, -, С
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2019-08-20-003178-c 02ca89d0126d423e80085325d5be4408
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гудзовська Анастасія Олексіївна

+380432533864 oblnarko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ВО наркодиспансер "Соціотерапія"
Код ЄДРПОУ: 05483931
Місцезнаходження: 21005, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-В
Контактна особа: Гудзовська Анастасія Олексіївна
+380432533864
oblnarko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 21:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 21:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 21:12
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:14
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


за рахунок обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 флакон
Аеродезин 2000» з розпилюючем 1000 мг-
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
80 флакон
АХД 2000 ультра блакитний», 1000 мг,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
100 флакон
АХД 2000 ультра блакитний», 1000 мг,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 21:07
Оголошення дезсасоби 2019 р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-003178-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 21 серпня 2019 13:46
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, речовини, які не повинні міститись в засобі, зокрема ЧАС, пропанол, ізопропанол, феноксіетанол гуанідини, які є агресивними та призводять до розтріскування шкіри( саме так зазначив замовник-корупціонер. Хто вам рекомендував таке писати? Це вам таку нісенітницю рекомендував написати учасник, який надає вам хабарі???), температура зберігання від -5 градусів чи від 0 градусів(а якщо нижче- відхилите?), . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2019 15:16
На Вашу письмову вимогу UA-2019-08-20-003178-с.а1 від 21 серпня 2019 року (надалі за змістом – Вимога), Комітет з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» пояснює наступне.
Вважаємо за необхідне одразу довести до Вашого відома, що Комітет з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» (надалі – Комітет) не має наміру жодним чином виправдовуватись за Вашими звинуваченнями в корупційних змовах, а також надавати відповіді на безліч беззмістовних, безглуздих та особисто зорієнтованих питань, якими майоріє Ваша Вимога.
Водночас, Комітет з конкурсних торгів наголошує, що чинним законодавством по публічні закупівлі не передбачено права учасника торгів звертатись до Замовника в зневажливій формі, наводити безвідповідальні звинувачення членів Комітету, а також викладати свої вимоги необґрунтовано, без наведення будь-яких доказів.
Комітет з тендерних закупівель обурений Вашою маячнею щодо корупційних змов, «своїх учасників», «отримання хабарів», висловів: «хто вам рекомендував таке писати», тощо. Ваша Вимога швидше схожа на письмове маніпулювання та шантаж, а не на апелювання до Замовника з обґрунтованою вимогою та наведенням власних доказів неправомірність дій Замовника. Комітет переконаний, що Ваша поведінка є непрофесійною та такою, що порушує законні права та інтереси Замовника як юридичної особи публічного права.
Щодо вимог до предмету закупівлі, які зазначену в тендерній документації пояснюємо, що відповідно до положень чинного законодавства, що регулює порядок здійснення публічних закупівель чітко – Замовник самостійно приймає рішення щодо вимог до предмету закупівель та викладає її в тендерній документації.
Замовник вправі керуватись не тільки Інструкціями виробника, а й практичним досвідом використання тих чи інших товарів, робіт, послуг, що закуповуються шляхом проведення торгів. Зазначення конкретних дезинфікуючих засобів мотивоване саме практичним досвідом, а вимоги щодо температурного зберігання зумовлені необхідністю зберігати предмет закупівель в приміщеннях Замовника, в яких е можливо встановлювати температурний режим, який зазначений в тендерній документації.
Щодо Ваших посилань на порушення Замовником принципів встановлених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 повідомляємо, що зазначений наказ втратив чинність відповідно до п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас, Комітет наголошує, що керується виключно чинним законодавством України та інтересами закладу охорони здоров’я, висуває на перший щабель вимог до предмету закупівлі – якість, безпечність та ефективність у використанні. Разом з тим, Комітет з тендерних закупівель пояснює, що здійснює обрання предмету закупівлі (товару, робіт, послуг), виходячи з його техніко-економічних характеристик, а не суб’єкта господарювання, який реалізує такий товар, роботу, послугу. Тому, Ваші безпідставні закиди щодо ілюзорної змови» з «учасником який дає хабар»» не знаходять логічного підтвердження членами Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія».
У відповідь на безпідставні звинувачення Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» повідомляємо, що будь-які припущення, домисли, необґрунтовані підозри, голослівні звинувачення до розгляду Комітету не приймаються.
Комітет з тендерних закупівель переконаний, що тендерна документація складена з дотриманням вимог чинного законодавства України та в зв’язку з відсутністю обґрунтованих підстав не може бути зміненою.
Водночас, принагідно вважаємо за необхідне повідомити, що публічне приниження честі, гідності та ділової репутації як фізичної так і юридичної особи – є протиправним, а отже таким, що є предметом для звернення до суду з метою захисту своїх законних прав та інтересів та вимогою публічного вибачення та грошової компенсації завданої моральної шкоди.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-20-003178-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 23 серпня 2019 15:46
Щодо відповіді Замовника
Враховуючи протизаконну позицію Замовника-хабарника, небажання проводити аукціон згідно норм чинного Законодавства, остервеніле бажання роздерібанити бюджетні кошти, ми направляємо листи до вказаних контролюючих органів з метою привернути увагу до цієї корупційної закупівлі, в якої буде акцептована найдорожча пропозиція всім відомого учасника з сумою впритул до очікуваної вартості. За нашими даними, сума хабаря, яка домовлена між завідомо відомим постачальником та посадовими особами Замовника складає 40% від вартості пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2019 14:43
Щановний Скаржник! На Вашу письмову вимогу UA-2019-08-20-003178-с.а1 від 23 серпня 2019 року (надалі за змістом – Вимога), Комітет з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» пояснює наступне. Вважаємо за необхідне одразу довести до Вашого відома, що Комітет з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» (надалі – Комітет) не має наміру жодним чином виправдовуватись за Вашими звинуваченнями в корупційних змовах, а також надавати відповіді на безліч беззмістовних, безглуздих та особисто зорієнтованих питань, якими майоріє Ваша Вимога. Водночас, Комітет з тендерних закупівель наголошує, що чинним законодавством по публічні закупівлі не передбачено права учасника торгів звертатись до Замовника в зневажливій формі, наводити безвідповідальні звинувачення членів Комітету, а також викладати свої вимоги необґрунтовано, без наведення будь-яких доказів. Комітет з тендерних закупівель обурений Вашою маячнею щодо корупційних змов, «своїх учасників», «отримання хабарів в розмірі 40%," " остервеніле бажання роздерибанити бюджетні кошти" тощо. Ваша Вимога швидше схожа на письмове маніпулювання та шантаж, а не на апелювання до Замовника з обґрунтованою вимогою та наведенням власних доказів неправомірність дій Замовника. Комітет переконаний, що Ваша поведінка є непрофесійною та такою, що порушує законні права та інтереси Замовника як юридичної особи публічного права. ,Ваші безпідставні закиди щодо ілюзорної змови» з «учасником який дає хабар»» не знаходять логічного підтвердження членами Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія». У відповідь на безпідставні звинувачення Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» повідомляємо, що будь-які припущення, домисли, необґрунтовані підозри, голослівні звинувачення до розгляду Комітету не приймаються. Водночас, принагідно вважаємо за необхідне повідомити, що публічне приниження честі, гідності та ділової репутації як фізичної так і юридичної особи – є протиправним, а отже таким, що є предметом для звернення до суду з метою захисту своїх законних прав та інтересів та вимогою публічного вибачення та грошової компенсації завданої моральної шкоди. З повагою, Соціотерапія"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-20-003178-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 06 вересня 2019 15:32
Вимога!
Сталося те, про що ми до торгів і говорили. Чергова корупційна закупівля по розпилу бюджетних коштів! Саме 40% хабаря, які вимагає керівництво цієї установи з постачальників, штовхають посадових осіб Замовника-корупціонера писати такий протокол відхилення. Особливо, треба акцентувати на аргументі, де Замовник зазначає, що температура зберігання вимагалася не нижче 0 градусів, а у нас нижча. Ви хоча б голову включаєте, що пишите, хабарнику? Коли нижча температура зберігання, чи не вважаєте ви, що це краще? Стосовно невідповідності по складу. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 12:02
Доброго дня,У відповідь на повторні безпідставні звинувачення Комітету з тендерних закупівель комунального підприємства «Вінницький обласний наркологічний диспансер «Соціотерапія» (надалі – комітет) повідомляємо, що будь-які припущення, домисли, необґрунтовані підозри, голослівні звинувачення в корупційних змовах та отриманні хабарів – Комітетом не розглядаються.

Беручи до уваги той факт, що усі закиди ТОВ «Фортунат» на предмет корупційних змов супроводжуються погрозами звернутись до перевіряючих органів, а також шантажем та маніпулятивними пропозиціями щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду, а у випадку невиконання Ви знову ж таки погрожуєте звернутися з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представників громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. А якщо оберемо ТОВ «Фортуна» переможцем, то на цьому Ваша боротьба з корупціонерами закінчиться, чи як?

Мета, яку Ви переслідуєте є очевидною – отримання прибутку, а от методи, які Ви використовуєте – є відверто мерзенними та хамськими.

Право на звернення до вищенаведених органів визначено чинним законодавством України, а рішення щодо визнання у діях посадових осіб ознак адміністративного чи кримінального правопорушення, притягнення їх до відповідальності приймається судом на підставі обґрунтованих доказів та доведених фактах.

Водночас, вкотре вважаємо за необхідне повідомити, що публічне приниження честі, гідності та ділової репутації як фізичної так і юридичної особи – є протиправним, а отже таким, що є предметом для звернення до суду з метою захисту своїх законних прав та інтересів та вимогою публічного вибачення та грошової компенсації завданої моральної шкоди.
З повагою Комунальне підприємство Вінницький обласний наркологічний "Соціотерапія".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 54 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 60 988,80
UAH з ПДВ
56 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:42
Оновлена пропозиція.pdf
29 серпня 2019 18:06
документи на товар.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 56 064,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:58

Документи

06 вересня 2019 15:23
протокол 60.pdf

Документи

13 вересня 2019 14:57
протокол 61 (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
56 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2019 14:57
протокол 61 (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:42
ТОВ ЛІЗОФАРМ МЕДІКАЛ.pdf укладений
19 вересня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 064,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 344,00 UAH)