Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (універсальна ультразвукова діагностична система для проведення ультразвукових досліджень серця, судин та внутрішніх органів дорослих і дітей) (КМВ 40761 – Загально прийнята ультразвукова система візуалізації )
СPV: 33110000-4 – universal ultrasound diagnostic system for ultrasound examination of heart, blood vessels and internal organs of adults and children (GMDN 40761 - General-purpose ultrasound imaging system)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-08-20-003129-c b98731f36d4741d9893220e0b3b1b5ab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Овчаренко

0617071889
+380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "ОМЦССЗ" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 02004870
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, 69005, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 78
Контактна особа: Олена Володимирівна Овчаренко
0617071889, +380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal establichment «Regional medical cardiovascular center»
National ID: 02004870
Contact point: Olena Ovcharenko
0617071889, +380509131950
glavbuh_okd@imed.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:05
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:05
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Publication date: 20 серпня 2019 19:05
Enquiries until: 10 вересня 2019 00:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 00:00
Planned auction date: 08 жовтня 2019 14:05

Information

Estimated total value: 1 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (універсальна ультразвукова діагностична система для проведення ультразвукових досліджень серця, судин та внутрішніх органів дорослих і дітей) (КМВ 40761 – Загально прийнята ультразвукова система візуалізації )
СPV: 33110000-4 – universal ultrasound diagnostic system for ultrasound examination of heart, blood vessels and internal organs of adults and children (GMDN 40761 - General-purpose ultrasound imaging system)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (універсальна ультразвукова діагностична система для проведення ультразвукових досліджень серця, судин та внутрішніх органів дорослих і дітей) (КМВ 40761 – Загально прийнята ультразвукова система візуалізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

СPV: 33110000-4 – universal ultrasound diagnostic system for ultrasound examination of heart, blood vessels and internal organs of adults and children (GMDN 40761 - General-purpose ultrasound imaging system)
CPV: 33110000-4
Період постачання: з 15 жовтня 2019 по 01 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту постачання Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 19:06
ТД 70761 токмак.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2019
UA-2019-08-20-003129-cb98731f36d4741d9893220e0b3b1b5ab
Найменування: КУ "ОМЦССЗ" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 02004870
Місцезнаходження: 69005, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, 69005, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 78
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 вересня 2019 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 00:05
Звіт з ЄДР (припинено)
20 вересня 2019 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 1 499 500,00
UAH з ПДВ
1 499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 1 499 500,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
1 499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:00
Додаткова угода №3 АВАКОМ 97-2019-ВТ.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 11:56
Додаткова угода №2 Аваком 97-2019-ВТ.pdf зміни до договору
12 травня 2020 15:36
Додаткова угода №1 АВАКОМ 97-2019-ВТ.pdf зміни до договору
27 січня 2020 10:54
Додаткова угода №1 АВАКОМ 97-2019-ВТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:14
Договір АВАКОМ 97-2019-ВТ 3311.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 12:37
Договір АВАКОМ 97-2019-ВТ 3311.pdf укладений
22 жовтня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної описки в п. 13.1
Номер договору про закупівлю: 97/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 11.1 Договору № 97/2019-ВТ від 22.10.2019р., та через затримкою фінансування витрат Замовника сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31 грудня 2020 року та внести зміни до пункту 11.1 і викласти його в новій редакції: «11.1 Цей договір набирає чинності з дати його пілписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором»
Номер договору про закупівлю: 97/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно з рішенням Запорізької обласної ради №5 від 27.02.2020, яким Комунальну установу "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради було припинено шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради сторони вирішили внести зміни до преамбули Договору та його тексту замінивши Комунальну установоу "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради її правонаступником - Комунальним некомерційним підприємством "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради. 2. У зв'язку із зміною банківських реквізитів та отримання статусу платника ПДВ Замовником внести відповіднізміни в розділ Договору реквізити сторін та викласти реквізити Замовника наступним чином : Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний центр серцево-судинних захворювань" Запорізької обласної ради, 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 78, р/р UA888201720344361004100033057 в Держказначейській службі України, ЄДРПОУ 02004870, Є неприбутковою установою ІПН 020048708298.
Номер договору про закупівлю: 97/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів ПОСТАЧАЛЬНИКА, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити ПОСТАЧАЛЬНИКА, що містяться в Розділі 14 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", в додатку №1 - Специфікація на закупівлю ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнення для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (універсальна ультразвукова діагностична система для проведення ультразвукових досліджень серця, судин та внутрішніх органів дорослих і дітей) (КМВ 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) та Додатку №1 "Графік поставки" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 97/2019-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 97/2019-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 499 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 98 098,13 UAH)